Severus Skrevet 12. juli 2015 #6021 Del Skrevet 12. juli 2015 ALT er så innmari svart/hvitt for deg... Tenkte jeg skulle skrive det i stad, men droppet det; Filmer som er ment for blinde går jo gjerne ikke allergikere på.... Sorry for å bruke ironi. Du skjønte kanskje ikke det. Denne debatten har uansett ingen riktige svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 12. juli 2015 #6022 Del Skrevet 12. juli 2015 Det samme har jeg lurt på. Blinde som bruker førerhund, kan jo ta med seg hunden over alt, på spisesteder, offentlige transportmidler, teater, kino osv. Hva om det sitter noen i nærheten som har sterk allergi mot hunder? Hvem må da flytte seg, den blinde med førerhund eller allergikeren? En førerhund er veldig godt trent derfor får de lov til å være med inn. Alle kam forøvrig ta med seg dyr på offentlig transport. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #6023 Del Skrevet 12. juli 2015 ALT er så innmari svart/hvitt for deg... Tenkte jeg skulle skrive det i stad, men droppet det; Filmer som er ment for blinde går jo gjerne ikke allergikere på.... Er det mulig å ha to tanker i hodet samtidig? En blind kan også være eller bli allergisk mot hunder, da vil den blinde ikke kunne oppholde seg i miljø hvor andre blinde med førerhund oppholder seg. Da får den blinde et "dobbelthandicap", og kanskje en større forståelse for allergikernes situasjon? Anonymous poster hash: 1d863...911 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 12. juli 2015 #6024 Del Skrevet 12. juli 2015 Hvordan kan medisiner som har så jævlig mange og gufne bivirkninger medføre risiko for avhengighet? Jeg fikk resept på denne her og tok én tablett/kapsel https://en.wikipedia.org/wiki/Tramadolog ble svimmel og sjanglete, samt fikk et riktig heftig galleanfall (galleblæren er fjernet men jeg får av og til reaksjoner på ting, uten noe mønster; pakningsvedlegget advarte ang leverproblemer og jeg burde ha koblet dette). Dessuten var det overkill; det lille snittet jeg ble utsatt for ga ikke mer smerter enn man kunne slå ned med en Ibux. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #6025 Del Skrevet 12. juli 2015 Hvordan kan medisiner som har så jævlig mange og gufne bivirkninger medføre risiko for avhengighet? Jeg fikk resept på denne her og tok én tablett/kapsel https://en.wikipedia.org/wiki/Tramadolog ble svimmel og sjanglete, samt fikk et riktig heftig galleanfall (galleblæren er fjernet men jeg får av og til reaksjoner på ting, uten noe mønster; pakningsvedlegget advarte ang leverproblemer og jeg burde ha koblet dette). Dessuten var det overkill; det lille snittet jeg ble utsatt for ga ikke mer smerter enn man kunne slå ned med en Ibux. Fordi veldig få får alvorlige bivirkninger? Anonymous poster hash: 03c12...8da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 12. juli 2015 #6026 Del Skrevet 12. juli 2015 Inspirert av flåsetråden, hvor lenge er det egentlig mulig å amme? Det blir vel nødvendigvis tomt etterhvert? Hvor lenge kunne i tilfellet barnet klare seg på bare morsmelk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 12. juli 2015 #6027 Del Skrevet 12. juli 2015 Inspirert av flåsetråden, hvor lenge er det egentlig mulig å amme? Det blir vel nødvendigvis tomt etterhvert? Hvor lenge kunne i tilfellet barnet klare seg på bare morsmelk? Vet om ei som ammet til ungen var 15 år. Har hørt/lest at så lenge du stimulerer brystkjertlene(?) så vil det fortsatt komme melk. Veldig lenge siden jeg leste om det så husker ikke helt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #6028 Del Skrevet 12. juli 2015 Kan menn få melk ut av brystvortene? Har lest at det kan men har mine tvil Anonymous poster hash: b2c58...420 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #6029 Del Skrevet 12. juli 2015 Hvis man stimulerer dem altså Anonymous poster hash: b2c58...420 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 13. juli 2015 #6030 Del Skrevet 13. juli 2015 Kan menn få melk ut av brystvortene? Har lest at det kan men har mine tvil Anonymous poster hash: b2c58...420 De sier så. Menn har visst melkekjertler de også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #6031 Del Skrevet 13. juli 2015 Uff, da er det en stimulerende nytelse vi menn ikke kan benytte oss av /:Anonymous poster hash: b2c58...420 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #6032 Del Skrevet 13. juli 2015 Hvordan kan medisiner som har så jævlig mange og gufne bivirkninger medføre risiko for avhengighet? Jeg fikk resept på denne her og tok én tablett/kapsel https://en.wikipedia.org/wiki/Tramadolog ble svimmel og sjanglete, samt fikk et riktig heftig galleanfall (galleblæren er fjernet men jeg får av og til reaksjoner på ting, uten noe mønster; pakningsvedlegget advarte ang leverproblemer og jeg burde ha koblet dette). Dessuten var det overkill; det lille snittet jeg ble utsatt for ga ikke mer smerter enn man kunne slå ned med en Ibux. Ikke alle får bivirkninger. For noen er rusopplevelsen det eneste de "må ha", da overskygger rusfølelsen alt, også bivirkingene. Mens de med sterke smerter må ha medisinen for ikke å klikke på grunn av intense smerter. Smertelindringen oppveier da for bivirkningene. Bivirkninger er heller ikke lik for alle. Noen tåler ting bra andre ikke. Se på pakningsvedlegget og prøv å finne ut om du kan reagere på tilsetni gsstoffene i medisinen. Noen tåler ikke bindemiddelet i medisiner, andre tåler ikke spesielle tilsetningsstoffer. Husk vi er kjemi, tilsettes mer og fremmed kjemi, så kan det bli krøll i systemet. Anonymous poster hash: 1d863...911 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 14. juli 2015 #6033 Del Skrevet 14. juli 2015 Lurer på hvorfor nettet fungerer perfekt på tre streker, men verre på fire og verst/tregest på fem streker. Det er helt ulogisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 14. juli 2015 #6034 Del Skrevet 14. juli 2015 (endret) Lurer på hvorfor nettet fungerer perfekt på tre streker, men verre på fire og verst/tregest på fem streker. Det er helt ulogisk. Edit: Tenkte på mobil og ikke wifi :-p Endret 14. juli 2015 av Brimi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 14. juli 2015 #6035 Del Skrevet 14. juli 2015 Glemte å si at dette er på PC og jeg er alene på nettet (er faktisk bedre når det er flere på...). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 14. juli 2015 #6036 Del Skrevet 14. juli 2015 Overraskende nok har de strekene utrolig lite å si for hvor godt/raskt/bra nettverket fungerer, enten så har du nett, eller så har du ikke nett. Hvor sterkt signal du har fra wifinettet kan ha bittelitt innvirkning på hvor raskt du kan surfe, men på mobilnett er det så enkelt som enten eller. At nettet oppleves raskere når det er flere koblet på, er jeg ikke helt sikker på hvordan henger sammen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 14. juli 2015 #6037 Del Skrevet 14. juli 2015 (endret) Overraskende nok har de strekene utrolig lite å si for hvor godt/raskt/bra nettverket fungerer, enten så har du nett, eller så har du ikke nett. Hvor sterkt signal du har fra wifinettet kan ha bittelitt innvirkning på hvor raskt du kan surfe, men på mobilnett er det så enkelt som enten eller. At nettet oppleves raskere når det er flere koblet på, er jeg ikke helt sikker på hvordan henger sammen.. Det endrer ikke det faktum at nettet er best på tre streker og at den nå (varierer mellom 4 og 5) står og prøver og prøver å komme inn på siden i en annen fane, noe som ikke tar noe tid på tre streker. Endret 14. juli 2015 av sofie777 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 14. juli 2015 #6038 Del Skrevet 14. juli 2015 Inspirert av flåsetråden, hvor lenge er det egentlig mulig å amme? Det blir vel nødvendigvis tomt etterhvert? Hvor lenge kunne i tilfellet barnet klare seg på bare morsmelk? Some women lactate for maybe twenty years. They have been referred to as "wet nurses", and went from family to family, usually living in with the family and taking care of the child until it stopped taking breast milk. Because the woman would stop lactating if she did not breastfeed, she would move on at that time to another family that required someone to breastfeed their child. http://www.breastnotes.com/topics/toi-qa-breastfeeding.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 14. juli 2015 #6039 Del Skrevet 14. juli 2015 Some women lactate for maybe twenty years. They have been referred to as "wet nurses", and went from family to family, usually living in with the family and taking care of the child until it stopped taking breast milk. Because the woman would stop lactating if she did not breastfeed, she would move on at that time to another family that required someone to breastfeed their child. http://www.breastnotes.com/topics/toi-qa-breastfeeding.htm Litt av en jobb? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 14. juli 2015 #6040 Del Skrevet 14. juli 2015 Litt av en jobb? Ja, mildemåne. Da gir du virkelig av deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå