Lutetium 71 Skrevet 4. september 2012 #1941 Del Skrevet 4. september 2012 Regnes Grenland som et muslimsk land? Godt mulig. Men Haram får de aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NancyB. Skrevet 5. september 2012 #1942 Del Skrevet 5. september 2012 Får edderkoppane vondt når dei mistar eit bein? Har høyrd at vevkjerringane ikkje får vondt fordi det er ein forsvarsmekanisme...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 5. september 2012 #1943 Del Skrevet 5. september 2012 Hvorfor blir jeg støl i magen når jeg jogger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 5. september 2012 #1944 Del Skrevet 5. september 2012 Det har noe med hvordan milten oppfører seg når kroppen er under stress. Den følelsen du får når du får hold/sting er milten som er overarbeidet eller noe. Det går sikkert an å google. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 5. september 2012 #1945 Del Skrevet 5. september 2012 Ja, men det er ikke det jeg mener. Ser jeg formulerte meg litt feil Jeg er støl i magemusklene etter jeg har jogga. Syns det er så rart, for man bruker vel ikke den delen av kroppen noe særlig mens man jogger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 5. september 2012 #1946 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Ja, men det er ikke det jeg mener. Ser jeg formulerte meg litt feil Jeg er støl i magemusklene etter jeg har jogga. Syns det er så rart, for man bruker vel ikke den delen av kroppen noe særlig mens man jogger? Joda! Magen strammer seg automatisk både når du går og når du jogger og løper. Legg hendene dine over de skrå magemusklene neste gang du jogger, så kjenner du at de strammer seg i takt med joggetempoet. Det er for å stabilisere kroppen/ryggsøylen. Jo mer ulendt terreng, jo mer strammer musklene seg. Ryggmusklene jobber også når du jogger og går Med andre ord trener du hele kroppen når du jogger, litt på samme måte som når du svømmer Endret 5. september 2012 av Kevlarsjäl 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 5. september 2012 #1947 Del Skrevet 5. september 2012 Ah, takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 5. september 2012 #1948 Del Skrevet 5. september 2012 det er klart du blir støl i magen xaphan! det er kjernemusklaturen som jobber som bare det skal jeg si deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 5. september 2012 #1949 Del Skrevet 5. september 2012 Jeg lurer på hvorfor de ikke selger sommerkoteletter hele året. Det er jo så godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 5. september 2012 #1950 Del Skrevet 5. september 2012 Ja, da har jeg lært noe nytt i dag :gjeiper: Under selve joggingen kjenner jeg det kun i bena, jeg merker ikke at magemusklene jobber mens jeg holder på. Ble derfor litt forvirret, men det er jo bare fint å høre at resten av kroppen er i bruk også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 5. september 2012 #1951 Del Skrevet 5. september 2012 Jeg er alltid støl i armer og magen dagen etter jeg har drukket alkohol. Lurer på hvorfor - for jeg raver ikke rundt som en gærning heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 5. september 2012 #1952 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Æsj.. det jeg påsto er jo larmende feil. **fjerne** og så Endret 5. september 2012 av Lutetium 71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 5. september 2012 #1953 Del Skrevet 5. september 2012 Jeg er alltid støl i armer og magen dagen etter jeg har drukket alkohol. Lurer på hvorfor - for jeg raver ikke rundt som en gærning heller. Det tar på å løfte mange halvlitere . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pheel Skrevet 6. september 2012 #1954 Del Skrevet 6. september 2012 Kanskje ikke så rart, men....! Hvorfor i alledager er det enkelte bilder på FB som ikke vil vise seg på "dine bilder" når du har tagget/blitt tagget? Er enkelte bilder som rent nekter, selvom du prøver å tagge på nytt..... Frustrerende. Forstått det slik at "forsidebilder" på album ikke synes på dine bilder tiltross for tagging, men det er ikke kun slike bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 6. september 2012 #1955 Del Skrevet 6. september 2012 Noen album kan settes som privat, og da kan kun de som er tagget se bildene. Da vises de heller ikke på timelinen din. Kanskje albumet er satt som privat ved et uhell? Men du burde kunne se de selv sa, så jeg vet ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 6. september 2012 #1956 Del Skrevet 6. september 2012 Jeg er alltid støl i armer og magen dagen etter jeg har drukket alkohol. Lurer på hvorfor - for jeg raver ikke rundt som en gærning heller. jeg også.. jeg har funnet ut at jeg blir støl i beina (spesielt i leggene) pga høye heler, men hvorfor man blir støl i armene veit jeg ikke helt enda... synes det er rart at jeg blir støl av heler når jeg ikke blir det i hverdagen men.. (har testa ut heler vs ikke heler på byn, og jeg blir på langt nær ikke særlig støl om jeg ikke går med heler) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 6. september 2012 #1957 Del Skrevet 6. september 2012 Det tar på å løfte mange halvlitere . Jammen meg sunt!! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 7. september 2012 #1958 Del Skrevet 7. september 2012 Jeg er alltid støl i armer og magen dagen etter jeg har drukket alkohol. Lurer på hvorfor - for jeg raver ikke rundt som en gærning heller. Det der lurer jeg på også. Jeg får ofte vondt i armer/skuldre mens jeg drikker, og dagen derpå verker det i dem. Trenger ikke drikke mye for at dette skal skje. Selv en liten boks øl er nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonfly84 Skrevet 7. september 2012 #1959 Del Skrevet 7. september 2012 Det der lurer jeg på også. Jeg får ofte vondt i armer/skuldre mens jeg drikker, og dagen derpå verker det i dem. Trenger ikke drikke mye for at dette skal skje. Selv en liten boks øl er nok. Mens på meg prikker det i beina med en gang jeg begynner å drikke Merkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 7. september 2012 #1960 Del Skrevet 7. september 2012 jeg tror vi kan konkludere med at alkohol absolutt ikke er bra for kroppen ihvertfall!! man får vondt mens man drikker, det verker innmari dagen etter både i kroppen og i huet og man blir jaggu kvalm og føler seg elendig også! ......meeeeeeen, alikevell- vi utsetter oss for akkuratt det samme helg etter helg etter helg etter helg..... HVORFOR ER MENNESKER SÅ INNMARI DUMME??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå