fruBeist Skrevet 27. november 2010 #1 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Inspirert av tråden Den Ultimate Julecd ber jeg alle julemusikkglade KG`ere om å bli med å lage en Spotify Julemix Jeg har begynt med En Stjerne Skinner i Natt - Oslo Gospel Choir og Little Drummer Boy - Jackson 5. Her er link til lista, Kvinneguidens Julemix - Jul 2010 (tror det skal gå an for andre å legge til låter her, hvis ikke, så skal jeg fikse det) Legg ut i tråden her litt om hva du legger til i lista. Har du ikke Spotify, så kom gjerne med tips til julesanger, eller la deg inspirere av andre. Endret 27. november 2010 av fruBeist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodless Skrevet 27. november 2010 #2 Del Skrevet 27. november 2010 Har lagt til Happy x-mas (war is over) av John Lennon, for den synes jeg er superkoselig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 27. november 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 27. november 2010 Har lagt til Happy x-mas (war is over) av John Lennon, for den synes jeg er superkoselig. Strålende! Den er kjempefin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 27. november 2010 Forfatter #4 Del Skrevet 27. november 2010 Ser at Last Christmas - Wham! og Driving Home for Christmas - Cris Rea er lagt til! Selv har jeg lagt til et par tips jeg fikk fra Facebook. Winter Song - Sara Bareilles og Thank God it's christmas - Queen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Red headed girl Skrevet 27. november 2010 #5 Del Skrevet 27. november 2010 Har lagt til noen: The Pogues - Fairytale of New York, Chris De Burgh - A spaceman came travelling, Brenda Lee - Rockin' around the christmas three, Dumdum boys - Stjernesludd, Maria Mena - Home for Christmas Kjempegod idè fruBeist! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 27. november 2010 Forfatter #6 Del Skrevet 27. november 2010 Har lagt til noen: The Pogues - Fairytale of New York, Chris De Burgh - A spaceman came travelling, Brenda Lee - Rockin' around the christmas three, Dumdum boys - Stjernesludd, Maria Mena - Home for Christmas Kjempegod idè fruBeist! A Spaceman Came Travelling er jo bare helt nydelig! Takker for bidrag. Tenkte folk sitter på andre julemusikkfavoritter ennd et jeg gjør selv, og da er det jo greit å få nye input. Dette er jo en enkel måte å gjøre det på! Kan jo lage mange KG mix`er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2010 #7 Del Skrevet 27. november 2010 Har ingen anelse om hvordan jeg legger til sanger på lista di, men jeg synes disse er fine: Bing Crosby: White Christmas Peter Auty: Walking in the air Nat King Cole: O holy night 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 27. november 2010 Forfatter #8 Del Skrevet 27. november 2010 Har ingen anelse om hvordan jeg legger til sanger på lista di, men jeg synes disse er fine: Bing Crosby: White Christmas Peter Auty: Walking in the air Nat King Cole: O holy night Du må først åpne lista i linken i åpningsinnlegget (noe du kanskje har gjort allerede) så må du velge Subscribe, så legger du til på vanlig måte. Om du har spotify selvfølgelig. Jeg har lagt til tipsene dine, takker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 27. november 2010 #9 Del Skrevet 27. november 2010 Ååårh, jeg har spotify, men er helt idiot når det gjelder og lage spillelister.... Vil gjerne ha med Bjørn Eidsvågs "I en natt", men får det ikke til!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 27. november 2010 Forfatter #10 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Ååårh, jeg har spotify, men er helt idiot når det gjelder og lage spillelister.... Vil gjerne ha med Bjørn Eidsvågs "I en natt", men får det ikke til!! Done (høyreklikk på låta, og velg Save to, og klikk deg til den lista du skal legge til i. Eventuelt New Playlist. Ikke vanskelig i det hele tatt ) Endret 27. november 2010 av fruBeist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 27. november 2010 #11 Del Skrevet 27. november 2010 Takk! Tenn lys er også fin:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 27. november 2010 #12 Del Skrevet 27. november 2010 Jeg la til Tenn lys. Fant ikke så mange fine versjoner, så det ble den fra Portveien to :fnise; Men jeg synes den sangen er så fin 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 27. november 2010 #13 Del Skrevet 27. november 2010 Oi, mangler vi White christmas?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 27. november 2010 #14 Del Skrevet 27. november 2010 Ånei, der var den:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 27. november 2010 Forfatter #15 Del Skrevet 27. november 2010 La til en låt fra Putti Plutti Pott, siden jeg kjenner Nissen personlig og har vert med som skuespiller på hjemplassen min en gang for mange år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niema Skrevet 27. november 2010 #16 Del Skrevet 27. november 2010 Så smart! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illusen Skrevet 27. november 2010 #17 Del Skrevet 27. november 2010 Jeg la til When a child is born - Johnny Mathis That Spirit of Christmas - Ray Charles The First Noel - Nat King Cole Jeg ville gjerne hatt med Once Upon A Christmas med Dolly Parton & Kenny Rogers ogå, men den versjonen var ikke tilgjengelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 27. november 2010 Forfatter #18 Del Skrevet 27. november 2010 Jeg la til When a child is born - Johnny Mathis That Spirit of Christmas - Ray Charles The First Noel - Nat King Cole Jeg ville gjerne hatt med Once Upon A Christmas med Dolly Parton & Kenny Rogers ogå, men den versjonen var ikke tilgjengelig. Flott, flott! Jeg la til Skomakerens vise, og Merry Christmas Baby - Elvis Presley. Er det en annen verson av Once Upon A Christmas som kan være et ok alternativ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illusen Skrevet 27. november 2010 #19 Del Skrevet 27. november 2010 Flott, flott! Jeg la til Skomakerens vise, og Merry Christmas Baby - Elvis Presley. Er det en annen verson av Once Upon A Christmas som kan være et ok alternativ? Det er det sikkert, men jeg har bare hørt denne - og syns stemmen hennes er utrolig nydelig på refrenget der.... Så det var en norsk versjom med Rita Eriksen. Kan jo være fint med noen norske julesanger på lista også. (jeg ser for meg at denne lista kommer til å gå jevnt utover her hos meg i Desember ihvertfall) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 27. november 2010 Forfatter #20 Del Skrevet 27. november 2010 Det er det sikkert, men jeg har bare hørt denne - og syns stemmen hennes er utrolig nydelig på refrenget der.... Så det var en norsk versjom med Rita Eriksen. Kan jo være fint med noen norske julesanger på lista også. (jeg ser for meg at denne lista kommer til å gå jevnt utover her hos meg i Desember ihvertfall) Så flott at du tror den kommer til å gå hos deg i desember! La du til Rita Eriksen? Jeg har lagt ut tilsvarende greie på Facebook og, uten at dety er så mange som har lagt til noe enda... Men og på et annet forum. Skal slå sammen listene etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå