Gjest Airi Skrevet 24. november 2010 #21 Del Skrevet 24. november 2010 TS: Du er ei luremus Hater det utrykket, men i dette tilfellet stemmer det jo. Du vet at han er ute etter sex, du sender ham kinky meldinger, og etterpå klager du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anjelika Skrevet 24. november 2010 #22 Del Skrevet 24. november 2010 Ts her. Og ville han bare hatt sex så hadde han vel ryddet frem en helg fort som f ? Nei. Hadde han vært veldig interessert i deg så hadde han ryddet frem en helg fort som f. Når det bare er sex så klarer han fint å vente og holde deg varm til over jul, spesielt siden han jo har alle andre muligheter åpne for å få seg noe et annet sted. Det at å avvise sex gjør at playeren får masse respekt for deg og blir ekstra interessert er forøvrig bullshit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LonelyAngel Skrevet 24. november 2010 #23 Del Skrevet 24. november 2010 Nei. Hadde han vært veldig interessert i deg så hadde han ryddet frem en helg fort som f. Når det bare er sex så klarer han fint å vente og holde deg varm til over jul, spesielt siden han jo har alle andre muligheter åpne for å få seg noe et annet sted. Det at å avvise sex gjør at playeren får masse respekt for deg og blir ekstra interessert er forøvrig bullshit. Selfølelig får han mer respekt når hun avviser sex med han i forhold til å hoppe til køys igjen...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anjelika Skrevet 24. november 2010 #24 Del Skrevet 24. november 2010 Selfølelig får han mer respekt når hun avviser sex med han i forhold til å hoppe til køys igjen...! Det er slett ikke en selvfølge. En ting er om begge to er typen som liker å vente og gjør dette fra begynnelsen av. Noe helt annet er å ha et ONS med en sexglad fyr, sende kinky meldinger og møte han igjen (for overnatting?).. for så å avvise han når den uungåelige tilnærmelsen kommer. Det står ikke mye respekt av å vingle eller spille spill, og avvisning oppfattes da som negativt, ikke positivt. Tror man får mer respekt (av den sexglade selverklært "rastløse" typen) av å være helt åpen og ærlig, eie sin egen seksualitet og gjøre det man ønsker uten å gå på kompromisser med seg selv enn å sette i gang en tåpelig katt-og-luremus-lek. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2010 #25 Del Skrevet 24. november 2010 Ts her. Og ville han bare hatt sex så hadde han vel ryddet frem en helg fort som f ? Du er ikke det siste gjenlevende kvinnemennesket.. just sayin.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2010 #26 Del Skrevet 29. november 2010 Oppdatering fra TS. Jeg har som sagt pratet med han i over en mnd i strekk. Flørtet, snakt om vanlige ting, mer seriøse ting, hobby'er osv.. (vi har begge vært like på å ta intiativ) I det siste har jeg merket at han ikke lenger tar så mye kontakt lenger, som før. Altså det går ikke mer enn et par dager, men før var det hver dag omtrent. Men når jeg tar intiativ så prater han masse og er veldig interessert, men han kontakter ikke først lenger. Hva har skjedd? Har han gått lei? Eller har spenningen forsvunnet for han? Eller er det rett og slett bare vanlig at kommunikasjonen dabber litt av etter hvert? (Må legge til at jeg har avvist en del, og blitt "små sur" i det siste når han har prøvdt å prate om sex. Kanskje det er det som gjør at han ikke er så interessert lenger?) Wondering!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2010 #27 Del Skrevet 29. november 2010 Oppdatering fra TS. Jeg har som sagt pratet med han i over en mnd i strekk. Flørtet, snakt om vanlige ting, mer seriøse ting, hobby'er osv.. (vi har begge vært like på å ta intiativ) I det siste har jeg merket at han ikke lenger tar så mye kontakt lenger, som før. Altså det går ikke mer enn et par dager, men før var det hver dag omtrent. Men når jeg tar intiativ så prater han masse og er veldig interessert, men han kontakter ikke først lenger. Hva har skjedd? Har han gått lei? Eller har spenningen forsvunnet for han? Eller er det rett og slett bare vanlig at kommunikasjonen dabber litt av etter hvert? (Må legge til at jeg har avvist en del, og blitt "små sur" i det siste når han har prøvdt å prate om sex. Kanskje det er det som gjør at han ikke er så interessert lenger?) Wondering!!! Det er nok mye mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 30. november 2010 #28 Del Skrevet 30. november 2010 Oppdatering fra TS. Jeg har som sagt pratet med han i over en mnd i strekk. Flørtet, snakt om vanlige ting, mer seriøse ting, hobby'er osv.. (vi har begge vært like på å ta intiativ) I det siste har jeg merket at han ikke lenger tar så mye kontakt lenger, som før. Altså det går ikke mer enn et par dager, men før var det hver dag omtrent. Men når jeg tar intiativ så prater han masse og er veldig interessert, men han kontakter ikke først lenger. Hva har skjedd? Har han gått lei? Eller har spenningen forsvunnet for han? Eller er det rett og slett bare vanlig at kommunikasjonen dabber litt av etter hvert? (Må legge til at jeg har avvist en del, og blitt "små sur" i det siste når han har prøvdt å prate om sex. Kanskje det er det som gjør at han ikke er så interessert lenger?) Wondering!!! Åh, djises! Kan du ikke bare ikke snakke med ham? Han er jo tydeligvis IKKE interessert i deg, han vil knulle, men du gjør det vanskelig og du bor et stykke unna så han gidder ikke "bare" snakke... Hadde han vært keen på at det skulle bli noe mer enn fuckfriends, så hadde han gitt uttrykk for dette og du kunne ventet deg julegave, søte meldinger og at han kom på besøk uten å ville pule som første og eneste mål! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanselot Skrevet 30. november 2010 #29 Del Skrevet 30. november 2010 Åh, djises! Kan du ikke bare ikke snakke med ham? Han er jo tydeligvis IKKE interessert i deg, han vil knulle, men du gjør det vanskelig og du bor et stykke unna så han gidder ikke "bare" snakke... Hadde han vært keen på at det skulle bli noe mer enn fuckfriends, så hadde han gitt uttrykk for dette og du kunne ventet deg julegave, søte meldinger og at han kom på besøk uten å ville pule som første og eneste mål! Amen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2010 #30 Del Skrevet 30. november 2010 Amen TS her. Så hva er det med alle den kontakt og søte meldinger i omtrent 2 mnd? Hvorfor plutselit stille? Men når vi først prater er han skikkelig giret og sier søte ting? For å holde meg på gresset? Vi kan ikke møtes før etter jul uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2010 #31 Del Skrevet 30. november 2010 TS her. Så hva er det med alle den kontakt og søte meldinger i omtrent 2 mnd? Hvorfor plutselit stille? Men når vi først prater er han skikkelig giret og sier søte ting? For å holde meg på gresset? Vi kan ikke møtes før etter jul uansett. Fordi han har deg på gress. Han vil utnytte deg. Gutter sier mye rart for å komme ned i buksa på jentene vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2010 #32 Del Skrevet 1. desember 2010 Å herreguuuuud! TS, du ber om råd og de strømmer inn. GLEM DENNE MANNEN. Slutt å lure på hvorfor ditt og hvorfor datt. Gå videre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anjelika Skrevet 1. desember 2010 #33 Del Skrevet 1. desember 2010 TS her. Så hva er det med alle den kontakt og søte meldinger i omtrent 2 mnd? Hvorfor plutselit stille? Men når vi først prater er han skikkelig giret og sier søte ting? For å holde meg på gresset? Vi kan ikke møtes før etter jul uansett. Du har allerede fått svar på det. Det er verken mystisk eller unormalt, det stemmer helt med hvordan en person som bare vil ha sex med deg ville oppført seg. Dette har han jo også sagt rett ut. Om du føler deg lurt når du drar til han etter jul og finner ut at det bare var sex han ville ha og at han har andre damer, så er det bare du som har lurt deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 1. desember 2010 #34 Del Skrevet 1. desember 2010 Mange kvinner/jenter har svart deg utifra hvordan jenter forestiller seg at menn tenker og er skrudd sammen. Men tenker som jenter, og da blir svarene deretter. Er så enig med signaturen til en forumsbruker her: Kvinner ønsker ikke å vite hvordan menn er, bare høre sine egne fordommer med dypere stemme. Klart det blir sært når dere innleder med å knulle hverandre i stedenfor å håndhilse. Etter at dere har pult, er det litt seint å spille hard-to-get, lixom... Da er det ikke rart han tenker i seksuelle baner. Og det beste da, er å tømme ham, og så høre på hva han har å si. Her har du oppført deg slik han oppfatter som avvisende over tid, etter at du gapte opp, og da blir du et tapsprosjekt. Litt mer for hver dag som går. Sannsynligvis er han bare interessert i sex. Paradokset er at jo mer kontakt dere har uten, jo mer oppsatt blir han på det. Det er ikke despo, det kalles kjønnsdrifter. Du vil bare ikke kunne vite om der ligger noe mer i det, før han er tømt, og kan svare deg med hodet som sitter på skuldrene. Ikke det at mange andre menn vil reagere så veldig annerledes. Oppstår det pulings ved første blikk, ser han på deg som en som puler ved første blikk. Du blir ikke jomfru i hans øyne av å knipe igjen, bare vanskelig. Ingen menn ønsker seg ei som er vanskelig. Det er dere nok som dere er, i utgangspunktet... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stefan Skrevet 1. desember 2010 #35 Del Skrevet 1. desember 2010 Som nevnt tidligere her, så har dere hatt sex ved første møtet før, og da flyttes grensene automatisk. Han har vært åpen om sine intensjoner, og da er det selvsagt opp til deg hva du vil videre. Du sier du ikke kun vil ha sex med ham, men fortsetter å holde kontakten og du skriver til og med pirrende sms'er til ham. Du viser at du vakler, og har gitt ham håp om at han kan få slippe til. Ved at du kjølner sexpraten, vil han naturligvis også kjølne. Enten får du være med på leken, eller så får du la være å ha så mye kontakt med ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2010 #36 Del Skrevet 1. desember 2010 Takker masse for svar, spesielt fra de to mannfolka Da skjønner jeg at det bare er sex for han så da gidder jeg ikke ta mer kontakt. Jeg har mer stil enn det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå