Gjest Chrizzy Skrevet 22. november 2010 #1 Del Skrevet 22. november 2010 Er lenge siden jeg har vært noe særlig på KG, lurer på om det er mange her fra den tiden jeg brukte å være her. Er det noen som husker meg? Si "Hei" da !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 22. november 2010 #2 Del Skrevet 22. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villbringebær Skrevet 22. november 2010 #3 Del Skrevet 22. november 2010 Er lenge siden jeg har vært noe særlig på KG, lurer på om det er mange her fra den tiden jeg brukte å være her. Er det noen som husker meg? Si "Hei" da !! Hei Chrizzy Jeg husker deg. Har vært her fra tidenes morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 22. november 2010 #4 Del Skrevet 22. november 2010 Husker deg, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Foods of Norway Skrevet 22. november 2010 #5 Del Skrevet 22. november 2010 Hugsar deg eg og! Heihei!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 22. november 2010 #6 Del Skrevet 22. november 2010 Du er ikke glemt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 22. november 2010 #7 Del Skrevet 22. november 2010 Jeg husker deg godt jeg! Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 22. november 2010 #8 Del Skrevet 22. november 2010 Hei Så gøy!! Artig å "se" dere igjen Var ikke sikker på om noen husket meg, men lå på innleggstoppen noen ganger, husker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 22. november 2010 #9 Del Skrevet 22. november 2010 Jeg synes å huske du hadde en annen avatar før, at du skiftet til den du har nå før du "forsvant". Tror det var et mer nærbilde av en kvinne, om jeg husker riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 22. november 2010 #10 Del Skrevet 22. november 2010 Jeg synes å huske du hadde en annen avatar før, at du skiftet til den du har nå før du "forsvant". Tror det var et mer nærbilde av en kvinne, om jeg husker riktig. Ja, hadde flere forskjellige avatarer og siden jeg har vært borte så pass lenge er nok denne den jeg har hatt lengst. Jeg husker at du var veldig miljøbevisst?? Vegeterianer (det er jeg mer usikker på)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 22. november 2010 #11 Del Skrevet 22. november 2010 Var veldig grønn, ja. Ikke vegetarianer, men åt bare vilt og villfisk. Har generelt sett blitt litt mer rundere i kantene med årene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 22. november 2010 #12 Del Skrevet 22. november 2010 Var veldig grønn, ja. Ikke vegetarianer, men åt bare vilt og villfisk. Har generelt sett blitt litt mer rundere i kantene med årene. Husker deg som veldig rund og reflektert, bare bevisst Men, man blir utvilsomt rundere i kanten med årene, i alle fall de aller fleste av oss. Husker jeg lærte meg mye om å diskutere her, for det var ikke bare å komme med en påstand og tro at folk skulle ta det for god fisk helt uten videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 22. november 2010 #13 Del Skrevet 22. november 2010 Takk. Hehe, ja, man lærer å formulere seg presist. Noe som jo egentlig bare er positivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 22. november 2010 #14 Del Skrevet 22. november 2010 Husker deg jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 22. november 2010 #15 Del Skrevet 22. november 2010 Og jeg deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 22. november 2010 #16 Del Skrevet 22. november 2010 Så koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 1. desember 2010 #17 Del Skrevet 1. desember 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 3. desember 2010 #18 Del Skrevet 3. desember 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 3. desember 2010 #19 Del Skrevet 3. desember 2010 Husker deg jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 4. desember 2010 #20 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå