Rachel Skrevet 14. oktober 2003 #1 Del Skrevet 14. oktober 2003 Eller har dere fri på lørdager? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 14. oktober 2003 #2 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jobber på kontor og har alltid fri lørdager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 14. oktober 2003 #3 Del Skrevet 14. oktober 2003 Har stort sett fri i helgene, ja. Jeg har en ganske krevende jobb, så det hender at jeg tar noe arbeid med hjem i helgene. Av og til er jeg også bortreist i helgene på arrangementer knyttet til jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 14. oktober 2003 #4 Del Skrevet 14. oktober 2003 Det varierer. Som journalist har jeg av og til vakt i helgene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minniepus Skrevet 14. oktober 2003 #5 Del Skrevet 14. oktober 2003 Nei, takk og lov. Men har mye frivillig arbeid i helgene og på kveldstid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 14. oktober 2003 #6 Del Skrevet 14. oktober 2003 Nei, aldri!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 14. oktober 2003 #7 Del Skrevet 14. oktober 2003 Joa, når man driver butikk i et kjpesenter blir det av og til litt lørdagsjobbing. Men jeg liker det ikke......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2003 #8 Del Skrevet 14. oktober 2003 Da jeg jobbet i butikk, jobbet vi annenhver lørdag til kl.18.00. Hat, hat, hat, hat, hat.... Nå jobber jeg bare i uken. Mandag til Fredag fra kl 08.00 - 15.30. HÆRLIG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dixie Skrevet 14. oktober 2003 #9 Del Skrevet 14. oktober 2003 Som eiendomsmegler jobber jeg lørdager og søndager... Har hatt en fri helg på 7 mnd..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vanessa Skrevet 14. oktober 2003 #10 Del Skrevet 14. oktober 2003 Ja, jeg jobber kun i helgene. Det hender også at jeg må bruke helgen til å få unna skolearbeid som har hopet seg opp, så helt fri har jeg vel egentlig aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicia Skrevet 14. oktober 2003 #11 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg jobber opprinnelig ikke på lørdager, men ofte er ukene så hektiske at jeg bruker lørdagsformiddag til å gå over ukens mailer, se om det er noe jeg har oversett, noe jeg burde svare på/gjøre osv. Planlegger også neste ukes arbeide. Men dette gjør jeg da hjemmefra med laptop i sofaen. Føles ikke helt som jobbing da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bookwormgirl Skrevet 14. oktober 2003 #12 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jobber hver 3.de lørdag. Slit, men nødvendig når man jobber i butikk. Drømmen min er å slippe det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunilla Skrevet 14. oktober 2003 #13 Del Skrevet 14. oktober 2003 Nope, jobber ikke i helgene - jobber i offentlig sektor/kontor. Det hender at det er et og annet arrangement/konferanse på lørdager. Derimot tar jeg et grunnfag ved siden av jobben, og er på forelesning hver lørdag. Så helgen blir kort, lell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 14. oktober 2003 #14 Del Skrevet 14. oktober 2003 Det hender! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 14. oktober 2003 #15 Del Skrevet 14. oktober 2003 Etter å ha jobbet mye i butikk da jeg var yngre, bestemte jeg meg for at jeg aldri skulle vie helgene mine til jobbing igjen. Nå har jeg kontor-jobb, og slipper heldigvis det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piñacolada Skrevet 14. oktober 2003 #16 Del Skrevet 14. oktober 2003 Ja, dessverre. Ca annenhver helg. HATER det!! Skulle gitt mye for å ha fri hver eneste helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfa Skrevet 14. oktober 2003 #17 Del Skrevet 14. oktober 2003 Akkurat nå er jeg hjemmeværende, men når jeg kommer ut i jobb igjen, blir det jobbing annenhver helg...(Lørdag+søndag) Slik er det bare i det yrket jeg har valgt. Men det er jo deilig å ha fri enkelte dager midt i uka også! Det får vi jo når vi jobber i helgene :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselilja Skrevet 14. oktober 2003 #18 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg jobber nattskift annenhver lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2003 #19 Del Skrevet 15. oktober 2003 Går i turnus og har derfor vakter både lørdager og søndager. Ikke alltid så gøy, men til gjengjeld får jeg jo noen ekstra fridager. Den største fordelen er at jeg har langhelg (fri onsdag-søndag) hver femte uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 15. oktober 2003 #20 Del Skrevet 15. oktober 2003 Nei, heldigvis ikke noe helgejobbing på meg lenger. Har jobbet på kjøpesenter en gang i tiden, og de stengte ikke før kl. 19 på lørdager! Skulle det bli nødvendig med helgejobbing har jeg heldigvis laptop. Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå