Gjest Lise Skrevet 28. november 2010 #1 Del Skrevet 28. november 2010 Jeg fikk høre at mannen til en dame går bak ryggen hennes med ei jente jeg vet hvem er og det har foregått i mange år. Jeg blir helt dårlig av å høre om slike ting. Denne damen som blir lurt har en blogg hvor hun skriver masse om hvor fantastisk snill mannen hennes er. Jeg har så lyst å skrive sannheten om mannen hennes i en anonym melding. Jeg vet at jeg ikke har noe med det osv. Men jeg får så vondt, hvorfor skal denne damen miste mange år av livet sitt når noen kan hjelpe henne til å gå videre og finne en ordentlig mann? Kanskje finner hun det ut om fem år, da har hun kastet bort år på denne mannen. Hva synes dere? er det mulig å sende en helt anonym melding på noen måte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oliven Skrevet 28. november 2010 #2 Del Skrevet 28. november 2010 Du kan sende en meldig om du er 100 % sikker. Jeg ville satt pris på å få vite det Hadde en samboer en gang som var utro, gjorde det slutt på grunn av helt merkelige ting. Så kom ei venninne å fortalt at han hadde vært utro, funnet ei annen. den er kjip å få i ansiktet, men jeg er veldig glad for at hun fortalte når hun visste. Og det forklarte jo endel ting for meg også som gjorde alt enklere å komme seg videre. Envt kan du prate med henne du vet hvem er og konfrontere henne. Så finner du ut om det er noe i dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2010 #3 Del Skrevet 28. november 2010 Jeg synes du enten bør tie om det du vet, eller snakke med han som faktisk er utro, så han selv kan fortelle det til kona. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lise Skrevet 28. november 2010 #4 Del Skrevet 28. november 2010 Jeg kan ikke prate med henne, kjenner henne egentlig ikke. Jeg er 100 % sikker på at det er sant. Men hvordan kan man sende en anonym melding da? så det ikke er noen måte å finne det ut på? jeg synes han mannen er tvilsom så jeg tør ikke at han skal finne ut at det er meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lise Skrevet 28. november 2010 #5 Del Skrevet 28. november 2010 Jeg synes du enten bør tie om det du vet, eller snakke med han som faktisk er utro, så han selv kan fortelle det til kona. Det hadde ikke vært noe problem om jeg kunne gjort det, men det kan jeg ikke. Hvorfor skal han få fortelle det til kona? det er bare så provoserende at noen menn skal få holde på slik og at en kvinne kaster bort tiden sin på ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2010 #6 Del Skrevet 28. november 2010 Du vet ikke om kona vet og er ok med det. Du har ingen som helst rett eller plikt til å sladre om mannen og han gjør jo ikke deg noe ondt eller utsetter noen for fare. Pass dine egne sysaker! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2010 #7 Del Skrevet 28. november 2010 Dette er ikke din sak! Hold deg unna. Du kan ødelegge mer enn du tror. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2010 #8 Del Skrevet 28. november 2010 Jeg kan ikke prate med henne, kjenner henne egentlig ikke. Jeg er 100 % sikker på at det er sant. Men hvordan kan man sende en anonym melding da? så det ikke er noen måte å finne det ut på? jeg synes han mannen er tvilsom så jeg tør ikke at han skal finne ut at det er meg.. Hvordan kan du være sikker på det, når det er noe du har fått høre? Selv ikke alt man ser med egne øyne er jo ikke det man tror det er. Du kjenner henne ikke, men du driver og leser på bloggen hennes hvor hun bl.a. skryter av mannen..? Kanskje han ikke er utro, men har et åpent forhold? Kanskje de du har hørt noe av har misforstått. Du må bare ikke blande deg opp i dette, I HVERTFALL IKKE skrive noe til henne. Si til mannen at du vet hva han driver med, og at hvis ikke han sier noe, kan det hende du kommer til å gjøre det. Ærlig talt, feig er du f**n meg og. Hvis du ikke kan stå for det du gjør, bør du la dette ligge! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 28. november 2010 #9 Del Skrevet 28. november 2010 Ligg unna! Hvis du egentlig ikke kjenner noen av dem særlig godt er du på ingen måte rett person til å gjøre noe med dette. Overlat dette til folk som er nær dem. Dersom utroskapen er tilfelle er du garantert ikke den eneste som har hørt rykter/sett ting. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Independent_ Skrevet 28. november 2010 #10 Del Skrevet 28. november 2010 Jeg ville også satt pris på å fått vite noe sånt, dersom vedkomne var 110% sikker og kunne bekrefte det på en eller annen måte. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lise Skrevet 28. november 2010 #11 Del Skrevet 28. november 2010 Dette er ikke din sak! Hold deg unna. Du kan ødelegge mer enn du tror. Det er jo ikke jeg som ødeleger her? synes alltid det er noen som skriver slikt i slike "saker" og det sier noe om moralen til folk. Hadde jeg vært hun damen hadde jeg satt STOR pris på å få vite. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2010 #12 Del Skrevet 28. november 2010 Det er jo ikke jeg som ødeleger her? synes alltid det er noen som skriver slikt i slike "saker" og det sier noe om moralen til folk. Hadde jeg vært hun damen hadde jeg satt STOR pris på å få vite. Men jeg ville ikke vite! Hvofor tror du at alle andre har det akkurat som deg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheherasade Skrevet 28. november 2010 #13 Del Skrevet 28. november 2010 Jeg mener du bør si det hvis du er helt sikker. Å tie om utroskap er å støtte det drittsekken gjør, mener nå jeg. Og hvis hun allerede vet om det, som noen her foreslår, så kommer man jo uansett ikke med noen ny opplysning som vil sjokkere henne. Hvis jeg hadde vært i et forhold og min partner var utro ville jeg vært takknemlig for å vite om det. Jeg vil ikke bli løyet for, så enkelt er det. Og om noen vil velge å gå videre med forholdet og lukke øynene for det som skjer, er det deres valg, men da må de først vite sannheten så de kan ta et opplyst valg. Å tie om utroskap er å støtte opp om handlingen til den som er utro: helt uakseptabelt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2010 #14 Del Skrevet 28. november 2010 Det er jo ikke jeg som ødeleger her? synes alltid det er noen som skriver slikt i slike "saker" og det sier noe om moralen til folk. Hadde jeg vært hun damen hadde jeg satt STOR pris på å få vite. Det sier veldig mye om din moral hvis du legger deg borti et annet forhold. Har du ikke ditt eget liv å tenke på? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lise Skrevet 28. november 2010 #15 Del Skrevet 28. november 2010 Hvordan kan du være sikker på det, når det er noe du har fått høre? Selv ikke alt man ser med egne øyne er jo ikke det man tror det er. Du kjenner henne ikke, men du driver og leser på bloggen hennes hvor hun bl.a. skryter av mannen..? Kanskje han ikke er utro, men har et åpent forhold? Kanskje de du har hørt noe av har misforstått. Du må bare ikke blande deg opp i dette, I HVERTFALL IKKE skrive noe til henne. Si til mannen at du vet hva han driver med, og at hvis ikke han sier noe, kan det hende du kommer til å gjøre det. Ærlig talt, feig er du f**n meg og. Hvis du ikke kan stå for det du gjør, bør du la dette ligge! Jeg skriver at jeg er 100% sikker, er ikke det nok? Feig? jeg står for det jeg gjør, kunne bevist det også, det handler jo ikke om det. Men når jeg ikke kjenner mannen så vil jeg gjøre det anonymt ja. Har ikke noe med feighet å gjøre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 28. november 2010 #16 Del Skrevet 28. november 2010 Det er jo ikke jeg som ødeleger her? synes alltid det er noen som skriver slikt i slike "saker" og det sier noe om moralen til folk. Hadde jeg vært hun damen hadde jeg satt STOR pris på å få vite. Ville du satt prise på eller trodd på et anonymt blogginnlegg eller en anonym SMS? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lise Skrevet 28. november 2010 #17 Del Skrevet 28. november 2010 Det sier veldig mye om din moral hvis du legger deg borti et annet forhold. Har du ikke ditt eget liv å tenke på? Min moral? jeg vil jo prøve å få en slutt på et forhold som ikke eier moral. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lise Skrevet 28. november 2010 #18 Del Skrevet 28. november 2010 Ville du satt prise på eller trodd på et anonymt blogginnlegg eller en anonym SMS? Det er ikke sikkert, men jeg ville prøvd å sjekke opp i om det kunne være en sannhet i det, og kanskje hadde jeg noen mistanker fra før, da kunne en slik melding ha hjulpet meg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheherasade Skrevet 28. november 2010 #19 Del Skrevet 28. november 2010 Men jeg ville ikke vite! Hvofor tror du at alle andre har det akkurat som deg? Så du synes det er bedre å bli løyet for, og gå rundt i mørkt om hva som faktisk er realiteten? Dette er en holdning jeg bare ikke klarer å skjønne. Ok, folk er forskjellige, men jeg klarer bare ikke å skjønne logikken bak det. Synes du det er bedre å bli løyet for og leve i en drømmeverden som en annen dott, heller enn å vite hva virkeligheten er og så å kunne ta ansvar for eget liv for hvordan man vil gå videre? Hvis du vil beholde forholdet, så kan man vel velge å tilgi og akseptere det, da. Men å ikke si noe til den partneren som blir løyet for er rett og slett respektløst, mener nå jeg. Hadde satt stor pris på en forklaring bak denne holdning, fordi jeg som sagt rett og slett ikke skjønner det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2010 #20 Del Skrevet 28. november 2010 Jeg synes den utro selv bør si det til dama si. Men hvorfor gidder du å spørre her, TS, du har tydeligvis bestemt deg. Det er mange måter å fortelle dette anonymt på. Men fy flate, så utrolig feigt og dårlig gjort av deg! Hvordan er du så sikker på at det du har hørt stemmer engang? Shame on you!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå