Gå til innhold

Hvor mange klokker har dere?

philippa starck

Anbefalte innlegg

Skulle ønske jeg hadde en klokke til ethvert antrekk og anledning... Men jeg samler, så om noen år, kanskje! Heldigvis skal det mye til før klokker går av moten, så dermed kaller jeg det investeringer...

Jeg har:

- en svart CK-klokke med rem som går to ganger rundt håndleddet

- en rød DKNY med bred plastrem

- en stål Tag Heuer (som dessverre er fake...)

- ...og en Rado (som dessverre var ekte....) som jeg ble frastjålet på jobb for et år siden. Fikk ingenting på forsikringen fordi det skjedde på jobb. Jeg blir sint bare jeg tenker på det!

Det er altså min klokkekolleksjon, snart er det jul, så da håper jeg kanskje den utvides litt... *håpe, håpe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klokker er kjedelig. Har hatt EN klokke etter jeg fylte 15, omtrent. Den ligger slengt i en eller annen eske på loftet nå. Bruker bare klokken på mobilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Har en klokke som ligger i skapet som min kjære kjøpte til meg for noen år siden. Han var lei av at jeg ikke hadde klokke, men nå er han bare lei av at klokken ligger i skapet :oops: Liker ikke å gå med klokke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes klokker er litt kult - men gidder ikke å bruke mye penger på de.

Nå har jeg 3 - en med svart lærreim og svart litt stor tynne skive

. Så har jeg en i stål som er litt røff - og en i gull double som er litt mer elegant - så jeg har for enhver anldening. Bruker stort sett den svarte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To i stål og en i "gull". Bytter alltid klokke slik at den står i stil med smykkene jeg bruker. Får frysninger når jeg ser gull og sølv / stål i hytt og pine - det må være gjennomført!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en Raymond Weil som jeg bruker stort sett hver dag, og et par andre i stål som er litt røffere, fra Guess.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
To i stål og en i "gull". Bytter alltid klokke slik at den står i stil med smykkene jeg bruker. Får frysninger når jeg ser gull og sølv / stål i hytt og pine - det må være gjennomført!

Hvorfor det, egentlig? Det er en gammel oppfattning at sølv og gull sammen ikke er fint. Men jeg synes det kan være veldig fint, kommer bare an på åssen en gjennomfører det, liksom. Jeg har et smykke i sølv og gull, da passser det utmerket å kombienere resten av tilbehøret med sølv/gull...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes jo mange tofargede smykker her i verden! JEg går med gult gulls giftering og hvitt gulls enstensring på samme finger. Og klokka mi er også tofarget - børstet stål og forgylt stål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir selvsagt noe annet hvis smykkene i utgangspunktet er tofarget! :roll: Det jeg mener er at jeg synes det er stygt hvis man har et par ting i gull og et par ting i sølv. Jeg synes det er like selvsagt at smykkene skal match som at sko/veske/belte skal det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har to klokker men bruker de nesten aldri. Før var jeg totalt avhengig av klokka, så på den hvert tiende min. Nå bruker jeg mobilen, pcen og de klokkene som måtte henge rundt omkring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...