Miracl3 Skrevet 14. oktober 2003 #1 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg simpelten elsker alt fra Christian Dior Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vrimmel Skrevet 14. oktober 2003 #2 Del Skrevet 14. oktober 2003 hmm.. jeg liker litt av hvert - og bruker litt av hvert, men det merket jeg har vært mest "trofast" mot, og har brukt mest av er nok Kanebo - de har gode produkter:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 14. oktober 2003 #3 Del Skrevet 14. oktober 2003 kanebo,ja og artdeco liker jeg også bra. det er de jeg kommer på kl 0240 om natten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 14. oktober 2003 #4 Del Skrevet 14. oktober 2003 chanel er kongen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ling Skrevet 14. oktober 2003 #5 Del Skrevet 14. oktober 2003 ...chanel, dior, mac, nouba, monsoon, bobbi brown.... Anbefaler bobbi brown nettsider: http://www.bobbibrowncosmetics.com/ :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 14. oktober 2003 #6 Del Skrevet 14. oktober 2003 Chanel, seff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 14. oktober 2003 #7 Del Skrevet 14. oktober 2003 Kanebo bruker jeg mest - også leppestift fra Maybelline. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 14. oktober 2003 #8 Del Skrevet 14. oktober 2003 Er egentlig "alt-etende", og finner mange ultimate produkter fra ulike merker jeg. I bunn og grunn, er det Dior som topper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
natasha Skrevet 14. oktober 2003 #9 Del Skrevet 14. oktober 2003 Chanel - mascara, pudder, øyenskygge Dior - mascara, brunkrem YSL - lipgloss, dekkstift Bobbi Brown - rouge, øyenskygge, lebestift Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ling Skrevet 14. oktober 2003 #10 Del Skrevet 14. oktober 2003 Bobbi Brown - rouge' date=' øyenskygge, lebestift[/quote'] Godt å se det er andre som vet om BB! :D Er du fornøyd med produktene? Hvor kjøper du de? Jeg har selv øyenskygger, rouge, leppestifter, gloss, og pensler. Kjøper hver gang jeg er i USA og har bestilt noen ganger fra Saks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 14. oktober 2003 #11 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg er også sur fordi vi ikke får kjøpt sminke fra Bobbi Brown i Norge, så jeg tar gjerne tips om hvordan jeg skal få tak i stuff derfra. Jeg har hittil bare sett BB i Tyskland, i større byer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
natasha Skrevet 14. oktober 2003 #12 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg har kjøpt Bobbi Brown i USA, stort sett på Bloomingdales. Tror man får det i London også, hvis jeg ikke husker helt feil. Jeg har desverre ikke klart å finne noe nettsted som sender BB til Norge. BB er en av mine klare favoritter - har også boken hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfa Skrevet 14. oktober 2003 #13 Del Skrevet 14. oktober 2003 Bruker mest Lancome og Kanebo! Ganske dyre, men er utrolig gode produkter. Så de er verdt prisen! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 14. oktober 2003 #14 Del Skrevet 14. oktober 2003 Kanebo - fan her ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 14. oktober 2003 #15 Del Skrevet 14. oktober 2003 Kanebo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chriselia Skrevet 14. oktober 2003 #16 Del Skrevet 14. oktober 2003 Christian Dior :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missfidget Skrevet 14. oktober 2003 #17 Del Skrevet 14. oktober 2003 Faktisk det fleste makeup jeg eier kommer i fra Clinique. Får ikke kviser eller lignede met produktene sine. Men i tillegg er jeg er velllddig glad i Stila. Bare å ser på det-jeg eier en palette med 4 øyeskygge men det er alt for pent å bruker!! Men egentlig makeup'en er ikke noe å skryte av. L'Oreal er bra for "basic" farger.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalas Skrevet 14. oktober 2003 #18 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg synes faktisk Stila-øyenskyggene er veldig gode, også er det jo alltid et pluss med pene esker for oss jålejenter, da. Ellers er Chanel og Helena Rubinstein storfavorittene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linita Skrevet 15. oktober 2003 #19 Del Skrevet 15. oktober 2003 Ja jeg bruke Kanebo hudkrem og den er helt perfekt, den er litt dyr, men den varer en stund og verdt hver enste krone. Ellers av sminke liker jeg Isadora pudder og øyenskygge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ling Skrevet 15. oktober 2003 #20 Del Skrevet 15. oktober 2003 Jeg er også sur fordi vi ikke får kjøpt sminke fra Bobbi Brown i Norge' date=' så jeg tar gjerne tips om hvordan jeg skal få tak i stuff derfra. /quote'] Jeg har kjøpt mitt på Saks 5th Ave. i New York. Du kan også bestille fra de pr. telefon. Her er web siden til BB: http://www.bobbibrowncosmetics.com/ - finn ut av hva du vil ha og ring Saks: (send meg en pm) - be om å få "BB-counter" og bestill fra de. Skulle det mot formodning ikke funke, så skal jeg gi deg ett navn. Håper det ordner seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå