Dine Skrevet 21. november 2010 #1 Del Skrevet 21. november 2010 Jeg trenger litt tips til julegave til en jente på 2 år. Foreldrene ønsker seg et spisesett til henne, men jeg vet ikke helt hva som er fint og praktisk til en rimelig penge - er det noen som har noe forslag? Maks pris 150kr. Setter pris på alle svar og all hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Koriander Skrevet 21. november 2010 #2 Del Skrevet 21. november 2010 Hvis du mener kniv-skje-gaffel finnes det mange fine sett på barnebutikker (Barnas hus, Sprell osv). De har en veldig sløv kniv :gjeiper: , men den er perfekt for småtasser. Det finnes også mange sett med tallerkner og kopper. Kan også kjøpes enkeltvis. Anbefaler melanim, det tåler å bli feid i gulvet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 22. november 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 22. november 2010 Takk for tips Jeg tror foreldrene mener fullt spisesett med asjett, dyp asjett og evt kopp (alt matchende). Melanim er notert - det er jo greit at det varer lenger enn bare til to måltider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 22. november 2010 #4 Del Skrevet 22. november 2010 Psst: ikke for å være språknazi, men det heter melamin (Lettere å finne riktig hvis du skal søke på nettet, f.eks) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 22. november 2010 Forfatter #5 Del Skrevet 22. november 2010 Det er notert Veldig kjekt å ha riktig skrivemetode hvis man skal søke på nettet ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå