Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2003 #1 Del Skrevet 14. oktober 2003 Hei, finnes det en web-side for dagens OB? Trenger virkelig noen å klage til. Etter at de skiftet produsent (hørt at det er et polsk selskap som produserer disse nå) har kvaliteten blitt elendig. De loer og lekker. Tre ganger har jeg opplevd at tråden har røket. Noen som er enige og har samme erfaring? Hvilket firma kjøper inn dette i Norge? Noen som vet? Syns det er lite bra at et produkt skal bli dårligere enn det var... målet må vel være å forbedre produktet. Har prisene gått ned etter at de skiftet produsent? Eller er det bare noen som tjener en del ekstra om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 14. oktober 2003 #2 Del Skrevet 14. oktober 2003 Her står det også noe om dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2003 #3 Del Skrevet 14. oktober 2003 Er veldig fornøyd med de nye jeg. Jeg lekker mindre med de nye enn med de gamle, og ikke er de så himla lange som de gamle. Synd at de loer, men bortsett fra det så har jeg ikke noe å klage på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 14. oktober 2003 #4 Del Skrevet 14. oktober 2003 Dette har vært et hett tema her til tider, og flere av brukerene her inne var også med på at dette ble et tema hos TV2 Hjelper deg. Personlig synes jeg de nye OB'ene ikke er noe å skryte av. Var derfor lur og hamstret den gamle typen før den gikk helt ut av produksjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 14. oktober 2003 #5 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg har ikke merket at de loer, men kanskje jeg har den gamle typen liggende... Er det lenge siden de gikk ut av produksjon? -viXen- (anti-lo-tilhenger) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 14. oktober 2003 #6 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg har ikke merket at de loer, men kanskje jeg har den gamle typen liggende... Er det lenge siden de gikk ut av produksjon? Tja, var det ikke rundt nyttår eller noe da? Her er en tidligere tråd... http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=14350 Ser ut som om det var høsten i fjor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2003 #7 Del Skrevet 14. oktober 2003 Det jeg reagerer på, er den holdningen som vises fra produsentens side: "- Nei, det er ikke mulig å få den norske o.b.'en tilbake nå, fastslår produksjef i SCA Hygiene Products, Gunn Alfheim." "Fastslår"? Er det kanskje noe som hindrer SCA i å bestemme over sine egne produkter? Ble produktet endret av en hittil ukjent naturlov? Er den nye fabrikken forhekset, slik at den er dømt til å produsere loende tamponger i all evighet? Makan til sludder. Dette er tale fra et selskap som åpenbart har altfor få konkurrenter. Hvem kan ellers slippe unna med å si til sine kunder: "Åja, dere liker ikke produktet? Well, tough. Det er dette dere får, så kjøp det og hold kjeft." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2003 #8 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg har ikke merket at de loer, men kanskje jeg har den gamle typen liggende... Er det lenge siden de gikk ut av produksjon? -viXen- (anti-lo-tilhenger) Du ser forskjell på den gamle og den nye OB'en. Den nye har blå tråd :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ursula Skrevet 14. oktober 2003 #9 Del Skrevet 14. oktober 2003 Grønn vel ?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smilla78 Skrevet 14. oktober 2003 #10 Del Skrevet 14. oktober 2003 Det er Johnsson & Johnsson som distribuerer ob i norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piñacolada Skrevet 14. oktober 2003 #11 Del Skrevet 14. oktober 2003 Tre ganger har jeg opplevd at tråden har røket. :o :o :o Hva i all verden gjorde du da??? Hadde fått panikk jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 14. oktober 2003 #12 Del Skrevet 14. oktober 2003 Good News: Da jeg skulle kjøpe tampiser, hadde de ikke mer igjen av blå OB, bare grønn og rosa? Ivertfall L og XL, stakkars tissen min da. Så jeg kjøpte Always sin medium, og de er ikke så korka som OB sine! De ligner mye mer på gamle gode OB. så SKIFT alle sammen! Om de vil være vrange, så må vi vise dem at vi har makt også, vi kan gi dem svi på pengepungen! Vi klarte det med braathens da de innførte det supertåpelige Braathens back, hele selskapet veltet jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2003 #13 Del Skrevet 14. oktober 2003 Grønn vel ?! Hm, syns den ser mer blå ut, men kanskje den er litt grønn? :-? Uansett så var vel de gamle OB'ene med hvit tråd, så.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ursula Skrevet 14. oktober 2003 #14 Del Skrevet 14. oktober 2003 ok, da er det en av oss som er fargeblinde, eller så er jeg senil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 14. oktober 2003 #15 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg liker de nye OB'ene myyye bedre enn de gamle. De er lettere å sette inn, og den loingen er sterkt overdrevet... Hvis du er helt tørr på fingrene og tar minst mulig i tampongen, så er det ikke noe lo å snakke om. Dessuten er skjeden selvrensende, så det er ikke sånn at det blir liggende igjen lodotter der inne... Jeg skjønner bare ikke hva alle klager for, jeg er kjempefornøyd, jeg! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 14. oktober 2003 #16 Del Skrevet 14. oktober 2003 ENIG! De er lettere å sette inn, jeg er ikke plaget med loing, de er langt mer behagelige (de andre syntes jeg var ubehagelige å sette inn) Jeg er ikke plaget med at de lekker, jeg har aldri slitt en tråd... Nye ob er LANGT BEDRE enn de gamle. Også liker jeg always jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 16. oktober 2003 #17 Del Skrevet 16. oktober 2003 nå har det faktisk kommet en helt ny lyseblå ob-variant med 'trekk' som ikke bør loe og ikke har den teite skrue-konstruksjonen: ob light flow. løp og kjøp i velassorterte dagligvarehandler... ikke rukket å prøve den enda. en venn hevdet at de hadde trukket tilbake den gode gamle typen bare for så å reintrodusere ob med trekk igjen nå til høyere pris... glemte å sjekke prisen jeg da, så det kan jeg foreløpig ikke kommentere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. oktober 2003 #18 Del Skrevet 16. oktober 2003 Den med trekk var vel når man hadde lite blødninger, var det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ursula Skrevet 16. oktober 2003 #19 Del Skrevet 16. oktober 2003 Med trekk ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 16. oktober 2003 #20 Del Skrevet 16. oktober 2003 Den med trekk var vel når man hadde lite blødninger, var det ikke? stemmer det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå