Mynona Skrevet 12. januar 2013 #2761 Del Skrevet 12. januar 2013 Tror det har noe med væskebalansen i kroppen. Drukket for lite vann. Hva?? Har det også med vann å gjøre?? Fasken.. Må jammen meg finne en måte å få meg mere vann på. Knærne knaker jo hver gang jeg bøyer meg ned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricorn Skrevet 12. januar 2013 #2762 Del Skrevet 12. januar 2013 Hva?? Har det også med vann å gjøre?? Fasken.. Må jammen meg finne en måte å få meg mere vann på. Knærne knaker jo hver gang jeg bøyer meg ned He, he. I mine også! Føler meg som en åttiåring her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 12. januar 2013 #2763 Del Skrevet 12. januar 2013 Men! Når man er hos kiropraktor og knekkes opp - er det samme type knekk? Eller....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricorn Skrevet 12. januar 2013 #2764 Del Skrevet 12. januar 2013 Men! Når man er hos kiropraktor og knekkes opp - er det samme type knekk? Eller....? Vet ikke, men det i knærne er mer knas enn knekk egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 12. januar 2013 #2765 Del Skrevet 12. januar 2013 Vet ikke, men det i knærne er mer knas enn knekk egentlig. Ja, det er sant.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fluttershy Skrevet 12. januar 2013 #2766 Del Skrevet 12. januar 2013 (endret) Jeg vet bare at det er luftbobler som ligger mellom(inni?) leddene. Aner ikke hvorfor/hvordan de kommer dit. Jeg lurer på hvorfor noen kan knekke et ledd mange ganger etter hverandre? Jeg kan knekke tærne mine igjen og igjen bare ved å bøye dem, mens fingrene får jeg bare til å knekke av og til. Edit: kjappt google søk ga meg denne linken: http://www.klikk.no/helse/dinkropp/article778298.ece Endret 12. januar 2013 av Fluttershy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 13. januar 2013 #2767 Del Skrevet 13. januar 2013 Jeg lurer på hvorfor tuppen på neglene er hvite. Er det sånn at neglen egentlig er hvit men fordi den har hud under seg så blir den hudfarget? Og det er derfor tuppen er hvit på lange negler. u want me to be with you forever ? Boy: NO Girl: Do u like me ? Boy: NO Girl: would u cry if I walked away ? Boy: NO The boy grabbed her arm and said Boy: I don't want to be with you forever ....... I need you forever , I don't like you I LOVE YOU !! , i wouldn't cry if you walked away......... I would DIE !! (boy whispers) stay with me.. (girl whispers) I will... Tonight at midnight your true love will realize they love you. Something good will happen to you between 1-4 pm. Tomorrow it could be anywhere ! Get ready for the shock of your life If you don't post this into 5 other comments..... You will have relationship problems for the next 10 years Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 13. januar 2013 #2768 Del Skrevet 13. januar 2013 u want me to be with you forever ? Boy: NO Girl: Do u like me ? Boy: NO Girl: would u cry if I walked away ? Boy: NO The boy grabbed her arm and said Boy: I don't want to be with you forever ....... I need you forever , I don't like you I LOVE YOU !! , i wouldn't cry if you walked away......... I would DIE !! (boy whispers) stay with me.. (girl whispers) I will... Tonight at midnight your true love will realize they love you. Something good will happen to you between 1-4 pm. Tomorrow it could be anywhere ! Get ready for the shock of your life If you don't post this into 5 other comments..... You will have relationship problems for the next 10 years Jeg lurer på om du faktisk tror at å poste slike kjedemeldinger fungerer? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 13. januar 2013 #2769 Del Skrevet 13. januar 2013 Hvordan finner man ut hva en lysbryter hører til? Vi har kjøpt et gammelt hus, og her er flere brytere som ikke gjør noen ting, og som vi ikke klarer å se at skal ha noen funksjon. Senest i forrige uke fant jeg er bryter over kjøkkendøren. Hva gjør den der og hva hører den til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 14. januar 2013 #2770 Del Skrevet 14. januar 2013 Hvordan finner man ut hva en lysbryter hører til? Vi har kjøpt et gammelt hus, og her er flere brytere som ikke gjør noen ting, og som vi ikke klarer å se at skal ha noen funksjon. Senest i forrige uke fant jeg er bryter over kjøkkendøren. Hva gjør den der og hva hører den til Kanskje de bare er veldig ulogisk plassert? Jeg var på et hotell på Bali i sommeren hvor lysbrytereb til soverommet var plassert i nattbordskuffen. For det er jo første stedet man leter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 14. januar 2013 #2771 Del Skrevet 14. januar 2013 Hvordan finner man ut hva en lysbryter hører til? Vi har kjøpt et gammelt hus, og her er flere brytere som ikke gjør noen ting, og som vi ikke klarer å se at skal ha noen funksjon. Senest i forrige uke fant jeg er bryter over kjøkkendøren. Hva gjør den der og hva hører den til Kanskje du har noen brytere som er koblet til kontakter? Det kan jo også være at bryterne har styrt lamper som har vært i hust tidligere, men som er fjernet. Du skriver jo at det er et gammelt hus. Før jul fikk jeg meg en aha-opplevelse. Jeg har leid en leilighet siden i sommer, og her er det tre lysbrytere på kjøkkenet. To av dem går til hver sine lamper, men den tredje har tilsynelatende ikke hatt noen funksjon. Da jeg skulle henge opp adventsstjerna i vinduet fant jeg endelig ut hva den var til. Det er en kontakt over vinduet her i leiligheten og jeg koblet stjerna til den. Likevel greide jeg ikke å få den til å lyse. Jeg prøve flere lyspærer uten hell, og tenkte at stjerna måtte være ødelagt. Plutselig kom jeg på at jeg kunne prøve den tredje lysbryteren, og jammen så funka det! Nå lyste stjerna. Det viste seg altså at kontakten over vinduet var koblet til bryteren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 14. januar 2013 #2772 Del Skrevet 14. januar 2013 Jeg lurer på om du faktisk tror at å poste slike kjedemeldinger fungerer? Selvfølgelig fungerer det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 14. januar 2013 #2773 Del Skrevet 14. januar 2013 Hva?? Har det også med vann å gjøre?? Fasken.. Må jammen meg finne en måte å få meg mere vann på. Knærne knaker jo hver gang jeg bøyer meg ned Ikke drikk for mye, da kan du få vann i kneet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 14. januar 2013 #2774 Del Skrevet 14. januar 2013 Jeg lurer på hvorfor det blir is og rim på innsiden av dørhåndtaket, men ikke på utsiden? Det logiske er jo at det fryser til is på utsiden og ikke innsiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 14. januar 2013 #2775 Del Skrevet 14. januar 2013 Jeg lurer på hvorfor det blir is og rim på innsiden av dørhåndtaket, men ikke på utsiden? Det logiske er jo at det fryser til is på utsiden og ikke innsiden Fuktighet i innelufta blir til rim på den kalde flaten. Titt under en iskremboks neste gang du har anledning. Samme fenomen skjer der også. En annen ting er at rim innendørs ikke høres så sunt ut. Dårlig isolering? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 14. januar 2013 #2776 Del Skrevet 14. januar 2013 Fuktighet i innelufta blir til rim på den kalde flaten. Titt under en iskremboks neste gang du har anledning. Samme fenomen skjer der også. En annen ting er at rim innendørs ikke høres så sunt ut. Dårlig isolering? Riktig! (du kom meg i forkjøpet til å svara...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 14. januar 2013 #2777 Del Skrevet 14. januar 2013 Fuktighet i innelufta blir til rim på den kalde flaten. Titt under en iskremboks neste gang du har anledning. Samme fenomen skjer der også. En annen ting er at rim innendørs ikke høres så sunt ut. Dårlig isolering? Aha! Ja, vi bor i et gammelt bryggerihus som ikke har blitt pusset opp enda. Vi gidder ikke å varme opp gangen siden det trekker fra boden og ut, altså det er nesten åpent fra uteboden og inn til gangen. Om du skjønner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 14. januar 2013 #2778 Del Skrevet 14. januar 2013 Aha! Ja, vi bor i et gammelt bryggerihus som ikke har blitt pusset opp enda. Vi gidder ikke å varme opp gangen siden det trekker fra boden og ut, altså det er nesten åpent fra uteboden og inn til gangen. Om du skjønner? I see! Hva med å dekke til provisorisk med isolasjon på den bodveggen/døra som går inn til gangen? Om dere har en "varm dør" som går inn til gangen da. Er det noen vannrør som går i nærheten av gangen, bør dere også passe på så ikke kulda brer seg innover. Da blir det sprukne vannrør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 14. januar 2013 #2779 Del Skrevet 14. januar 2013 I see! Hva med å dekke til provisorisk med isolasjon på den bodveggen/døra som går inn til gangen? Om dere har en "varm dør" som går inn til gangen da. Er det noen vannrør som går i nærheten av gangen, bør dere også passe på så ikke kulda brer seg innover. Da blir det sprukne vannrør. Jeg aner ikke. Badet ligger rett ved siden av denne boden. Det er alltid iskaldt på gangen(utenom sommeren da). Vi varmer opp badet om dagen. Kan jo prøve, men tror ikke det blir så lett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricorn Skrevet 15. januar 2013 #2780 Del Skrevet 15. januar 2013 De som driver store grupper på facebook, får de reklameinntekter på den? Er med i et par med mye aktivitet og mange medlemmer. Den er drevet av private og det må jo være mye jobb med den. Stadig vekk noe som skal rettes opp og modereres. En annen ting er at det er så viktig å få masse "liker" på ting. Hvorfor det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå