Gå til innhold

Er det mange her fra før?

Gjest Chrizzy

Anbefalte innlegg

Er lenge siden jeg har vært noe særlig på KG, lurer på om det er mange her fra den tiden jeg brukte å være her. Er det noen som husker meg? Si "Hei" da :)!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er lenge siden jeg har vært noe særlig på KG, lurer på om det er mange her fra den tiden jeg brukte å være her. Er det noen som husker meg? Si "Hei" da :)!!

Hei Chrizzy :)

Jeg husker deg.

Har vært her fra tidenes morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :) Så gøy!! Artig å "se" dere igjen :)

Var ikke sikker på om noen husket meg, men lå på innleggstoppen noen ganger, husker jeg :sjenert:

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes å huske du hadde en annen avatar før, at du skiftet til den du har nå før du "forsvant". Tror det var et mer nærbilde av en kvinne, om jeg husker riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes å huske du hadde en annen avatar før, at du skiftet til den du har nå før du "forsvant". Tror det var et mer nærbilde av en kvinne, om jeg husker riktig.

Ja, hadde flere forskjellige avatarer og siden jeg har vært borte så pass lenge er nok denne den jeg har hatt lengst. :) Jeg husker at du var veldig miljøbevisst?? :) Vegeterianer (det er jeg mer usikker på)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var veldig grønn, ja. Ikke vegetarianer, men åt bare vilt og villfisk. Har generelt sett blitt litt mer rundere i kantene med årene. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var veldig grønn, ja. Ikke vegetarianer, men åt bare vilt og villfisk. Har generelt sett blitt litt mer rundere i kantene med årene. ;)

Husker deg som veldig rund og reflektert, bare bevisst :)

Men, man blir utvilsomt rundere i kanten med årene, i alle fall de aller fleste av oss. Husker jeg lærte meg mye om å diskutere her, for det var ikke bare å komme med en påstand og tro at folk skulle ta det for god fisk helt uten videre. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...