Gå til innhold

Belle

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Veldig kjekt med skryt, ja! Og herlig med aktive unger med god motorikk!

Yeah for trening!! ;)

Hun er veldig aktiv, og egentlig er det rart at hun ikke har løpt av seg alt valpefettet enda. :ler: Men jeg ser faktisk at hun har blitt litt mindre rundt siden tidlig i sommer, så noe har skjedd ihvertfall! Helsesøster som mente hun skulle slankes kan ta seg en bolle. :dry:

Trening var dødsdigg! :nigo: Jeg kjenner det skikkelig godt i kjernen i dag, samt øverst på rumpa. Noen av øvelsene der tok skikkelig godt på steder jeg aldri har fått kontakt med! :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fin, fin dag i går. :nigo: Rett etter jobb og barnehage dro vi til svigermor i bursdagsselskap. Det var bare oss der, noe som var kjempekoselig. Vi spiste pizza og kake til den store gullmedaljen, og ellers bare lekte vi og koste oss. På veien hjem sovnet begge jentene i bilen, noe som gjorde leggingen veldig enkel for meg. :ler: Tannpussen derimot...får litt :haar: av å tenke på alle Kariuser og Baktuser som har kost seg inni de små munnene i natt. :fnise:

Etter at ungene var i seng, tok jeg frem lydboken min (Patrick Rothfuss :hjerte: ) og satte i gang med ryddingen til vaskedamen som kommer i dag. Det var faktisk (!) ikke så ille, så jeg fikk tid til å gjøre meg ferdig med halsen min også. Dere tror vel ikke at M klarte å rekke opp et lite parti minst 5 rader nedover da! :daane: Jeg fikk ikke heeeelt til å fikse det, men det ser noenlunde greit ut ihvertfall. Måtte jukse med nål etter at jeg var ferdig, for jeg vet rett og slett ikke hva hun har gjort. :lol: Men fin ble den! Nå er jeg klar for høsten! :nigo:

En som definitivt ikke er klar for høsten er A. Tights og strømpebukse er totalt ut for tiden, og hun vil bare ha på seg skjørt eller kjole. :roll: Så, etter at jeg høyt og tydelig deklarerte at hun MÅTTE ha tights under skjørtet sitt, dro hun av seg alle klærne i sinne, og tok et dypdykk inn i skapet. Hun kom ut med den styggeste ulltightsen hun har (som bare brukes når alt annet er skittent) og fant ut at hun skulle bruke bare den, ikke noe over. Etterpå fant ut selvsagt ut at den matchende ulltrøyen passet så godt til! :daane: Så da ble det full ullhabitt på henne i dag. :fnise: Hun ankom barnehagen med stygt, glorete ullsett, klassisk lusekofte og strikkelue med dusker nedover ørene. :hoho:

I dag er det fredag, dere! :hoppe: Ikke noen store planer for dagen eller kvelden. M er nemlig tilbake til sin gamle tralt, og våkner klokken 5. Det tok ikke lang tid, nei. :dry: Så her må jeg tilbake til å legge meg klokken 9-10 for å være menneske neste dag. :natti: Men jeg skal få trent i dag ihvertfall! Må kvinne meg opp til dag to av 30 day ab-challenge (gruer meg allerede!), og slenger meg nok på dag 3 av buttlift. :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Ser for meg A-søta :rodmer:

Yes, endelig fredag! Håper dere får en skikkelig fin helg! :klem:

Hun så rett og slett litt gal ut. :fnise:

Hipp hurra! :hoppe: Fredagen blir bra tror jeg! :5: Vi skal spise middag hos søster, og siden hun har vært syk i to dager og tydeligvis kjeder livet av seg, tilbød hun seg å passe jentene i natt, om de vil selv da. Jeg får en kveld uten å måtte legge dem + en hel natts søvn, og er frisk og uthvilt til helgen, mens søster får kost litt med dem uten å skulle passe dem veldig lenge. Jeg drar og henter dem når jeg står opp. Win-win. :jepp:

Det er nemlig ikke til å stikke under en stol at jeg er sliten. Veldig sliten. M har våknet hver natt denne uken, og vært våken en stund. Det er liksom det som er drepen, å bli helt våken for så å jobbe med å endelig sovne til slutt. :daane: Så jeg takket fint ja til det, med bare 10% dårlig samvittighet. Jeg mister uansett bare et par timer max med jentene, så... :sjenert:

Nei, nå tar jeg tidlig helg, dere! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke du skal ha 1% dårlig samvittighet engang! Du må jo være utslitt, stakkars :( Det høres umenneskelig ut å ha slike netter som dere har. Er det ingenting som funker for at jentene skal få bedre søvn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes ikke du skal ha 1% dårlig samvittighet engang! Du må jo være utslitt, stakkars :( Det høres umenneskelig ut å ha slike netter som dere har. Er det ingenting som funker for at jentene skal få bedre søvn?

Det trengte jeg å høre. :sjenert: Jeg VET jo at jentene har det mer enn bra nok - de ville jo sove der, A ihvertfall (M følger hvor enn A går :fnise: ) - men allikevel har jeg den teite dårlige samvittigheten. :roll:

Fikk trent i kveld, da! :nigo: Tok hjemmetrening i dag også, orket ikke å dra på treningssenteret i dag. Så jeg tok dag 2 og 3 av mageprogrammet og dag 3 og 5 av rumpeprogrammet. :5:

Nå har jeg sett meg ferdig på True Blood, og skal se en episode av Masterchef før jeg legger meg tenkte jeg. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ingen grunn til å ha dårlig samvittighet i alle fall. Det hjelper jo ingen om du aldri får sjanse til å ta deg inn bittelitt i alle fall, og med de nettene dere har - og så mye alene som du har de - skulle det faktisk bare mangle om du ikke tok imot sånne tilbud. Det er jo til det beste for hele familien! Håper du får en kjempefin lørdag supermamma!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ingen grunn til å ha dårlig samvittighet i alle fall. Det hjelper jo ingen om du aldri får sjanse til å ta deg inn bittelitt i alle fall, og med de nettene dere har - og så mye alene som du har de - skulle det faktisk bare mangle om du ikke tok imot sånne tilbud. Det er jo til det beste for hele familien! Håper du får en kjempefin lørdag supermamma!

Det er fint å høre for en stakkars dårlig samvittighetssjel. :fnise: Jeg fikk tatt meg inn bittelitt, men jeg får aldri nok søvn altså. Da måtte jeg vært barnefri i minst en måned. :ler:

Lørdagen ble superfin! :jepp: Jeg våknet 7:30 etter å ha hatt den beste natten på evigheter. Lå i sengen og surfet litt, før jeg stod opp, sminket meg og dro til søster. Der spiste vi frokost (over-night arme riddere med eplemos - driiiitgodt! :daane: Og superenkelt!), lekte og slappet av mens M hadde luren sin. Etter luren dro vi til en venninne av søster som har 3 små; en på 6, en på 2 og en nyfødt. Utrolig koselig for alle sammen. :nigo:

Jentene - som har vært usedvanlig trøtte i dag - klarte på magisk vis å IKKE sovne i bilen på vei hjem, så jeg aner et lite håp om å få sove til klokken 6 i morgen. :fnise: M sovnet 18:30 og A skal snart legge seg. I skrivende stund leker hun som en helt med babyene sine, og skal på noe som heter ''shaoatrening'' eller ''shaoadrilling''. Jeg har enda ikke klart å dekode den der, men det har visst noe med dans å gjøre. Og apropos dans; i dag proklamerte hun at hun ville begynne på dans. :ler:

Jeg holder på å bake. :nigo: Suksesskombo og firkløverkake til bror som fyller år i morgen. Han kommer nemlig hjem i kveld, mange uker før planlagt! :strix: Søster skal hente ham på flyplassen og de kommer innom her for å spise taco på veien hjem. Gleder meg! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en veldig fin dag! Og dårlig samvittighet er bare tullete, de jentene har ikke vondt av å kose seg hos tante (eller noen andre), tvert om! Og en relativt uthvilt og fornøyd supermamma er sikkert enda bedre enn supermamma med søvnmangel. :Nikke:

Så koselig med bror som er hjemme tidligere enn planlagt! :hoppe: Kos deg og nyt resten av helgen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åhhh søskenkjærligheten ;)

høres ut som en herlig helg, særlig at du har fått litt hvile og søvn!!

Og baking, så kjekt! ;) Vi hadde også taco idag... jeg prøvde ut nytt triks, poseklemme nederst på tortillawraps for å hindre søl hos storesøster. suksess! Hun brukte den som "holder" også.

Morsom oppskrift du linka til... mulig det var dritgodt, men jeg synes det så bittelitt uapettittelig ut på bildene altså! What a mess :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en veldig fin dag! Og dårlig samvittighet er bare tullete, de jentene har ikke vondt av å kose seg hos tante (eller noen andre), tvert om! Og en relativt uthvilt og fornøyd supermamma er sikkert enda bedre enn supermamma med søvnmangel. :Nikke:

Så koselig med bror som er hjemme tidligere enn planlagt! :hoppe: Kos deg og nyt resten av helgen! :klem:

Neida, de har ikke vondt av det i det hele tatt! Det første A sa da hun så meg i døren var: ''eg vil værr her sjå tante!'' Såem...ja. :fnise:

åhhh søskenkjærligheten ;)

høres ut som en herlig helg, særlig at du har fått litt hvile og søvn!!

Og baking, så kjekt! ;) Vi hadde også taco idag... jeg prøvde ut nytt triks, poseklemme nederst på tortillawraps for å hindre søl hos storesøster. suksess! Hun brukte den som "holder" også.

Morsom oppskrift du linka til... mulig det var dritgodt, men jeg synes det så bittelitt uapettittelig ut på bildene altså! What a mess :wow:

:rodmer: Elsker søsknene mine!

Det var et godt tips! Ingen av jentene er noe særlig glad i taco, så vi spiser det egentlig aldri. Mannen er heller ikke glad i det, og jeg fikk helt avsmak da jeg var gravid med A helt plutselig. Vi har det ikke så ofte for å si det sånn. :ler:

OMG, jeg synes det ser sinnsykt godt ut på bildene jeg! :daane: Det var usannsynlig godt. LItt FOR godt, for jeg spiste jo noe som var ekvivalent med 4 store brødskiver med både syltetøy og sukker på. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh! Innom en liten tur fra jobb. Nå begynner jeg virkelig å kjenne på det å være leder altså. Møte på møte på møte, og så skal man få tid til å gjøre tusen ting innimellom. Denne dagen har bare forsvunnet for meg!

Helgen har vært veldig, veldig fin! :strix: Det var kjempegodt å se bror igjen, og vi storkoste oss på lørdags kvelden. I går hadde han bursdag, og vi inntok leiligheten hans allerede klokken 12. Da hadde A mast fra hun stod opp, om ikke vi kunne dra til onkel snart. Gjensynet mellom dem kunne ha smeltet et steinhjerte. :hjerte: Vi koste oss, spiste altfor mye kake, og hadde det generelt bare veldig koselig! :nigo:

Ungene sovnet fint på kvelden, og jeg skulket hjemmetreningen til fordel for strikking og The Vampire Diaries. :sjenert: Nå er jeg hekta, og det ER. SÅ. HJERNEDØDT! :hoho: Jeg ser hovedsakelig på det for å av og til få en sniktitt på abs'ene til Stefan. Neida. Joda. :daane:

I dag skal vi spise middag hos Diddles og Liten! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Taco er jo såå godt! Vi har det cacen gang i mnd, men på kvelden etter at O er i seng. :)

koselig med middagsbesøk!! :)

Jeg elsket det før, og kunne glatt ha spist taco hver dag i en uke uten å bli lei. Men så ble jeg gravid, da. :fnise: Fikk plutselig helt avsmak.

Haha, VD er hjernedødt ja! :ler: Har slutta å se på det nå men det var gøy ei stund!

:fnise: Jeg ser ikke på det pga. skuespillerprestasjonene, for å si det sånn! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fine, fine, fine dagen i går! :strix: Besøk hos Diddles var kjempekoselig. Vi fikk god mat (hjemmelaget fiskegrateng :sikle: ) og ungene lekte eksemplarisk godt sammen. Været var nyyyydelig, så vi var litt ute også. Utrolig deilig å sitte ute i sola med en kaffekopp og god skravlis på siden av seg. :rodmer:

Jentene sovnet i bilen på vei hjem klokken 18:15. Jeg fikk plutselig en veldig lang kveld! :ler: Jeg fikk trent, dag 6 og 7 på rumpeprogrammet, og dag 5 og 6 på mageprogrammet. Dag 5 der var helt grusom! :daane: Veldig mye kjernemuskulatur og plankeøvelser, men jeg har ikke vondt i armen/skulderen i dag! :tommelsmil:

Jeg har derimot veldig, veldig vondt i hodet, og mistenker at det kommer fra den vonde skulderen. Det er en sånn jævelsk smerte som sitter helt bak på hodet, som stråler ut øyet og som er immun mot paracet. :dry: Selvsagt i dag, når det er bånn gass på jobb. Vi får besøk fra øverste hold i Oslo, og det er liksom ikke et alternativ å være i dårlig form. Blæ. Håper sykkelturen ut på anlegget kan friske litt opp i hodet. Enn så lenge koser jeg meg med pepsi max som jeg kjøpte kun for anledningen. :fnise:

Oi, forresten: begge jentene sov til 6:30 i dag! :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for sovejenter! :strix:

Lykke til med besøket på jobb i dag, håper hodepinen slipper etter hvert! :klem:

Det var deilig! :jepp: (de sov ikke så godt i natt, da, men det snakker vi ikke om nå... :fnise: )

Hodepinen har sluppet opp litt heldigvis! :tommelsmil: Besøket er forsinket pga. tåke, så mulig befaringen utgår. Helt greit for meg i så tilfelle. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i går ble til slutt veldig fin. :jepp: Hodepinen forsvant helt etterhvert, overtatt bare av en dunkel slitenhet i skulderen. Det var nok alle plankeøvelsene som gjorde det, ja.

Siden jeg ikke hadde mulighet til å gå tidligere fra jobb slik jeg pleier å gjøre når jeg må handle, ble det ekskursjon på kjøpesenteret i går. :fnise: Vi møtte bror på McD, og etterpå fikk vi handlet litt på Obsen. Bror var akkurat passe svett etter den korte handleturen med sure og trassete unger. :ler:

Ungene sovnet fint, og jeg kollapset utmattet på sofaen. Natten til i går var mildt sagt dritt, så jeg var så sinnsykt sliten at jeg ikke orket noenting. Så den nye episoden av ANTM før jeg igjen kollapset i sengen. Jeg tror jentene merket hvor sliten jeg var, for de har nemlig sovet hele natten i egne senger! I tillegg var jeg bare innom A én gang, og M ingen! :overrasket: Ooooog, M måtte vekkes 6:30!!! :daane: Dette kan jo ikke bli bedre! :fnise: Jeg har ingen forhåpninger om at ting begynner å bli bedre altså, jeg tror egentlig bare hun brygger på noe og blir veldig sliten av de lange barnehagedagene. :lol: Da er det godt mannen kommer hjem på fredag. :strix:

I dag skal vi gjøre på ingenting. Det blir nok Disney-film i tv-stuen i ettermiddag. Det er så koselig nå som vi har fått ny sofa oppe! :rodmer: A leker og ser på film innimellom, jeg leker, strikker og ser på film innimellom. Håper det blir Aladdin i dag, den har jeg prøvd å pushe i 2 helger nå. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...