Minya Skrevet 10. juli 2015 #5981 Del Skrevet 10. juli 2015 Wow det var en lang og godt forklart kommentar, takk Men var ikke McCain president i to perioder før? Og han stilte til valg i 2008. Jeg syns dem burde fjerne denne regelen som det passer, Obama er jo fortsatt ung til president å være og kunne stilt i 2 perioder til Nai, McCain har bare stilt til valg for å prøve å bli president to ganger og tapt hver gang (mot Bush i 00 og mot Obama i 08) Men han har vært senator i en årrekke. Som nevnt i svaret mitt så har det blitt gjort to forsøk på å fjerne denne teite regelen, men enn så lenge så har det ikke ført frem. Kanskje de endrer det for Obama? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #5982 Del Skrevet 10. juli 2015 Er det noen tilsvarende regler for statsministrene våre? Anonymous poster hash: 1c62f...92b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 10. juli 2015 #5983 Del Skrevet 10. juli 2015 Jens stilte jo til valg for tredje gang i 2013 så tror ikke vi har slike regler i Norge 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 10. juli 2015 #5984 Del Skrevet 10. juli 2015 Det fascinerer meg, men er samtidig altfor vanskelig for meg å forholde seg til akkurat nå Noe her http://adventure.howstuffworks.com/outdoor-activities/water-sports/sailboat3.htm evt bildesøk på [sailing against wind tacking] Tja.. forstår litt mer, men det er fortsatt mystisk. Flyvinger og kjøler blandes inn. Som en bieffekt har jeg fått helt dilla på å titte på videoer av isbåter. (Jeg har aldri likt skøyter, men dette her, det ser moro ut) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #5985 Del Skrevet 10. juli 2015 Er det noen tilsvarende regler for statsministrene våre? Anonymous poster hash: 1c62f...92b Nei. Systemet i USA er på mange måter ulikt det Norske, noe du kanskje må bo i landet for å forstå. Anonymous poster hash: 1d863...911 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #5986 Del Skrevet 10. juli 2015 Wow det var en lang og godt forklart kommentar, takk Men var ikke McCain president i to perioder før? What. Forøvrig finnes ikke regelen i Russland. Se hvor bra det går. Anonymous poster hash: 03c12...8da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 10. juli 2015 #5987 Del Skrevet 10. juli 2015 What. Forøvrig finnes ikke regelen i Russland. Se hvor bra det går. Anonymous poster hash: 03c12...8da What hva? Det går sin gang der ja men det er fordi de hae dårlige folk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boblesaft Skrevet 10. juli 2015 #5988 Del Skrevet 10. juli 2015 I klesbutikker finnes det jo massevis av klær i haugevis av størrelser og fargevarianter. Både ute i butikken og bak på lageret. Men alt blir jo ikke solgt ut, og etter hvert går klærne ut av sortimentet fordi nye ting skal inn eller en ny sesong kommer og så videre. Må jo være masse som ikke blir solgt. Spørsmålet: Hvor blir det av alle klærne som blir til overs? Klærne som ikke ble solgt? Tenker både for dyrere butikker og alt annet som bikbok og cubus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 10. juli 2015 #5989 Del Skrevet 10. juli 2015 Har Elling aspergers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 10. juli 2015 #5990 Del Skrevet 10. juli 2015 I klesbutikker finnes det jo massevis av klær i haugevis av størrelser og fargevarianter. Både ute i butikken og bak på lageret. Men alt blir jo ikke solgt ut, og etter hvert går klærne ut av sortimentet fordi nye ting skal inn eller en ny sesong kommer og så videre. Må jo være masse som ikke blir solgt. Spørsmålet: Hvor blir det av alle klærne som blir til overs? Klærne som ikke ble solgt? Tenker både for dyrere butikker og alt annet som bikbok og cubus. Vet ikke hvor alt blir av, men her selger de i alle fall massevis av "gamle" Cubus og Bik Bok-klær til outletpriser: http://www.wearhouse.as/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 10. juli 2015 #5991 Del Skrevet 10. juli 2015 I klesbutikker finnes det jo massevis av klær i haugevis av størrelser og fargevarianter. Både ute i butikken og bak på lageret. Men alt blir jo ikke solgt ut, og etter hvert går klærne ut av sortimentet fordi nye ting skal inn eller en ny sesong kommer og så videre. Må jo være masse som ikke blir solgt. Spørsmålet: Hvor blir det av alle klærne som blir til overs? Klærne som ikke ble solgt? Tenker både for dyrere butikker og alt annet som bikbok og cubus. De donerer mye til ideelle organisasjoner. Du kan lese mer om det her : www.framtiden.no/201306226069/aktuelt/bedrifters-samfunnsansvar/lite-apenhet-rundt-overflodige-tekstiler.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 11. juli 2015 #5992 Del Skrevet 11. juli 2015 Har Elling aspergers? Kjenner du deg igjen? Så vidt jeg vet har aldri Ingvar Ambjørnsen nevnt noen spesiell diagnose på Elling. Han har likevel mange trekk som ligner på Asperger, eller andre typer autismespekterdiagnoser. Jeg antar at forfatteren ikke vil sette noen diagnose på Elling for å kunne skrive fritt hva han vil. Det må være opp hver leser å tolke hvorfor Elling er slik han er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 11. juli 2015 #5993 Del Skrevet 11. juli 2015 (endret) Så den igjen på NRK i natt og dem har definitivt aspergers men fy for en ille grad av aspergers dem har. Jeg følte meg mer normal etter å ha sett filmen igjen Per Christian Ellefsen og Sven Nordin er bare konger Endret 11. juli 2015 av Winza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 11. juli 2015 #5994 Del Skrevet 11. juli 2015 Hva er vitsen i disse store toblerone sjokoladene? En bit er nok til å mette en hel barnehage, og de er plent umulig å dele. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #5995 Del Skrevet 11. juli 2015 Bruker de ekte registreringsskilt på biler i filmer og tv-serier? Anonymous poster hash: 81b8e...503 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 11. juli 2015 #5996 Del Skrevet 11. juli 2015 Hvordan plukker blinde opp bæsjen til førerhunden? Eller har de dispensasjon? Ser for meg personen fomle rundt på bakken med en pose rundt hånda 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 11. juli 2015 #5997 Del Skrevet 11. juli 2015 Hvordan plukker blinde opp bæsjen til førerhunden? Eller har de dispensasjon? Ser for meg personen fomle rundt på bakken med en pose rundt hånda Kanskje hunden er lært opp til å bæsje i busker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 11. juli 2015 #5998 Del Skrevet 11. juli 2015 Hvordan plukker blinde opp bæsjen til førerhunden? Eller har de dispensasjon? Ser for meg personen fomle rundt på bakken med en pose rundt hånda De andre sansene blir mye sterkere når man mister én. Forundrer meg ikke om de går etter lukta. Kanskje hunden er lært opp til å ikke rikke seg før bæsjen er plukket opp? Godt spørsmål. Lurer også på hvordan de kan få med hunden overalt, som om blindehunder ikke gir plager for allergikere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 11. juli 2015 #5999 Del Skrevet 11. juli 2015 Hvordan blir man plukket ut som "kandidat" for mødrehjem, og kan man nekte, og hva skjer da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #6000 Del Skrevet 11. juli 2015 Hvordan plukker blinde opp bæsjen til førerhunden? Eller har de dispensasjon? Ser for meg personen fomle rundt på bakken med en pose rundt hånda De plukker ikke opp, de har ikke sjangs til å finne noe bæsj. Noe nabolaget her vitner sterkt om. Anonymous poster hash: 1d863...911 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå