Muffin! Skrevet 11. januar 2011 #421 Del Skrevet 11. januar 2011 Så spennende med planer om Brasiltur da! Jeg vil gjerne også få PM med navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 11. januar 2011 #422 Del Skrevet 11. januar 2011 Gratulerer med ny BH-str! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #423 Del Skrevet 11. januar 2011 Så spennende med planer om Brasiltur da! Jeg vil gjerne også få PM med navn. Ja, kjempespennende. PM kommer straks. Gratulerer med ny BH-str! Takketakk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 11. januar 2011 #424 Del Skrevet 11. januar 2011 Takk for PM med fine navn. Jeg liker også litt uvanlige navn. Uten at de blir helt spaca da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #425 Del Skrevet 11. januar 2011 Takk for PM med fine navn. Jeg liker også litt uvanlige navn. Uten at de blir helt spaca da. Det finnes så utrolig mange syke og rett og slett stygge navn. Jeg ler høyt hver gang jeg leser i navneboken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #426 Del Skrevet 11. januar 2011 Nå har jeg bakt eple- og kanelmuffins. Kjempegode ble de. Oppskrift: Ingredienser: 85 g fint, sammalt hvetemel 70 g hvetemel 1,5 ts bakepulver en klype salt 1 ts malt kanel 40 g sukker 2 små epler, skrellet og finhakket 1,25 dl melk 1 egg 4 ss smør, smeltet Topping: 12 brune sukkerbiter, grovt knust (litt vanskeligere enn det høres ut når man ikke har utstyr til det Jeg brukte vanlig sukker) 0,5 ts malt kanel Tilbereding: 1. Sett ovnen på 200 grader. 2. Sikt mel, bakepulver, salt og kanel i en bolle og rør inn sukkeret og eplene. 3. Pisk sammen melk, egg og smør i en egen bolle og tilsett i de tørre ingrediensene. Rør forsiktig til det akkurat er blandet. (Deigen skal være ganske seig.) 4. Fordel i muffinsformer (jeg fikk 9 stk av denne røren) og strø over topping. Stek i 20-25 minutter til de har hevet seg og er gylne. ----- Litt sunnere enn vanlig, og dersom toppingen sløyfes kan disse god brukes til frokost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 11. januar 2011 #427 Del Skrevet 11. januar 2011 Denne oppskriften skal prøves Er det store eller små muffins du får av røren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 12. januar 2011 #428 Del Skrevet 12. januar 2011 Kan jeg også få navneliste..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 12. januar 2011 Forfatter #429 Del Skrevet 12. januar 2011 Denne oppskriften skal prøves Er det store eller små muffins du får av røren? Jeg brukte vanlige muffinsformer, men jeg setter dem oppi et muffinsbrett. Da kan man jo fylle formene helt fulle. Kan jeg også få navneliste..? Navneliste er på vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 12. januar 2011 #430 Del Skrevet 12. januar 2011 BH-er ja....jeg måtte også ut å kjøpe meg noen større og endte opp med 85D......og da jeg stod der og prøvde og de passet perfekt, så tenkte jeg kun en ting og det var "seletøy!" Det var ikke noen god følelse av nytt undertøy men nytt seletøy, som jeg kunne ha de gigantiske jura mine i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 12. januar 2011 #431 Del Skrevet 12. januar 2011 Oii, jeg vil også se... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. januar 2011 #432 Del Skrevet 12. januar 2011 Oii, jeg vil også se... Etter alt puppesnakket trodde jeg et øyeblikk du spurte om du kunne få se seletøyet til folk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 12. januar 2011 #433 Del Skrevet 12. januar 2011 ...å herremin, det tenkte jeg ikke på! Nei nei nei! Navneliste! Navneliste, hører dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 12. januar 2011 #434 Del Skrevet 12. januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 12. januar 2011 #435 Del Skrevet 12. januar 2011 Etter alt puppesnakket trodde jeg et øyeblikk du spurte om du kunne få se seletøyet til folk... Haha, jeg også! "Få se jura!" var det jeg tenkte da.. Fortalte mannen eksempler på hvor mye puppene kan øke i størrelse, og hvis jeg skal gå for å overtale han så tror jeg det kan fungere som et av de viktigste argumentene.. Frokostmuffins hørtes slettes ikke dumt ut, lurer på om jeg må prøve. Trodde muffins måtte være søte helt til jeg smakte noen med noe pepperoni-lignende og oliven (tror jeg).. Det var kjempegodt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 12. januar 2011 Forfatter #436 Del Skrevet 12. januar 2011 BH-er ja....jeg måtte også ut å kjøpe meg noen større og endte opp med 85D......og da jeg stod der og prøvde og de passet perfekt, så tenkte jeg kun en ting og det var "seletøy!" Det var ikke noen god følelse av nytt undertøy men nytt seletøy, som jeg kunne ha de gigantiske jura mine i Æh, ja, jeg også tenkte noe i de baner. BHen ser så sinnsykt stor ut at jeg tenkte den umulig kunne passe. Den gjorde jo det, da. Men seriøst. Jeg tenker ''lue'' når jeg ser på den, for den passer nesten på hodet mitt. Oii, jeg vil også se... *rister på hodet i forferdelse* Men du kan få se bilde med ''luen'' på hodet dersom du vil? Neida, PM kommer. Etter alt puppesnakket trodde jeg et øyeblikk du spurte om du kunne få se seletøyet til folk... Haha, jeg også! "Få se jura!" var det jeg tenkte da.. Fortalte mannen eksempler på hvor mye puppene kan øke i størrelse, og hvis jeg skal gå for å overtale han så tror jeg det kan fungere som et av de viktigste argumentene.. Frokostmuffins hørtes slettes ikke dumt ut, lurer på om jeg må prøve. Trodde muffins måtte være søte helt til jeg smakte noen med noe pepperoni-lignende og oliven (tror jeg).. Det var kjempegodt! Mannen min elsker det. Får bare håpe han liker det like godt når de skrumper inn til sin vanlige størrelse, da med en del heng regner jeg med. :gjeiper: Disse er jo søte, men i grunnoppskriften er det bare 40g sukker. Det er vel mer eplene som gjør dem søte. Jeg har lyst til å prøve å lage en form for ostemuffins, jeg. Det tror jeg hadde vært godt. Pepperoni høres jo også supergodt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 12. januar 2011 Forfatter #437 Del Skrevet 12. januar 2011 Nå er jeg på babyutstyrskjøret igjen og denne gangen er det stellebager. Har funnet så mange fiiiiine (og overraskende billige) på ebay. Men jeg kan jo ikke kjøpe noe før jeg vet om vi får tak i den vogna vi skal ha. Det må jo matche, selvsagt. Se her. Og her. Synes spesielt den rosa var skikkelig fin, men samtidig må jeg tenke på at mannen min også skal kunne gå rundt med den. :gjeiper: Likte denne også, og den er jo definitivt maskulin nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. januar 2011 #438 Del Skrevet 12. januar 2011 Ostemuffins er kjempegodt! Spesielt med litt pizzakrydder på toppen og evt litt skinkebiter i. Jeg har også vært skikkelig på ebay-stellebagkjøret. Endte opp med å handle i helga, så nå er jeg spent på når den kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 12. januar 2011 #439 Del Skrevet 12. januar 2011 Jeg brukte vanlige muffinsformer, men jeg setter dem oppi et muffinsbrett. Da kan man jo fylle formene helt fulle. Burde gå til innnkjøp av et slikt muffinsbrett nå kjenner jeg Men frem til da får jeg prøve meg frem til hvor mange jeg får Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 12. januar 2011 #440 Del Skrevet 12. januar 2011 Syns det er vanskelig å bestemme seg jeg for stellebag jeg... Det er jo så mye fint å velge i! også har jeg vel litt krav til hvordan den skal være og så må innfris... les: både meg og mannen skal kunne bruke den, den skal ha flere små lommer, matche vogna litt, osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå