AnonymBruker Skrevet 27. november 2010 #1 Del Skrevet 27. november 2010 Dere som "spør om lov" før dere evt. kysser en person: hvorfor spør? Er det for å forsikre seg om at det er ok, eller for å slippe en pinlig situasjon om vedkommende "dukker unna", eller noe helt tredje? Og så dere som er blitt spurt: hvordan reagerer dere? Jeg blir litt sånn "eeeh, øhhhh, hmm" om en spør om han kan kysse meg. Vet ikke helt hva jeg skal svare (enten jeg vil kysse vedkommende eller ikke) og synes stemningen blir litt ødelagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Independent_ Skrevet 27. november 2010 #2 Del Skrevet 27. november 2010 Det fungerer bare på film. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest youlookslashy Skrevet 27. november 2010 #3 Del Skrevet 27. november 2010 Med sistemann jeg kysset i allefall funka det veldig fint! Men han VET jo at jeg gjerne blir litt paff hvis det blir sånn PLUTSELIG nærkontakt. Første gang vi kysset også. Han satt på stolen, jeg satt på fanget, han holdt rundt korsryggen min, så lo jeg så sykt så nesetippene møttes, så ble det stille.. så strøk han vekk hår fra ansiktet mitt, smilte, og sa "får jeg kysse deg?"... bare nikket, jeg, og smilte... men det er fra persjon til persjon tror jeg. For MEG funker det, men for andre... kanskje ikke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2010 #4 Del Skrevet 28. november 2010 Jeg ble spurt om det for ikke så lenge siden og syntes det hele ble litt rart. Jeg sa nei, men han ga seg ikke med en gang. Det kan sikkert funke slik som personen over her beskriver, men jeg liker det best når det "bare skjer" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 28. november 2010 #5 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Kjæresten min gjorde det første gang. Hvorfor? Tja, tror det er fordi han var og er fremdeles en ganske forsiktig fyr som ikke vil støte noen. Jeg synes det var kjempesøtt, men så passet settingen veldig godt også. Mvh Yvonne Endret 28. november 2010 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
olma Skrevet 28. november 2010 #6 Del Skrevet 28. november 2010 jeg for min del hater det når gutter spør om det! det er et veldig rart sp. å svare på liksom :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 28. november 2010 #7 Del Skrevet 28. november 2010 Det kommer helt ann på settingen. Men jeg har vært på en date hvor vi bare gikk rundt omkring i byen. Og begge ville kysse den andre. Plutselig stoppet vi pga settingen rundt oss, så spurte han om han kunne kysse meg. Der og da synes jeg det passet og var søt. Men kanskje ikke andre ganger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bernina Skrevet 28. november 2010 #8 Del Skrevet 28. november 2010 Det er bedre om han sier "jeg bare må kysse deg" også gjør det. I noen situasjoner kan det kanskje være riktig å spørre - men ikke om man får inntrykk av at det er en litt for sjenert og forsiktig fyr. Da hadde kanskje jeg sagt nei også, og da hadde det hele bare blitt pinlig. Han understreker på en måte at han er altfor forsiktig da. For noen så er kanskje det fint, men jeg vil heller ha en selvsikker mann. Om han spør så blir det mer en stadfestelse av hva han har tenkt å gjøre og ikke en sånn "spørre fordi det er så flaut om jeg kysser deg og du ikke vil"-setting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 28. november 2010 #9 Del Skrevet 28. november 2010 I noen situasjoner kan det kanskje være riktig å spørre - men ikke om man får inntrykk av at det er en litt for sjenert og forsiktig fyr. Da hadde kanskje jeg sagt nei også, og da hadde det hele bare blitt pinlig. Han understreker på en måte at han er altfor forsiktig da. For noen så er kanskje det fint, men jeg vil heller ha en selvsikker mann. Du er klar over hvor bakvendt dette blir eller? :klø: Du vil altså at en frekk og freidig faen skal spørre deg først, mens en sjenert og forsiktig fyr ikke skal spørre. Jaja, er det mye rart at det er mange problemer i denne verden, sier nå jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 28. november 2010 #10 Del Skrevet 28. november 2010 Kjæresten min pleier å spørre av og til, jeg synes det er søtt. Kan skrive under på at han ikke er mye sjenert og forsiktig av den grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evalilja Skrevet 28. november 2010 #11 Del Skrevet 28. november 2010 Jeg syns det er søtt jeg. Og i slike situasjoner svarer man ikke. Man kysser :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afeio Skrevet 28. november 2010 #12 Del Skrevet 28. november 2010 Det er bedre om han sier "jeg bare må kysse deg" også gjør det. Jeg er helt enig i denne, men skulle jeg fått spørsmålet ville jeg nok gjort som Evalilja. Dessuten, er man allerede litt forelska så får man et slikt spørsmål til å bli det beste noen har spurt deg om noensinne, uansett klein situasjon eller lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bernina Skrevet 29. november 2010 #13 Del Skrevet 29. november 2010 Du er klar over hvor bakvendt dette blir eller? :klø: Du vil altså at en frekk og freidig faen skal spørre deg først, mens en sjenert og forsiktig fyr ikke skal spørre. Jaja, er det mye rart at det er mange problemer i denne verden, sier nå jeg. Nei det er ikke bakvendt. For en sjenert og forsiktig fyr er ikke min type. ....nå sa heller ikke jeg at jeg ville at en frekk og freidig faen kunne spørre meg. Jeg liker ikke frekke og freidige faen'er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2010 #14 Del Skrevet 29. november 2010 Jeg har spurt om å få kysse 2 ganger. Det er ikke en optimal løsning for komme til det nivået, men i begge de tilfellene virket alle andre alternativer enda mer ukomfortable. Jeg var 99% sikker på at de ville kysse begge gangene, men de viste det ikke skikkelig gjennom kroppspråket. Ikke at jeg nødvendigvis var så flink heller. Men jeg lette, og fant aldri et øyeblikket hvor det passet å 'la det gå naturlig' (Eller late som det gikk naturlig i hvert fall). Hvis jeg ikke får god nok kroppspråkbekreftelse, og ikke finner gode øyeblikk så blir det vanskelig. Og i begge tilfellene begynte det å drøye seg, det var liksom på tide å ta det skrittet. Vennesonen er en skummel sak vet du. I tillegg er det ikke problematisk for meg å spørre om noe slikt, jeg syns det er mer komfortabelt. Jeg prøver jo å unngå det for jentene sin skyld, men... Jeg klarer ikke å skape øyeblikk som virker naturlige alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Idamarte Skrevet 29. november 2010 #15 Del Skrevet 29. november 2010 Det kommer helt an på hvem som spør. Da min nåværende spurte før han kysset meg første gang, var alt fint og flott. En gang jeg ble spurt av en tilfeldig fyr som jeg først nølende hadde sagt ja til å danse med, sa jeg rett og slett bare nei (og tenkte "dust!") Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå