Midnattsol Skrevet 14. oktober 2003 #1 Del Skrevet 14. oktober 2003 Har dere smakt kaffe latte med sirup? NAM sier jeg bare. Særlig har jeg lagt min elsk på kokos-sirup. Ser at de har begynt å selge sirup i noen matbutikker, men finner ikke kokos. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt det?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 14. oktober 2003 #2 Del Skrevet 14. oktober 2003 Kanskje du får kjøpt det i enkelte kaffebarer? Kaffebrenneriet? Rooster? Er ikke så glad i kaffe med melk jeg, men liker Cafe Mokka. Lager den med en spiseskje nugatti i om jeg vil ha den ekstra god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilli Skrevet 14. oktober 2003 #3 Del Skrevet 14. oktober 2003 De har den sirupen som kaffebarene har på Ultra og Maxi tror jeg. Jeg har lagt min elsk på mocha jeg, og da bruker jeg vanlig sjokoladesaus, den som står ved isdisken, fordi sirupene er jo rådyre. En annen ting som anbefales er en liten skvett med Bailys i på lørdagskvelden, eller wiskey om du er av irsh coffee tilhengerne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg vet. De har på Centra også, men ikke kokos-sirupen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 14. oktober 2003 #5 Del Skrevet 14. oktober 2003 Alt om Bar i Bygdøy Allé, ved Bagatelle (Solli Plass). Der har de et stort utvalg av siruper (og vanvittig mye annet godt )! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 14. oktober 2003 #6 Del Skrevet 14. oktober 2003 Vaniljesirup.. mmmmmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 14. oktober 2003 Alt om Bar i Bygdøy Allé, ved Bagatelle (Solli Plass). Der har de et stort utvalg av siruper (og vanvittig mye annet godt )! Da skal jeg få kommet meg dit en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå