Miracl3 Skrevet 14. oktober 2003 #1 Del Skrevet 14. oktober 2003 Selv foretrekker jeg Neste stopp fordi de har et godt utvalg og rimelige priser. Vera Moda går ann . rimlige priser men mye fjortiss klær i fjortiss str. Hennes og Maurits går ann men syntes kvaliteten på klærne der er dårlig. Backe Match har et flott utvalg men er litt dyre. Handler der noen ganger men da ender det med at jeg overtrekker kontoen :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chriselia Skrevet 14. oktober 2003 #2 Del Skrevet 14. oktober 2003 Mango og Bikbok 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 14. oktober 2003 #3 Del Skrevet 14. oktober 2003 hm.com Mye lettere å finne fram der synes jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 14. oktober 2003 #4 Del Skrevet 14. oktober 2003 Vero Moda og H&M er vel de butikkene jeg har handlet mest i i de seneste årene ihvertfall. Innimellom Lene V. Men det er skrekkelig forskjell fra butikk til butikk også!!! Finner gjerne klær på Vero Moda på Karl Johan f.eks, mens nesten aldri Vero Moda inne på Oslo City. Vero Moda på andre storsentere har også hatt bra innhold, mens andre igjen ikke har det. samme gjelder H&M og andre. Handler innimellom på Bik Bok og PopIn også. Og ONLY. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smilla78 Skrevet 14. oktober 2003 #5 Del Skrevet 14. oktober 2003 Vero Moda, ONLY; BikBok og HM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 14. oktober 2003 #6 Del Skrevet 14. oktober 2003 Liker veldig godt Morgan i Akersgaten og Evanaki i Bogstadveien, der finner jeg alltid noe jeg liker. Liker også Mango. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nefertiti Skrevet 14. oktober 2003 #7 Del Skrevet 14. oktober 2003 H&M, Vero Moda, Bik Bok og Mango Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vanessa Skrevet 14. oktober 2003 #8 Del Skrevet 14. oktober 2003 Benetton og Bik Bok, så og si alt jeg har kommer derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 14. oktober 2003 #9 Del Skrevet 14. oktober 2003 Vila, Vero Moda og H&M :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 14. oktober 2003 #10 Del Skrevet 14. oktober 2003 Mango! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missfidget Skrevet 14. oktober 2003 #11 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg har så mye lyst å ta en titt på Mango. Hvordan er storrelser da? Jeg er ikke noe syltynne jeg...om noen gidder å sammenligne Mango sine klærne med en annen merker hadde det vært kjempe fint. (Og gjennomsnitt pris å!) Som vanlig jeg foretrekker å kikke over alt. Bik Bok er alt for liten for meg selv om jeg liker stilen. Vero Moda har jeg ikke prøvd før. Men butikkene som jeg titter på regelmessige... -Popin -Kaffe -H&M -Neste Stopp -Lene V -Accessorize (det nye tilbehør butikk i Kvadrat, selv om jeg ble forbannet med dette pris-galskap...) :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ling Skrevet 17. oktober 2003 #12 Del Skrevet 17. oktober 2003 Design forum og Eufemia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rachel Skrevet 17. oktober 2003 #13 Del Skrevet 17. oktober 2003 H&M, Bik Bok (svært sjelden), Vero Moda og B-Young. Stikker ofte innom Carlings og kikker også, men tar meg sjelden råd til å kjøpe noe derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 17. oktober 2003 #14 Del Skrevet 17. oktober 2003 Match og VIC Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå