Gå til innhold

Lurer på rare ting-tråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg mener jeg har fått med meg at kongen ikke har klart å slutte. Men vet ikke hvor jeg har det fra. Men det er jo hjemmet deres, så vil tro de røyker inne hvis de har lyst til det. Kanskje de har en egen røkesalong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NozMonster

De har sikkert et røykerom.

Ser for meg at både Sonja og Harald røyker. Han sigarer og hun sigaretter med sånn stang eller holder eller hva det nå heter (står helt fast, men sånn man putter røyken inni for å holde i).

...

Sigarettholder? :fnise:

...

:opplyser: Munnstykke!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De norske kongelige er ganske forsiktige om de i det hele tatt røyker, men det har vært et skikkelig tema i Danmark at Dronning Margrethe røyker som en skorstein uansett hvor hun er og hvem hun er sammen med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nok det. Ser ikke helt for meg de kongelig stå ute i 20 minus snøvær og ta seg en blås i ballkjolen :)

Jeg ser for meg at dronninga henger ut vinduet på baksida, eller tar seg en blås under kjøkkenventilatoren, med vifta på full guffe! :skratte:

Q:Hvordan føler kongen seg, om han klarer å kutte ut røyken?

A:Konge!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får dyr rynker? :klo:

Hehe... Min hund ble eldgammel til hund å være (sin rase), men kan ikke se jeg så noen rynker.. Men hun var litt tjukk den siste tiden, så kanskje hun bare fylte ut huden :fnise:

Han her er jo ganske rynkete da:

animals_217_03.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Myona-83: Det der er vel ikke rynker? Det er vel løs hud som en Shar Pei har. Hudfolder. Det har ingenting med aldring å gjøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Myona-83: Det der er vel ikke rynker? Det er vel løs hud som en Shar Pei har. Hudfolder. Det har ingenting med aldring å gjøre.

Ja, jeg vet det da. Det var ment som en spøk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet det da. Det var ment som en spøk.

Unnskyld, jeg har tydeligvis vanskeligheter for å skjønne spøker på internett :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det noen land hvor det er lovlig å kalle barn for Judas? Hva gjør man i så fall om man vil flytte til Norge eller et annet land hvor navnet er ulovlig? Må man endre det? Kan man kalle hunden sin for Judas? Vil folk se rart på meg om jeg roper "Judas! Judas!"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Finnes det noen land hvor det er lovlig å kalle barn for Judas? Hva gjør man i så fall om man vil flytte til Norge eller et annet land hvor navnet er ulovlig? Må man endre det? Kan man kalle hunden sin for Judas? Vil folk se rart på meg om jeg roper "Judas! Judas!"?

Er dette navnet ulovlig i Norge, mener du? De fleste som har noe bibelkunnskap, vil vel sky det navnet uansett, uansett om det er lov eller ikke å kalle barnet sitt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maria_Marihøne

Er dette navnet ulovlig i Norge, mener du? De fleste som har noe bibelkunnskap, vil vel sky det navnet uansett, uansett om det er lov eller ikke å kalle barnet sitt det.

Ikke spesifikt, men navneloven § 10 sier: Selv om de øvrige vilkår er oppfylt, skal en melding om å ta, endre eller sløyfe navn ikke godtas dersom vedkommendes personnavn ellers kan bli til vesentlig ulempe for vedkommende eller andre sterke grunner tilsier det.

Vil tro at Judas anses å være til ulempe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor forsvinner noen tråder fra 'mine inlegg'? :klo: Denne for eksempel.

Denne forsvant fra mine innlegg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor forsvinner noen tråder fra 'mine inlegg'? :klo: Denne for eksempel.

Sjekk om Tidsperiode er satt til 24 mnd. under "mine innlegg". Den spretter tilbake til 2 mnd. innimellom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den engelske versjonen av navnet Judas, er mer brukt, bare tenk på Jude Law. (Merkelig navn når jeg tenker på det...Det er vel også i slekt med det engelske ordet for jøde, kan jeg tenke meg...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om dyr får rynker, men de blir ihvertfall grå når de blir gamle. Søte boffser med gråstripet pels i ansiktet er nutteplutt!

Jeg lurer på hvorfor det er så utrolig mange folk uten vanlig folkeskikk.

Jobber i butikk og ser alle slags mennesker i løpet av et par uker. Hvor vanskelig er det å svare når man sier hei liksom? På trass har jeg begynt med tegnspråk til de kjipeste som bare ser dumt på meg når jeg sier hei.

Når de spør hva jeg driver med, svarer jeg bare "Å, jeg trodde du var døv siden du ikke svarte meg". Pleier å hjelpe på neste gang jeg ser dem :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk om Tidsperiode er satt til 24 mnd. under "mine innlegg". Den spretter tilbake til 2 mnd. innimellom.

:takke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...