Lutetium 71 Skrevet 21. desember 2012 #2561 Del Skrevet 21. desember 2012 Jepp. Jord, mose, rusk og sikkert masse næringssalter Farris! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 22. desember 2012 #2562 Del Skrevet 22. desember 2012 Jeg lurer på hvor mange sykdommer som egentlig eksisterer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 22. desember 2012 #2563 Del Skrevet 22. desember 2012 Jeg lurer på hvor mange sykdommer som egentlig eksisterer Det varierer fra år til år - eller kanskje mellom hver utgave av diagnosemanualene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 22. desember 2012 #2564 Del Skrevet 22. desember 2012 Hvorfor har vi julefeiringen den 24 desember mens engelskmenn for eksempel feirer den 25? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 22. desember 2012 #2565 Del Skrevet 22. desember 2012 Hvorfor har vi julefeiringen den 24 desember mens engelskmenn for eksempel feirer den 25? http://no.wikipedia....Første_juledag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 22. desember 2012 #2566 Del Skrevet 22. desember 2012 Farris! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 22. desember 2012 #2567 Del Skrevet 22. desember 2012 http://no.wikipedia....Første_juledag Jeg ble ikke stort klokere av den artikkelen her egentlig. Jeg vet jo at 24 desember er julaften og 25 desember er juledagen, men de sier jo ikke noe om hvorfor folk feirer de ulike dagene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 22. desember 2012 #2568 Del Skrevet 22. desember 2012 eg lurar på om det er billegare å laga ein animasjonsfilm kontra ein spelefilm med ekte skodespelare? I ein animasjonsfilm går det vel pengar til dataprogram, løn til datamenneska, lage animasjonsfigurane osv... I ein spelefilm er det løn til skodespelare, produsent, regsissør, lokale osv (sikkert mykje eg har gløymt) . Eg cil tru det er dyrast å produsera spelefilm, men er søren meg ikkje sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 22. desember 2012 #2569 Del Skrevet 22. desember 2012 eg lurar på om det er billegare å laga ein animasjonsfilm kontra ein spelefilm med ekte skodespelare? I ein animasjonsfilm går det vel pengar til dataprogram, løn til datamenneska, lage animasjonsfigurane osv... I ein spelefilm er det løn til skodespelare, produsent, regsissør, lokale osv (sikkert mykje eg har gløymt) . Eg cil tru det er dyrast å produsera spelefilm, men er søren meg ikkje sikker. Virker som det kan være litt hipp som happ! http://www.imdb.com/title/tt0268380/business http://www.imdb.com/title/tt0258463/business Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 22. desember 2012 #2570 Del Skrevet 22. desember 2012 ser slik ut ja. takk for svar. og fytti helvete kor mykje dei får inn på film! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 22. desember 2012 #2571 Del Skrevet 22. desember 2012 Ja, det var filmskaper man skulle ha vært. En flink og rik og berømt en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 22. desember 2012 #2572 Del Skrevet 22. desember 2012 Hvorfor er det den best isolerte delen av kroppen man fryser mest på ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 22. desember 2012 #2573 Del Skrevet 22. desember 2012 (endret) Fordi blodårane som inneheldt varme ikkje går ut til dei polstra områda... I feittlaget er det få blodårer.... edit: kom på ein ting til; ein frys jo fortast på fingrer og tær. Dette er dei delane av kroppen som vert "ofra" først. Det er dei vitale organa som skal ha varme først... Endret 22. desember 2012 av Stjerner og planeter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 22. desember 2012 #2574 Del Skrevet 22. desember 2012 Fordi blodårane som inneheldt varme ikkje går ut til dei polstra områda... I feittlaget er det få blodårer.... edit: kom på ein ting til; ein frys jo fortast på fingrer og tær. Dette er dei delane av kroppen som vert "ofra" først. Det er dei vitale organa som skal ha varme først... Det forklarer hvorfor man fryser mest på rumpa (samme hvor vital den ansees å være ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 22. desember 2012 #2575 Del Skrevet 22. desember 2012 Hvor langt kan hornet til et nesehorn bli? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 22. desember 2012 #2576 Del Skrevet 22. desember 2012 Jeg ble ikke stort klokere av den artikkelen her egentlig. Jeg vet jo at 24 desember er julaften og 25 desember er juledagen, men de sier jo ikke noe om hvorfor folk feirer de ulike dagene? Julenissen starter sin ferd her i Skandinavia, og kommer frem tidelige på kvelden. Han jobber seg nedover Europa før han krysser Atlanterhavet. Før han har rukket å komme frem til Amerika har det blitt natt og barna har gått og lagt seg. Derfor må de vente til neste morgen med å få gavene sine. I Australia blir gavene levert tidelig om morgenen, like før barna våkner. Vell er julenissen ganske fantastisk, men selv ikke han klarer å være overalt til samme tid. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 22. desember 2012 #2577 Del Skrevet 22. desember 2012 Jeg lurer på om det er en polypp jeg har i munnen. Isåfall hvordan blir jeg kvitt den??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 22. desember 2012 #2578 Del Skrevet 22. desember 2012 Jeg lurer på hvorfor det heter muskuløs, når man ikke er muskel-løs! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luppa Skrevet 23. desember 2012 #2579 Del Skrevet 23. desember 2012 (endret) Hvorfor skal ikke Lactacyd dusjsåpe brukes av barn under 12 år? Er ikke det en veldig høy "aldersgrense" for ei.... såpe? Edit: skriveleif. Endret 23. desember 2012 av Luppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricorn Skrevet 23. desember 2012 #2580 Del Skrevet 23. desember 2012 Er sangene man spiller på Spotify fullversjon (eller hva det nå heter) eller mp3? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå