Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2003 #1 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg er på jakt etter fasiten til "Fokus på natur og miljø" av Hagen og Grosvold, 5 timers naturfag. Noen som vet hvordan jeg får tak i den? Går det an å finne den på nettet? I så fall; hvor? Takker for alle svar! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 14. oktober 2003 #2 Del Skrevet 14. oktober 2003 Hmm, om du vil ha hjelp til å jukse, tror jeg du bør finne deg noe annet sted å spørre etter hjelp. Jeg vil ikke bidra til dette - og jeg har ikke sett at andre gjør det heller. Hva med å søke litt på nettet selv først?! Helt ærlig-klarer du ikke det, fortjener du i alle fall ikke å få hjelp til å jukse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2003 #3 Del Skrevet 15. oktober 2003 Tror du misforsto litt ja..... Til og med naturfaglæreren mener vi burde ha fasiten, SOM ET HJELPEMIDDEL, til å hjelpe en å tenke i riktig retning! Han har dessverre ikke lov å kopiere den opp til oss, men vi kan låne den i timene! Jeg er IKKE ute etter å jukse, hvordan i alle dager skulle det hjelpe meg? Man får ikke akkurat med seg fasiten til en eksamen! Syns du var litt raskt ut med å dømme......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 15. oktober 2003 #4 Del Skrevet 15. oktober 2003 Hvis det er en fasit i bokform kan du jo søke på bokkilden.no, men du var kanskje ikke ute etter å bruke penger på det...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2003 #5 Del Skrevet 15. oktober 2003 Tusen takk Starya. :kysse: Har ikke tenkt på det. Prøver der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2003 #6 Del Skrevet 15. oktober 2003 bokkilden.no hadde den ikke. Noen andre som vet? Takknemlig for alle svar! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2003 #7 Del Skrevet 15. oktober 2003 www.haugenbok.no har den sikkert. Jeg kjøpte mange av skolebøkene mine der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 16. oktober 2003 #8 Del Skrevet 16. oktober 2003 om du vil ha hjelp til å jukse De aller fleste skolebøker har fasiter nå. Det er et veldig godt hjelpemiddel for elevene, og sikkert også for lærerene som slipper å løpe rundt for å svare på det samme spørsmålet 20 ganger. Hvordan kan forresten en fasit til en lærebok være juks? Det er jo ikke oppgaver fra boka som brukes på prøver/eksamen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. oktober 2003 #9 Del Skrevet 16. oktober 2003 Takker for tipset Runa, men de hadde den heller ikke. Og takk til deg Virvel for støtte og forståelse :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. oktober 2003 #10 Del Skrevet 16. oktober 2003 Ring forlaget og spør om den finnes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. oktober 2003 #11 Del Skrevet 16. oktober 2003 Du kan jo spørre på den bokhandelen hvor du kjøper skolebøker om de kan bestille den for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 17. oktober 2003 #12 Del Skrevet 17. oktober 2003 Hvilket forlag er det som har gitt ut boka forresten? Jeg søker og søker, men det står jo ingen steder... Det kan jo hende at det ligger fasit på forlagets hjemmesider - det har vært tilfellet med flere av mine skolebøker, i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 17. oktober 2003 #13 Del Skrevet 17. oktober 2003 Haha, bare glem det, det står jo der... Bare meg som blingser. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 17. oktober 2003 #14 Del Skrevet 17. oktober 2003 Lærerveiledningen gir en beskrivelse av arbeidsmåtene i læreboka og aktivitetsboka' date=' og inneholder fullstendig fasit til spørsmålene i læreboka og oppgavene i aktivitetsboka. [/quote'] Spør læreren om h*n kan kopiere opp...? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. oktober 2003 #15 Del Skrevet 19. oktober 2003 Spør læreren om h*n kan kopiere opp...? :D Han har dessverre ikke lov å kopiere den opp til oss, men vi kan låne den i timene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 19. oktober 2003 #16 Del Skrevet 19. oktober 2003 Det er mye lærere ikke har lov å kopiere opp, som likevel finner veien til elevenes sekker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. oktober 2003 #17 Del Skrevet 24. oktober 2003 Tusen takk til alle som har prøvd å hjelpe meg! :kysse: Takker for alle gode tips! Jeg sendte en mail til forlaget, og de sender meg nå en fasit GRATIS! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå