Gå til innhold

Nesegrus beundring fra blogglesere


Gjest Dainty

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Blir så djevelsk provosert av artikkelen som var i Magasinet i går.

"Vi bloggere betaler ikke for noe lenger. Vi blir betalt for å shoppe, reise og gå på spa."

"Ser for seg at lønna vil øke fra 30 000 til 80 000 i måneden."

-"Hva gjør du på en vanlig arbeidsdag?"

-"Mye forskjellig. Noen dager er fulle av møter, andre ganger er det en tur til New York som varer i flere uker, og noen dager bruker jeg bare en time på bloggen. Og så blir det mye behandlinger (spa, frisør osv)."

Og disse skal tjene mer enn for eksempel folk som redder liv?

Hun ene klager på at hun "sov 3 timer natta for å rekke både bloggen og livet"?

Hva skjer med verden? Hvorfor går folk helt av skaftet på grunn av alle disse moteslavene som tar 30 bilder av seg selv hver dag og skriver om at de ligger hjemme i onepiece og ser kjærlighetkomedier? Eller om den nye foundationen de har fått tilsendt gratis i posten? Og får betalt for å skrive om?

Helt enig med deg Neutral, synes det er ubegripelig. Jeg synes det er trist med unge jenter som fikser på hår, hud, tenner og alt annet og blogger om det, og får haugevis av beundrende kommentarer om at de ser bra ut. Det er en form for idoldyrking som er uforståelig for meg. Interessant tråd, synes denne tråden har forholdt seg saklig hele veien, lurer på når det første " dere er bare misunnelige"- innlegget kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Little princess

Blogg-dronning av Sverige som tjente seg rik bare på bloggen skal jeg ikke si noe om engang:

http://www.kissies.se/

Jeg er sjokkskadd over denne bloggen!! Trodde ikke det var mulig å være så -pardon my french- FULLSTENDIG blåst?? :hakeslepp:

Noen skulle virkelig banket vett inn i jenta. :kjefte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er synd å si det, men det er antallet lesere som gjør at disse personene får tilsendt produkter i posten, og tjener umoralsk mye penger på bloggene sine.

Moralen er: Slutt å besøk toppliste-bloggene.

Hvert besøk mindre teller.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er synd å si det, men det er antallet lesere som gjør at disse personene får tilsendt produkter i posten, og tjener umoralsk mye penger på bloggene sine.

Moralen er: Slutt å besøk toppliste-bloggene.

Hvert besøk mindre teller.

Helt sant, det er jo leserne som sponser livsførselen deres, om ingen leser, så ingen inntekt. Det hadde vært det beste

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo fare for å bli assosiert med janteloven dersom man kritiserer rosabloggerne, ettersom de får masse materialistiske frynsegoder uten å løfte særlig mye mer enn en finger, men personlig mener jeg at samfunnet hadde vært et bedre sted uten disse og de holdningene de bidrar til å spre blant unge mennesker, hovedsaklig jenter.

Men, de metter jo bare et marked som åpenbart vil ha dem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er unge nok til å appellere til sitt publikum.

Publikumet blir jo eldre å..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Jeg er sjokkskadd over denne bloggen!! Trodde ikke det var mulig å være så -pardon my french- FULLSTENDIG blåst?? :hakeslepp:

Noen skulle virkelig banket vett inn i jenta. :kjefte:

enig i det!og herregud...hun er 20 år,og ser ut som en barbievoksdukke! OMG DE enorme "svæært så ekte" puppene,DEN anorektiske kroppen(har dere sett før/etter bilder av hun..?det er nesten trist å se,hun var faktisk pen før!),og den fæleste dukkesminken..

og dette er forbildet til (altfor) mange fjortiser. No good.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig i det!og herregud...hun er 20 år,og ser ut som en barbievoksdukke! OMG DE enorme "svæært så ekte" puppene,DEN anorektiske kroppen(har dere sett før/etter bilder av hun..?det er nesten trist å se,hun var faktisk pen før!),og den fæleste dukkesminken..

og dette er forbildet til (altfor) mange fjortiser. No good.

Oi, oi, oi! Husker jeg var innpå hennes blogg for en stund siden, og da så hun ikke sånn ut. Riktignok litt fake og med mye sminke, men det var en pen jente. Nå ser hun aldeles grusom ut!! Satt bare og måpte da jeg klikket meg inn på bloggen hennes :fnise:

Hun får Norges Fotballfrue og Ulrikke Lund til å fremstå som strålende forbilder i forhold. Og det sier litt :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sjokkskadd over denne bloggen!! Trodde ikke det var mulig å være så -pardon my french- FULLSTENDIG blåst?? :hakeslepp:

Noen skulle virkelig banket vett inn i jenta. :kjefte:

Jeg er sjokkert. Hun ser ut som ei tynn lita jente på 10 år med altfor store pupper....huff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

“Just think of how stupid the average person is, and then realize half of them are even stupider!”

George Carlin quote.

At kjedelig sladder på nett kan gjøre deg populær er ikke så overraskende når en ser på hva som står i populære magasiner som se og hør. At blogg leserne blir fans er heller ikke så overraskende. Utrolig mange mennesker som er hodeløse fans av kjendiser, gjerne skuespillere, sangere o.l. Uten at disse menneskene egentlig er noe spesielt eksepsjonelle. Tvert imot er de ofte dumme og kjedelige personligheter med lite å tilby. Til og med i lyrikkene til populære sangere er det lite å hente. Det er ikke noe nytt at store deler av befolkningen rett og slett er dumme og enkle og blir sugd inn i verdiløs sladder som ikke tjener noe annet formål en tidsfordriv. Selvutvikling har aldri blitt den trenden det alltid burde vært.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...