Gå til innhold

~ Jeg skal bli tante... igjen ~

Livets datter

Anbefalte innlegg

GRATULERER til alle kommende tanter! :D

Jeg skal også bli tante, en av de nærmeste dagene! Er over tiden nå... og bebisen er 5kg så den bør vel poppe ut snart. *glede seg* :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye!

Det er kjempehyggelig å være tante. Jeg har selv ingen søsken, men min mann har 2 søsken som begge har barn. Og jeg storkose meg som tante, spesielt med den minste som har opplevd meg som tante helt fra hun ble født! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir nok heller ikke tante på en stund...Men jeg er storesøster til tvllinger! De er 2 1/2 år og så har jeg en søster til på 7 år! Min kjære har to brødere, men de har jo ikke dame en gang...Så det tar nok laaaang tid før jeg blir tante!! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Gratulerer så mye!!

Jeg ble også tante for 14 dager siden, men de bor uhorvelig langt fra oss. Men vi får da se til barndåpen... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Annonse

Gjest Trulselinemor

Gratulerer Livets datter.

Jeg fikk vite i dag at jeg skal bli tante i august / september, så det er ganske nytt.

Hadde håpet det var min tur først. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor
Gratulerer Livets datter.

Jeg fikk vite i dag at jeg skal bli tante i august / september, så det er ganske nytt.  

Hadde håpet det var min tur først.   :cry:

Blir ikke tante likevel. Jeg fikk vite i helgen at det hadde gått galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 måneder senere...

En liten oppdatering:

Min søster er nå straks 7 mnd på vei med to-eggede tvillinger. Foreløpig ser alt ut til å gå greit, men hun er nå innlagt på sykehuset til observasjon. Der har hun ligger i snart 2 uker, og hoder på å kjede seg i hjel :ler: . Men sykehuset vil prøve å drøye en fødsel så lenge som overhodet mulig, så nå får hun omtrent ikke lov til å reise seg i stående stilling.

Og da må jo søster'n stille opp med nye forsyninger av kryssord-blader, magasiner, bøker o.l.

PS: Det ser ut som om det blir en av hvert kjønn! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...