AnonymBruker Skrevet 23. november 2010 #1 Del Skrevet 23. november 2010 Traff en fin fin mann i helga som jeg presterte og dra med meg hjem Vi utvekslet nummer, han adda meg på face, vi sendte noen meldinger dagen derpå, og så ble det stille... Jeg sendte en mld både i dag og i går, men får ikke svar. Liker ikke sånt ass Jeg vil kose fine mannen mer jo :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 23. november 2010 #2 Del Skrevet 23. november 2010 Han må nok bare hjemmom en tur å kose kjerringa først. Han svarer trolig ikke fordi han har blokka deg, ikke for å være slem. Er du heldig, så treffer du ham ute neste helg, og hvis han har glemt deg, greier du kanskje å lokke ham med deg hjem igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikken Skrevet 23. november 2010 #3 Del Skrevet 23. november 2010 Han er vel opptatt? Finnes de av oss hvor det kan ta laaaang tid før vi svarer - om vi svarer i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2010 #4 Del Skrevet 23. november 2010 Jeg har vært i omvendt situasjon som deg. Ble med en fyr hjem, og vi sendte noen meldinger en periode i ettertid. Jeg var i utgangspunktet ikke interessert, og var derfor litt lunken når jeg skrev. Han ga seg likevel ikke, så til slutt lot jeg bare være å svare. Det er jo ganske feigt, og jeg fikk selvfølgelig litt dårlig samvittighet, men jeg tror i hvert fall han skjønte tegninga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2010 #5 Del Skrevet 24. november 2010 Jeg regner jo med at han ikke er interessert altså ( kan ta et hint, selv om det tar tid noen ganger) Men jeg forstår ikke hva som er greia med å spørre etter nummeret mitt og legge meg til som venn på facebook hvis han ikke vil no mer liksom. Hilsen ts Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 24. november 2010 #6 Del Skrevet 24. november 2010 Jeg regner jo med at han ikke er interessert altså ( kan ta et hint, selv om det tar tid noen ganger) Men jeg forstår ikke hva som er greia med å spørre etter nummeret mitt og legge meg til som venn på facebook hvis han ikke vil no mer liksom. Hilsen ts Han vil bare ha deg i "stallen sin"! Enkelt og greit. Et slags kartotek over damer han kan ty til. Hvis ikke den ene vil/kan, så vil kanskje den neste osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2010 #7 Del Skrevet 24. november 2010 Jeg samler nå heldigvis ikke på onser på face da, så han blir sletter mot slutten av uka hvis jeg ikke hører noe mer Ts Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2010 #8 Del Skrevet 24. november 2010 Fikk melding i kveld Happy happy happy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2010 #9 Del Skrevet 26. november 2010 Så, noe nytt? Kanskje han rett og slett kun var opptatt... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muffin26 Skrevet 26. november 2010 #10 Del Skrevet 26. november 2010 La meg gjette du svarte på minuette ?hahahah kostbar er du hvertfall ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå