Gjest Lady-M Skrevet 15. oktober 2003 #21 Del Skrevet 15. oktober 2003 GRATULERER til alle kommende tanter! :D Jeg skal også bli tante, en av de nærmeste dagene! Er over tiden nå... og bebisen er 5kg så den bør vel poppe ut snart. *glede seg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 16. oktober 2003 #22 Del Skrevet 16. oktober 2003 Gratulerer så mye! Det er kjempehyggelig å være tante. Jeg har selv ingen søsken, men min mann har 2 søsken som begge har barn. Og jeg storkose meg som tante, spesielt med den minste som har opplevd meg som tante helt fra hun ble født! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 16. oktober 2003 #23 Del Skrevet 16. oktober 2003 Jeg blir nok heller ikke tante på en stund...Men jeg er storesøster til tvllinger! De er 2 1/2 år og så har jeg en søster til på 7 år! Min kjære har to brødere, men de har jo ikke dame en gang...Så det tar nok laaaang tid før jeg blir tante!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. oktober 2003 #24 Del Skrevet 16. oktober 2003 Gratulerer så mye!! Jeg ble også tante for 14 dager siden, men de bor uhorvelig langt fra oss. Men vi får da se til barndåpen... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter #25 Del Skrevet 29. oktober 2003 Min søster var på ultralyd i forgårs, og alt står foreløpig bra til med de to små! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summerprincess Skrevet 31. oktober 2003 #26 Del Skrevet 31. oktober 2003 Gratulerer Livets Datter :D Morro med tvillinger, dobbelt så morro ! :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 2. januar 2004 Forfatter #27 Del Skrevet 2. januar 2004 Snart halvveis til tante, nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 2. januar 2004 #28 Del Skrevet 2. januar 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. januar 2004 #29 Del Skrevet 4. januar 2004 Akk ja, flere bursdager å holde rede på. flere julegaver, men så er de da søte også da..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 4. januar 2004 #30 Del Skrevet 4. januar 2004 Gratulerer Livets datter. Jeg fikk vite i dag at jeg skal bli tante i august / september, så det er ganske nytt. Hadde håpet det var min tur først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 4. januar 2004 #31 Del Skrevet 4. januar 2004 Jeg blir nesten tante! En av mine nærmeste venninner skal få barn i mai :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 4. januar 2004 #32 Del Skrevet 4. januar 2004 Gratulerer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 11. januar 2004 #33 Del Skrevet 11. januar 2004 Gratulerer Livets datter. Jeg fikk vite i dag at jeg skal bli tante i august / september, så det er ganske nytt. Hadde håpet det var min tur først. Blir ikke tante likevel. Jeg fikk vite i helgen at det hadde gått galt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 12. januar 2004 Forfatter #34 Del Skrevet 12. januar 2004 Uff da, Trulselinemor. Det var leit å høre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 15. mars 2004 Forfatter #35 Del Skrevet 15. mars 2004 En liten oppdatering: Min søster er nå straks 7 mnd på vei med to-eggede tvillinger. Foreløpig ser alt ut til å gå greit, men hun er nå innlagt på sykehuset til observasjon. Der har hun ligger i snart 2 uker, og hoder på å kjede seg i hjel . Men sykehuset vil prøve å drøye en fødsel så lenge som overhodet mulig, så nå får hun omtrent ikke lov til å reise seg i stående stilling. Og da må jo søster'n stille opp med nye forsyninger av kryssord-blader, magasiner, bøker o.l. PS: Det ser ut som om det blir en av hvert kjønn! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå