Livets datter Skrevet 14. oktober 2003 #1 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg kan ikke la være å undre; ER Trøffel og Sandman en og samme person? Til å begynne med, feide jeg dette vekk som ondsinnet sladder, men nå er jeg jammen meg ikke sikker lenger. Min tvil har fått grobunn. Hvorfor er dere aldri logget på samtidig? Hilsen frøken detektiv (som har prøvd å gå dette nærmere i sømmene i håp om å kunne gi KG-folket et svar). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 14. oktober 2003 #2 Del Skrevet 14. oktober 2003 DET tror jeg ikke!!! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 14. oktober 2003 #3 Del Skrevet 14. oktober 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 15. oktober 2003 #4 Del Skrevet 15. oktober 2003 99,9% sikker på at det er feil! Svært forskjellige holdninger, skrivemåte og ikke minst humor. Ingenting å spekulere i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 15. oktober 2003 #5 Del Skrevet 15. oktober 2003 Avslørt.... ...ganske befriende egentlig, jeg regner med at den følelsen jeg sitter med nå, er den samme befriende følelsen til en som lenge har bedrevet økonomisk underslag, men som blir avslørt... ....det faktum at jeg er Trøffelheltens store idol, og at han på død og liv vil ligne meg, kan nok ikke tas til inntekt for din teori, LD... ...frankly, my dear.... du er ikke engang på jordet, du er mye lenger unna enn som så.... Trøffel'n og jeg er nok ofte innlogget samtidig, men jeg har visst klart å få en skjult innlogging, mens Trøffelhelten er "synlig". Kanskje jeg bør gjøre meg synlig for å avkrefte din teori...? Spørsmålet som da dukker opp, er at jeg eller "vi", har flere maskiner... Godt forsøk, Livets Datter... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 15. oktober 2003 Aha... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 15. oktober 2003 #7 Del Skrevet 15. oktober 2003 Svært forskjellige holdninger Ja...den observasjonen er nok riktig, Trøffelhelten har ingen holdninger, han... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2003 #8 Del Skrevet 15. oktober 2003 Er du logget på nå, Sændis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 15. oktober 2003 Er du logget på nå, Sændis? Nei, det er han IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2003 #10 Del Skrevet 15. oktober 2003 pokker, avslørt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 15. oktober 2003 #11 Del Skrevet 15. oktober 2003 Ja...den observasjonen er nok riktig, Trøffelhelten har ingen holdninger, han... Han er kanskje mer som en kameleon..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 15. oktober 2003 #12 Del Skrevet 15. oktober 2003 Er du logget på nå, Sændis? ...ikke kl 10.43 nei, men i dette øyeblikk, så er vi begge logget på ser jeg... ...jeg har nå gjort meg synlig... ...minner meg om mangemillionæren som han travtreneren lurte trill rundt... han hevdet, i retten, ganske så troverdig, at han hadde evnen til å gjøre seg usynlig.... kanskje han mente på KG...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2003 #13 Del Skrevet 15. oktober 2003 Sændis, jeg tror det er allmenn enighet om at du like godt kan være skjult... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter #14 Del Skrevet 15. oktober 2003 NÅ er dere begge logget på! Halleluja *puster lettet ut* (med mindre Trøffelsandman har 2 pc'r ved siden av hverandre) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2003 #15 Del Skrevet 15. oktober 2003 NÅ er dere begge logget på! Halleluja *puster lettet ut* (med mindre Trøffelsandman har 2 pc'r ved siden av hverandre) Nei, ikke ved siden av hverandre - men temmelig skråstilt. For ordens skyld; kødda. Slike triks overlot vi til M...(askemannen?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå