Spent... Skrevet 29. november 2010 #1 Skrevet 29. november 2010 Hei dere! Jeg er i uke 35 og har ila de siste dagene hatt noen skikkelig vonde sammentrekkninger i magen. - Jeg får skikkelig vondt nederst i magen (som en kniv snur rundt nedentil), og jeg kan kjenne det i lyskene, på "love handelsene", og ved hofte beinene... -Blir kvalm og uvel når dette skjer. -Jeg må stoppe opp (hvis det kommer når jeg går), og bare bøye meg framover. -Det hjelper ikke jeg setter meg/reiser meg/går, legger meg etc. -Kan vare sånn 1-2 min og gi seg for så å komme igjen ette rnoen minutter. Dette har skjedd sånn 3-4 ganger de siste dagene. Er dette noe jeg burde "beskymre" meg for? Har ikke hatt noe blødninger eller sett noe "slimpropp". Har hatt kynnere før, men følt annerledes, og ikke vært direkte vonde. Takk for svar
Honesty Skrevet 29. november 2010 #2 Skrevet 29. november 2010 Det høres litt ut som modningsrier, men det er vel litt tidlig for det?
SummerJoy Skrevet 29. november 2010 #3 Skrevet 29. november 2010 Jeg har det på akkurat samme måte. Er også i uke 35. I går hadde jeg regelmessige kraftige kynnere, så kraftige at jeg måtte stoppe opp med det jeg drev med og bare puste meg igjennom. Men idag har det vært rolig igjen.. TROR det bare er kroppen som begynner å gjøre seg klar, og øver seg. Er det lenge til du skal på kontroll? Jeg tar det med ro så lenge det gir seg og ikke tar seg opp liksom...
Spent... Skrevet 29. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 29. november 2010 Jeg har det på akkurat samme måte. Er også i uke 35. I går hadde jeg regelmessige kraftige kynnere, så kraftige at jeg måtte stoppe opp med det jeg drev med og bare puste meg igjennom. Men idag har det vært rolig igjen.. TROR det bare er kroppen som begynner å gjøre seg klar, og øver seg. Er det lenge til du skal på kontroll? Jeg tar det med ro så lenge det gir seg og ikke tar seg opp liksom... Huff, hva er det vi gravide skal igjennom Hehe Ja, jeg kunne ikke gå en gang når jeg har fått det, var så vondt, men det hjelper ikke om jeg legger meg... Fikk akkurat et nytt nå, begynte på venstre side av ryggen (en håndflate over korsryggen), sprede seg til lysken, og så var det VONDT! Gikk over etter ca. 50 sek... Skal til legen imorgen, på kontroll, men er så redd det skal skje noe før..! Kan jo alltids ringe hvis det blir MYE og ofte... Tror kanskje jeg skal begynne å pakke baggen, hehe! Ps, vet ikke om det har noe å si, men når jeg opplever dette, begynner babyn å sparke eller romstrere... d.s
SummerJoy Skrevet 29. november 2010 #5 Skrevet 29. november 2010 (endret) Sikkert ikke så dumt å pakke bagen. Vi er kommet såpass langt nå at det kan skje, selvom babyene helst bør være inni magen til uke 37 Men greit for deg at du skal på kontroll i morgen da, så kan du ta det opp med h*n. Men ring før om det blir regelmessig og ikke gir seg Endret 29. november 2010 av SummerJoy
Jesse Skrevet 29. november 2010 #6 Skrevet 29. november 2010 Høres ut som modningsrier syns jeg :klø: Jeg har ikke hatt så mye av det selv, og de jeg har hatt har vært om natta, men fikk ihvertfall beskjed av JM på sykehuset at man kunne ha det i mange uker før fødsel..
Gjest wahaj Skrevet 29. november 2010 #7 Skrevet 29. november 2010 Fikk også sånn fra uke 35 ca. Det er som de andre sier bare kroppen som forbereder seg. Hadde også vonde kynnere fra uke 20, regelmessige innimellom og, enda de sier at kynnere hverken skal være vonde eller regelmessige. Men, er det ekte rier, så vet du det. Høres rart ut, men man skjønner det til slutt, og fødselen er ikke i gang før det gjør veldig vondt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå