Livets datter Skrevet 14. oktober 2003 #1 Del Skrevet 14. oktober 2003 ... til tvillinger :o , hvis alt går bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 14. oktober 2003 #2 Del Skrevet 14. oktober 2003 Livet er BLODIG urettferdig!!! *rope på sisters* Halloooooo, jeg vet at du er her inne fra tid til annen!!!!! MIN TUR ÅSSÅ!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 14. oktober 2003 #3 Del Skrevet 14. oktober 2003 Gratulerer jeg ble tante på lørdag, og har bare sett det lille nurket på bilde siden de bor 50 mil unna :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 14. oktober 2003 #4 Del Skrevet 14. oktober 2003 Sistern!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chriselia Skrevet 14. oktober 2003 #5 Del Skrevet 14. oktober 2003 Gratulerer :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 14. oktober 2003 Er det noe som heter "tante-permisjon"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chriselia Skrevet 14. oktober 2003 #7 Del Skrevet 14. oktober 2003 Er det noe som heter "tante-permisjon"? Det hadde vært noe! Det er en ganske smart ide da,alt man bryr seg om den første mnd. er jo det lille nurket (sånn er det i hvertfall med meg ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 14. oktober 2003 #8 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg skal også bli tante igjen! :D ca 4.-7. Mai! *gledeseg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 14. oktober 2003 Skal vi se... når blir jeg tante da? Bebissene er 8 uker gamle... regne, regne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 14. oktober 2003 #10 Del Skrevet 14. oktober 2003 Det burde vært innført tantepermisjon den er vi med på, så burde det vært innført tantepenger som gjør at en kan reise å se lille nurket om de bor mer enn la oss si hmmmm 4 mil unna Regjering!!!!!!! sett igang jeg vil se tantebarnet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 14. oktober 2003 #11 Del Skrevet 14. oktober 2003 Skal vi se... når blir jeg tante da? Bebissene er 8 uker gamle... regne, regne... En gang i Juni? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 14. oktober 2003 #12 Del Skrevet 14. oktober 2003 grattis til både LD og jordbær!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter #13 Del Skrevet 14. oktober 2003 Det kan nok stemme, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. oktober 2003 #14 Del Skrevet 14. oktober 2003 Det burde vært innført tantepermisjon den er vi med på, så burde det vært innført tantepenger som gjør at en kan reise å se lille nurket om de bor mer enn la oss si hmmmm 4 mil unna Regjering!!!!!!! sett igang jeg vil se tantebarnet mitt Enig der!! Livets Datter: GRATULERER!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 14. oktober 2003 #15 Del Skrevet 14. oktober 2003 Både sambo og jeg har småsøsken - det blir nok årevis til vi blir tante og onkel... :-? VIL OG SÅ BLI TANTE!! Men grattis til deg, Livets Datter!! Så morsomt med tvillinger, da! Sett i gang med strikkepinnene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 14. oktober 2003 #16 Del Skrevet 14. oktober 2003 Gratulerer så mye!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfa Skrevet 14. oktober 2003 #17 Del Skrevet 14. oktober 2003 Gratulerer!!!!!!! Så heldig å bli tante til TO nydelige små nurk.. Sukk... *litt misunnelig* :oops: Jeg vil også bli tante.... Men siden søskenene mine er bra mye yngre enn meg må jeg nok vente enda noen år :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter #18 Del Skrevet 15. oktober 2003 Jeg gleder meg voldsomt, og håper at alt går bra. Men jeg tror nok søster'n er litt i sjokk enda, etter å ha sett 4 veivende armer på ultralyden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 15. oktober 2003 #19 Del Skrevet 15. oktober 2003 Først: Gratulerer! :blomst_opp: JEG SKAL OGSÅ BLI TANTE!!!!!!! Til knotten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter #20 Del Skrevet 15. oktober 2003 Snart må vi ha en egen "tante-tråd"... Gratulerer, la Flaca! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå