Steinbukken Skrevet 14. oktober 2003 #1 Del Skrevet 14. oktober 2003 The best friends are fellow travelers on the road of life. The best friends change and grow with each other and learn through one another's experiences and lessons... The best friends can share the most insignificant and the most shining parts of themselves with the same degree of joy and openness. The best friends are friends for a lifetime - like you and me. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pocahontas Skrevet 14. oktober 2003 #2 Del Skrevet 14. oktober 2003 Så fint dikt du har skrevet her.skal prøve jeg å kansje. Det er like deler trøst og underholdning i våre meningsutvekslinger;jeg tror jeg trygt kan si at vi gleder oss over hverandre.Jeg pleier å le til jeg gråter av historier fra vi var små, og jeg prøver å etterleve dine gode råd. Takk for at du har vert en så god venn gjennom så mange år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinbukken Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 14. oktober 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå