Gå til innhold

Hvor handler du maten din?

Fremhevede innlegg

Gjest scorpius
Skrevet

Som regel handler jeg mat på Kiwi, meny eller ica. De butikkene som ligger nærmest,

vel å merke ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg handler på Rema 1000. Det ligger nærmest der jeg bor. Eller Kiwi. Men liker å gå på Meny eller Ultra av og til. Litt bedre utvalg synes jeg.

Skrevet

Hehe, her er ikke valget stort! Det finnes to butikker i bygda, en Kiwi og en Rema 1000, så enkelt er det!

Skrevet

Hehe, her er ikke valget stort! Det finnes to butikker i bygda, en Kiwi og en Rema 1000, så enkelt er det!

Syns du de har bra utvalg, eller savner du noe mer?

Jeg liker Kiwi, men syns ikke Rema 1000 har så mye bra i frukt og grønt.

Skrevet

Rema 1000 og Coop Obs :)

Gjest Consensio
Skrevet (endret)

Handler stort sett bare på Meny når jeg er hjemme i Norge.

Der hvor jeg bor, så handler jeg ofte på ICA Maxi da den ligger nærmest. Utvalget er ikke til å klage på, men jeg syns Meny i Norge kan være litt dårlige på enkelte ting.

Edit: Må påpeke at mye av kjøtt og annet handles av bønder og slikt

Endret av Consensio
Skrevet

Rema 1000 når vi tar ukeshandelen, av og til Coop Extra. Når vi mangler melk/brød drar vi bort på den lokale Spar-butikken.

Skrevet

Når jeg er i Norge handler jeg mest på Meny, og en del basisvarer på Rimi eller Rema. Liker også å titte i innvandrerbutikker og spesialbutikker for å se om jeg finner litt annerledes matvarer.

Gjest Violently Happy
Skrevet

Hva syns du, og hvor handler du?

Meny, Centra og Kiwi. Kvalitet, kvalitet, kvalitet.

Skrevet

Større handlerunder blir mest i den største butikken jeg har tilgang til og det er Maxi. Ellers blir det også en del på CC. Jeg liker stort utvalg og god kvalitet. Fokuserer mindre på pris. Har tilgang på gode spesialbutikker for grønsaker og fisk som jeg benytter mye. Ellers så har jeg en stor Rimi-butikk noen hundre meter unna, som jeg går forbi på vei hjem. Småhandel blir gjerne der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...