Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2002 #1 Del Skrevet 5. mai 2002 Hei... Jeg har et "lite" problem med dette: Jeg har sluttet med p-piller av to grunner; for mange bivirkninger, og hadde lyst på barn, men.... I forrige syklus "trodde" jeg at jeg hadde blitt gravid, og ble "redd". Fant ut at jeg ikke var klar for å få barn enda, og sa til min kjære at han fikk "tre på seg" en kondom i stedet for, men.... Vi har hatt sex med kondom en gang i løpet av denne syklusen (29 dager), vi som vanligvis hopper i høyet minst annenhvar dag!!! Har det med at han må bruke kondom??? Jeg merker jo selv at det ikke blir helt "det samme" med kondom, men....!!! Håper noen "manne-kjennere" har noen gode råd å gi meg.... OLINE O. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2002 #2 Del Skrevet 5. mai 2002 Det skal du ikke se bort i fra..... en kondom kan for enkelte medfører at de ikke føler noe som helst....og man må ligge å fokusere på det visuelle...for nytelse er det null igjen av. Så sorry, kondom er bra mot sykdommer og uønsket graviditeter.... men som nytelsesmiddel er det en forferdelig turn og og fir liten eller ingen glede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyanna Skrevet 6. mai 2002 #3 Del Skrevet 6. mai 2002 Her er et radikalt alternativ, men hva med å spørre ham?!?! Ellers kan du jo vurdere andre metoder, som LadyComp (avansert system for sikre perioder) eller pessar.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2002 #4 Del Skrevet 6. mai 2002 Takk for svar... (jeg bruker ladycomp, men "den" har ikke kommet helt inn i syklusene mine enda, så kondom er nok det beste alternativet enda...) Jeg har tenkt på å spørre ham også, men han har så vanskelig for å snakke om sex og slike ting (han fleiper det alltid vekk). Prøvde i går, men da måtte han legge seg å sove, for han skulle på jobb i dag!!! (som om det hadde tatt såååå lang tid!!!) Lurer på om jeg bare skal drite i allt, og se hva han gjør med "saken".... (hvorfor er det alltid jeg som må ordne opp i problemer???!!!) Oline O Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 6. mai 2002 #5 Del Skrevet 6. mai 2002 Dersom du vil fortsette å bruke kondom en stund fremover, vil jeg anbefale å prøve merket "Cho San". Dette er det tynneste kondomet man kan få. I tillegg kan det jo hjelpe med glidemiddel?! Lykke til 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2002 #6 Del Skrevet 6. mai 2002 Er det mindre "slitesterkt" det da? Har et problem jeg også. Lurer på om du har noe i mot at jeg presser det inn her? Tar et forsøk Av og til når jeg og kjæresten min skal ha sex, og bruke kondom. Så blir han bare slapp etter noen få støt. Den detter av og vi må prøve på nytt igjen. Dette er utrolig "gørr"! Skal jeg satse på det merket som du sa da? Han sa det selv også, at han kjente ingenting ! Det er synd..! Jeg vil ikke begynne med p-piller nå . Hvor gammel må man vere for å sette en spiral? IDA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2002 #7 Del Skrevet 6. mai 2002 Har hørt at man bør være ferdig med å få barn før man setter inn spiral. Dessuten slipper de også ut hormoner, noen av dem i hvert fall, så det blir jo som p-piller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stein Skrevet 6. mai 2002 #8 Del Skrevet 6. mai 2002 Hei, jeg bare følte for å si noen ord Ang sex og Kondom: personlig synest jeg at ja d blir kanskje litt rart, men det kommer av at jeg har fått smaken på sex-livet uten:) Grunnet fast forhold. Så å ta på kondom i dag, det føles litt rart, når man er vant med uten, men jeg vil ikke si det er så innmari stor forskjell! det er det ikke, det tror jeg ingen kan påstå, jeg har venner som har uttalt kondom suger, og andre synes det er allrigth, det er veldig individuelt tror jeg, personlig synest jeg ikke at det er så fryktelig merkbart når man er kåt og har lyst på sex. Derimot det jeg tenkte på er, tar han på kondomen selv eller hjelper du han?, jeg har opplevd det selv at jeg mistet litt lysten når jeg satt der og "fikla" mens jenta ventet, jeg følte meg flau, og derfor var jeg "faktisk" ikke så ivrig neste gang vi skulle ha sex. Det som var så artigt og snudde det var at hun tok den på, og jeg skal love deg det er mange måter en jente kan ha på en kondom: Favoritten var at hun rullet kondomen litt på, og hadde munnen rundt penisen min og rullet videre ned med munnen, det høres teit ut, men bare opplevelsen var så innmari rå. Jeg spurte henne ved en senere annledning hvor hun hadde lært det: og hun hadde lest det i Lek, der stod det, tren på en banan hehe: det høres dumt ut men d var rått, rull den på litt så den sitter, stram leppene rundt og dytt den ned så langt du klarer, bruk hånda til slutt om du ikke ja u know what i mean. Det var kanskje ikke det du lurte på, men for min del så var det litt flaut å ta den på selv den gangen og derfor mistet jeg litt piffen... Håper dette er en ide som du kan prøve Vennlig Hilsen Stein:) Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2002 #9 Del Skrevet 7. mai 2002 Takker Stein for et int. innlegg... Jeg vil si at ja, jeg har "hjulpet" han med å ta på kondomen som du beskriver, og det var en "gøyal/int" opplevelse.... Jeg har prøvd på noen andre måter også, men det ser ut som han er like "daff" alikevell.... Vel, jeg får bare la det være, og heller glede meg til den dagen han får igjen "gnisten" - kan da ikke være sånn foralltid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ada=) Skrevet 7. mai 2002 #10 Del Skrevet 7. mai 2002 Man kan minke blodtilførselen til penis dersom kondomet er for lite -og da fører det igjen til at han blir slapp (eller slappere, kommer an på hvor mye for lite kondomet er) -det er altså bare å kjøpe kondomer som er større, så ordner det seg! Men sånne kondomer får man ikke (så vidt jeg vet) i dagligvareforr. Dette problemet var en av grunnene til at jeg og min kjære ga opp kondombruken. (men heldigvis kan jeg bruke p-piller ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2002 #11 Del Skrevet 7. mai 2002 Ada=) : Gikk du til gynekologen først eller fikk du det bare etter noen snakk? IDA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2002 #12 Del Skrevet 7. mai 2002 Joda, Okeido får man kjøpt mange plasser, og de er litt større (men dessverre også litt tykkere i gummien...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2002 #13 Del Skrevet 12. mai 2002 Et forslag! Samleie er ikke alt. Legg samleiet på hyllen i perioden. Deilig sex kan man ha på andre måter. Så til mitt forslag: Ta din mann med på badet åg anbring en luftmadrass på gulvet. Lag en masse såpeskum og massere hverandre med kroppen - body to body. Avtal på forhånd at samleie ikke er tillatt og masser hverandre med kroppen og kjønnet. Det gjelder å være så dristig som mulig uten å trenge inn. La han massere deg i sprekken - utenpå - uten å trenge inn. la han balansere på en "knivegg". Jeg skal love deg at dere blir opphisset. For å få utløsning så må dere hjelpe hverandre uten samleie. Orgasmen kommer garantert. For å få den maksimale opphisselse så avbryt når det begynner å nærme seg. Dere kan holde på med maksimal opphisselse nesten uendelig. Sex er ikke bare samleie. Ha en fin og kåt opplevelse. Hilsen fra en mann som liker det litt spesielt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå