Gå til innhold

Lurer på rare ting-tråden

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi gjør også det. Det er så vanskelig å skjære av den at det ender med at ingen gidder, og hvis vi ikke åpner ny blir den gamle såla liggende uspist til den blir grønn og hårete.

Hjemme bruker jeg hele (hvis jeg kommer så langt før den blir dårlig), for når det er bare bittelitt igjen bruker jeg den til noe annet enn å ha den på skiva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ikke vanlig å spise opp hele osten? På jobben har vi felles lunch hvor det blir handlet inn brød og pålegg. Når det er under 1 cm igjen av gulosten så kaster folk den og åpner en ny pakke. Greit at det er vanskelig å skjære den siste biten, men er det virkelig vanlig å bare kaste god mat på den måten?

Jeg skjærer osten på alle sidene etter tur, så den blir en stadig mindre terning. Jeg skammer meg på vegne av de som sløser sånn, jeg har sett det jeg også.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det sånn at når iphonen min ringer, så må jeg noen ganger trykke på en knapp der det står "besvar" (eller noe sånt), mens andre ganger må jeg slide "besvar"-feltet sånn som når jeg låser opp skjermen? Hvorfor er det to forskjellige måter å gjøre det på?

Hos meg er det slik at om telefonen er aktiv(altså jeg bruker den) kommer det "besvar" eller "avvis", men om den ligger rolig med skjermlåsen på (altså helt mørk skjerm) må jeg slide den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor blir myrra så lite brukt? Mange har røkelse i hus, og tenner på den ved spesielle anledninger. Har man kjøpt inn myrra, blir man bare sett på som en særing. :sjenert:

Hvorfor? Dette er jo en kongegave?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor blir myrra så lite brukt? Mange har røkelse i hus, og tenner på den ved spesielle anledninger. Har man kjøpt inn myrra, blir man bare sett på som en særing. :sjenert:

Hvorfor? Dette er jo en kongegave?

Merkelig det der. Gull slo jo også vesentlig bedre an. :klo:

Endret av Kvist
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, mente å lage egne innlegg, dette var jo bare svar på innlegg :)

Klikk på knappen "Opprett nytt emne".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hvorfor blir det så tørr luft inne på vinteren? Selv når vi tørker klær inne :)

Endret av Brimi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Hvorfor blir det så tørr luft inne på vinteren? Selv når vi tørker klær inne :)

kald luft har mykje mindre fuktigheit i seg enn varm luft
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor skummer shampo veldig mye mer etter man har farget håret?

kanskje det er "skumstoffet" triclosane i hårfargen?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje det er "skumstoffet" triclosane i hårfargen?

Mye mulig. Men jeg var kanskje litt uklar, det skummer veldig i et par uker etter farging. Ikke bare første gang.

Men det du sier gjelder kanskje likevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye mulig. Men jeg var kanskje litt uklar, det skummer veldig i et par uker etter farging. Ikke bare første gang.

Men det du sier gjelder kanskje likevel?

hårfarge vil jo "tape" seg etter kvart. så triclosane vil nok forsvinna litt ved kvar vask

MEN dette er berre synsing frå mi side!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...