Gjest Lady-M Skrevet 15. oktober 2003 #21 Del Skrevet 15. oktober 2003 Veldig sjelden jeg handler der. Rotete, overfyllt, dårlig kvalitet, kjedelige klær... Hender jeg finner noen lette sommertopper. Undertøyet der er også ok. Men synes det er helt forferdelig å gå en butikk hvor klærne henger omtrent oppå hverandre. Prøver man å henge tilbake noe, raser noe annet ned, man blir hele tiden dyttet borti og jeg mister alt jeg har i hånda. Uff, jeg blir bare irritert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2003 #22 Del Skrevet 15. oktober 2003 Samme hva dere synes om alt det andre, men H&M er jo faktisk de som er først ute til å kopiere de seneste trendene/de store og dyre motehusene, så å si at klærne der er kjedelige blir litt tåpelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 15. oktober 2003 #23 Del Skrevet 15. oktober 2003 Samme hva dere synes om alt det andre' date=' men H&M er jo faktisk de som er først ute til å kopiere de seneste trendene/de store og dyre motehusene, så å si at klærne der er kjedelige blir litt tåpelig.[/quote'] Jeg synes H&M var bra på dete før, men føler at de har tapt seg litt de siste årene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskemannen Skrevet 15. oktober 2003 #24 Del Skrevet 15. oktober 2003 Hvorfor har de herreklær? Jeg mener, et så dårlig og kjedelig utvalg er værre enn ingenting synes jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 15. oktober 2003 #25 Del Skrevet 15. oktober 2003 Jeg synes H&M var bra på dete før, men føler at de har tapt seg litt de siste årene... Handler fremdeles der jeg altså, men de VAR bedre før på å henge med sånn nogenlunde i moten. Synes nå stort sett de bare har hatt kjedelige farger og triste mønstre de siste gangene jeg har vært der. Ungdomsavdelingen er noe freshere, men før var det bra også på den andre avdelingen. Ellers, generelt sett, liker jeg H&M godt. Undertøy derimot kjøper jeg stort sett andre steder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 15. oktober 2003 #26 Del Skrevet 15. oktober 2003 H&M er greit nok det de har en del fine klær der, og relativt billig. Så det hender jeg handler der, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzy x Skrevet 15. oktober 2003 #27 Del Skrevet 15. oktober 2003 syns h&m er helt grei,klærne koster ikke en formue så da kan du tørre litt mere å gjøre litt mere bomkjøp og mere impulskjøp.Syns det på enkelte klesplagg er litt rare fasonger,men i bunn og grunn er det en helt ok butikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Candyfloss Skrevet 15. oktober 2003 #28 Del Skrevet 15. oktober 2003 Elsker, elsker, ELSKER!!! Alle de andre butikkene går tom for de små størrelsene så UTROLIG fort. På hennes & mauritz sørger de alltid for å ha nok i 32 og 34! Man finner ALLTID klær der! :D Pluss at det er BILLIG, og alltid salg! Jeg er helfrelst 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Candyfloss Skrevet 15. oktober 2003 #29 Del Skrevet 15. oktober 2003 Synes nå stort sett de bare har hatt kjedelige farger og triste mønstre :o :o :o :o Har du ikke sett alle fargene der eller? Knæsjrosa, knæsjgul, knæsjblå! Alt er knæsj! Det LYSER jo farger OVERALT i butikkene jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter #30 Del Skrevet 15. oktober 2003 Jeg har faktisk vært på Hennes og Mauritz i dag. Det er lenge siden jeg har handlet der. Mye pga rotet. Men etter å ha gått i mange butikker fant jeg ut at jeg ville lete litt på Hennes og Mauritz. Ble veldig posetivt overasket. Genseren jeg fant på neste stopp til 500 kr kostet 149 kr på Henes og Mauritz. Genialt syntes jeg. Kjøpte også en cordbukse til 149 kr. Gleder meg til å se kvaliteten på dette , men elsker prisene uansett. Hvorfor kjøpe en genser til 500 kr når jeg kan kjøpe tre ? Jeg kommer nokk til å handle oftere der. Og som noen andre sier de har faktisk xs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rachel Skrevet 15. oktober 2003 #31 Del Skrevet 15. oktober 2003 Jeg liker H&M fordi prisene stort sett er lave, og fordi man kan finne noen virkelig fine godbiter inneklemt på de overfylte stativene. Blir nesten en spennende skattejakt; når man har god tid, vel å merke. Jeg har et klassisk, sort "business/pen-skjørt" som går til rett under knærne, kjøpt på H&M for tre år siden. Det er like fint, selv om det er brukt en del. Det kostet meg 149 kroner. Kvaliteten på enkelte av plaggene er veldig dårlig, men jeg har lært meg å se etter hvilke plagg, stoffer og snitt det stort sett gjelder- og da bare unngår jeg å kjøpe disse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miracle Skrevet 15. oktober 2003 #32 Del Skrevet 15. oktober 2003 Jeg liker H&M fordi prisene stort sett er lave, og fordi man kan finne noen virkelig fine godbiter inneklemt på de overfylte stativene. Blir nesten en spennende skattejakt; når man har god tid, vel å merke. Jeg har et klassisk, sort "business/pen-skjørt" som går til rett under knærne, kjøpt på H&M for tre år siden. Det er like fint, selv om det er brukt en del. Det kostet meg 149 kroner. Kvaliteten på enkelte av plaggene er veldig dårlig, men jeg har lært meg å se etter hvilke plagg, stoffer og snitt det stort sett gjelder- og da bare unngår jeg å kjøpe disse. Kan du gi meg disse tipsene ? Hvilket merker , snitt og stoff bør jeg ikke kjøpe ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rachel Skrevet 15. oktober 2003 #33 Del Skrevet 15. oktober 2003 Vel, jeg har erfart at disse glinsende, tynne pen-fest-topp-stoffene lett revner, blir krøllete eller nuppete i vask. Krepp-skjorter holder seg ikke pene lenge. De mister fasongen og blir slafsete. Strikkede jakker med snøring rundt livet revner lett i sømmene og ser ut som en potetsekk på de fleste kropper. (Helst de som er strikket med store masker, altså litt gjennomskinnelige) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 15. oktober 2003 #34 Del Skrevet 15. oktober 2003 Jeg finner mye klær på HM jeg. rimelig og brukbart. Har tenkt meg en tur dit i høst for å finne meg litt klær... og ja, jeg pleier finne klær nettopp på HM. Og, kosmetikkavdelingen er kjekk. Vel, jeg finner undertøy der også jeg, fordi jeg passer i disse små "standarstørrelsene" de selger. Holder helt greit, og er fint nok for meg. (men, jeg klarte ikke oppdrive ei enste low-cut-truse der sist lørdag. Vel, jeg lette ikke så grundig (hvorfor må undertøysavdelinga ha diger åpning rett ut til der alle går forbi butikken, slik at vi som vyrderer udnertøy føler oss på utstilling???) men fant meg noen på lindex istedet... Jaja.. elsker HM jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CecilieB Skrevet 15. oktober 2003 #35 Del Skrevet 15. oktober 2003 Du var kanskje på Galleriet du? Åpningen er faktisk INNGANGEN til avdelingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 15. oktober 2003 #36 Del Skrevet 15. oktober 2003 Jepp, jeg var på Galleriet. Jepp, den åpnignen er inngangen, men vi kunne fint gått inn i den "vanlige inngangen" og hatt det lukket der, ejg føler meg alltid på utstilling der nemlig... Ikke i en slik åpen plass jeg vil finne undertøy til å overraske samboeren i alle fall. Helt greit at der er andre, de handelr det samme som meg, men at alle går forbi, og titter inn, det føles bare dumt... Selv om jeg VET det er inngangen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CecilieB Skrevet 15. oktober 2003 #37 Del Skrevet 15. oktober 2003 Har aldri hørt at noen ikke liker åpningen der. Det hadde blitt et veldig trakk for dameavdelingen hvis alle skulle reke gjennom inn på undertøy. Tro meg, jeg jobber der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 15. oktober 2003 #38 Del Skrevet 15. oktober 2003 Elsker H&M. Har lite penger, så prisene passer meg fint. Er tynn, så størrelsene har jeg ei heller problem med. Synes faktisk de har blitt litt større? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunilla Skrevet 15. oktober 2003 #39 Del Skrevet 15. oktober 2003 Hadde et godt forhold til H&M tidligere, helt til jeg fant ut at kvaliteten var så som så. Har endelig fått litt bedre råd, og handler ikke så ofte å H&M lenger. Men når jeg tenker meg om - kjøpte en strikkalue der i dag, og har en genser derfra som jeg bruker titt og ofte... Men buksene... grøss og gru - hva er det med sømmene som gjør at de alltid rakner?? ... Men et helt greit forhold til forretningen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 15. oktober 2003 #40 Del Skrevet 15. oktober 2003 Har aldri hørt at noen ikke liker åpningen der. Det hadde blitt et veldig trakk for dameavdelingen hvis alle skulle reke gjennom inn på undertøy. Tro meg, jeg jobber der. Hadde vel blitt litt tråkk ja, det trur jeg så gjerne (vel, jeg bruker somregel alltid den inngangen når jeg skal til dameavdelingen jeg, så det er litt andre veien) Men.... jeg føler meg rett og slett på utstilling. Mulig det at alle folka som titter inn ikke titter på meg, men de SER inn alle som går forbi... mange av dem i alle fall.... Jaja... uansett... jeg kommer tilbake dit jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå