AnonymBruker Skrevet 25. november 2010 #1 Del Skrevet 25. november 2010 Hei, jeg er ei jente i begynnelsen av 20årene. Ble nylig slutt mellom meg om kjæresten, etter 3år med en del av og på.. Vi elsker hverandre, og hadde de samme målene for fremtiden, men vi fikk det bare ikke til og fungere Jeg lever for kjærligheten, og er såååå takknemmelig for at jeg har fått opplevd dette allerede, elsket og blitt elsket igjen. Er selvfølgelig veldig lei meg, og har stor sorg ettersom vi tapte kampen for kjærligheten vår. Var mye krangling og uenigheter, da vi ofte har forskjellige meninger og synspunkt. Motsettning tiltrekker, men det er visst vanskelig og bevare? Jeg gråter hver eneste kveld, og savner han utrolig masse. Men vi har begge nå blitt enige om at vi ikke er rett for hverandre, og ønsker at vi begge kan finne en annen person som kan være mer rett. Blir ganske lei meg av og tenke på dette, at det ikke skal være oss to mer... Men at vi begge skal finne andre partnere Ønsker vel egentlig og spørre hva andre her mener om hvor lenge en bør vente til en skal date andre mennesker igjen? Alt jeg vil i dette livet er og elske og bli elsket ubetinget. Gifte meg og stifte familie. Er så redd for at det ikke skal skje meg, føler alt er så perfekt og fint for alle andre.. TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sykepl.student Skrevet 26. november 2010 #2 Del Skrevet 26. november 2010 jeg føler med deg, og har vært i en slik situasjon selv. det er snart ett år siden, og først nå føler jeg meg klar for å treffe en ny. ikke fordi jeg ville ha eksen min tilbake, men fordi jeg trengte tid til å finne ut av meg selv, og mine ønsker for fremtiden. i tillegg til at et brudd sliter på selvtilliten. men det er klart du er lei deg nå, det er jo helt naturlig. den verste følelsen i verden, ja. og verre er tanken på at den du er glad i ikke lenger skal ta del i livet ditt. jeg følte det ihvertfall som et stort tap. men jeg satte meg små delmål, og var masse sammen med venner. prøvde å tenke positivt, og se framover. det fins nok ikke en fasit på når du kan begynne å date igjen. høres ihvertfall ut for meg som at du ikke burde forhaste deg. den rette dukker opp når du minst venter det, når du er klar for å treffe han:-) og det at "alle andre" tilsynelatende har det så fint, kan jeg avkrefte. vi har alle våre problemer og bekymringer, men noen er flinkere til å skjule dem enn andre. og noen er rett og slett flinkere til å løse problemene. selv føler jeg meg som et vrak til tider, men håper at det kommer bedre tider:-) lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2010 #3 Del Skrevet 26. november 2010 Ett kvarters tid?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thefainter Skrevet 26. november 2010 #4 Del Skrevet 26. november 2010 Nå du føler deg klar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
catty Skrevet 26. november 2010 #5 Del Skrevet 26. november 2010 er i samme situasjon 22 år, og slutt etter nesten 5 år. Jeg er så på bånn selv, så vet ikke hvordan jeg kan hjelpe men kan jo si at du ikke er alene. Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2010 #6 Del Skrevet 26. november 2010 Jeg støttet "Et kvarters tid" helt ut. Joda, det er SELVFØLGELIG vanskelig å komme ut av ett forhold på den måten. Men finn deg en bra mann og få deg en date så kan du i allefall slappe av litt i armkroken til noen og kose deg litt fremfor å deppe hjemme med en boks is? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gudinna Skrevet 27. november 2010 #7 Del Skrevet 27. november 2010 Når du er klar! Du kan jo alltids begynne å bli kjent med og møte andre gutter uten å bli sammen med de. Møt nye mennesker, nyt livet og bare la ting skje av seg selv Det er ihvertfall det jeg gjør Det er mange som går fra ett forhold og rett inn i et nytt, det tror jeg ikke er så bra.Det er sunt og være alene og bli kjent med seg selv UTEN en kjæreste. Ting skjer når det skjer, plutselig blir du forelska igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lostlove Skrevet 27. november 2010 #8 Del Skrevet 27. november 2010 er i samme situasjon 22 år, og slutt etter nesten 5 år. Jeg er så på bånn selv, så vet ikke hvordan jeg kan hjelpe men kan jo si at du ikke er alene. Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheherasade Skrevet 27. november 2010 #9 Del Skrevet 27. november 2010 Det er vanskelig å si noe generelt om det. Det dummeste er nok å desperat prøve å finne en ny kjæreste fordi man føler seg ensom. Men plutselig, før du vet ordet av det, så møter du en som du blir tiltrukket til, og hvorfor da ikke date litt og føle at man fremdeles er attraktiv? Det kan gå fortere enn du tror, selv om det gjør vondt akkurat nå. "The best way to get over someone is to get under someone". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2010 #10 Del Skrevet 27. november 2010 Takk for alle svar X kom krypende inatt, ganske full.. Og har i hele dag prøvd og få meg til og komme på besøk for litt "kos".. Er det noe som fynket i forholdet vårt, så var det sex'en.. Jeg blir så fortvilet å forvirret. Hvorfor blir man dumpet, for så å bli bønnfalt om og komme over for at han skal få seg noe?? Har akuratt vendt meg til tanket om at han gikk fra meg, så kommer han med halen mellom bena og ber om litt nærhet.. Jeg skjønner meg virkelig ikke på mannfolk! Noe så innmari egositisk og dårlig gjort av han.. TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheherasade Skrevet 27. november 2010 #11 Del Skrevet 27. november 2010 Selv om man dumper man noen kan man jo savne den andre til tider likevel. Og spesielt nærheten. Så selv om man ikke vil være sammen med noen kan man jo fremdeles ønske å ha sex med den personen. Men det er klart det er tøft for den andre. Men bare si nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå