Gå til innhold

Lurer på rare ting-tråden

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 12.12.2010 den 17.49):

Har et spørsmål ang brukerprofil- hva er "Rykte" for noe? Og hva betyr det hvis det står 11 etter?

Det har med antall plusser man har fått. Nederst til høyre ved hvert innlegg kan man trykke på en pluss. Når det står f.eks. rykte: 11 på en profil betyr det at vedkommende har fått 11 plusser på sine innlegg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hørt at det heter kronesis fordi det der sjokolade-jordbær toppingen ser ut som en krone. Når den ble lansert kostet den visstnok mindre enn en krone

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Blir dyr noengang irriterte fordi vi mennsker ikke forstår dem?

Har hatt et par opplevelser med katten min hvor jeg absolutt ikke har forstått hva han prøver å kommunisere, hvor han virker oppgitt over meg :sjenert:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iah skrev (På 11.12.2010 den 20.43):

Nei. Den kostet opprinnelig 75 øre. Navnet kroneis fikk den en stund etter at den ble lansert og det hadde med at logoen til produsenten var en krone.

Takk. Det var det jeg trodde, men det er så mange som insisterer på at det er fordi den pleide å koste én krone. Du har ikke tilfeldigvis en link?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kara W skrev (På 12.12.2010 den 20.56):

Takk. Det var det jeg trodde, men det er så mange som insisterer på at det er fordi den pleide å koste én krone. Du har ikke tilfeldigvis en link?

Wikipedia. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kevlarsjäl skrev (På 12.12.2010 den 20.24):

Blir dyr noengang irriterte fordi vi mennsker ikke forstår dem?

Har hatt et par opplevelser med katten min hvor jeg absolutt ikke har forstått hva han prøver å kommunisere, hvor han virker oppgitt over meg :sjenert:

He, he. Ja, det tror jeg de kan bli. Har fått noen "du er så tett i nøtta-blikk" av katten min mange ganger :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer på hvordan i all verden kodebrikken min VET at jeg har trykket på den for fem minutter siden og nå vil banksiden min ha en NY kode fordi jeg har brukt opp den gamle.. Jeg tror kodebrikken min er synsk jeg...

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

capricorn74 skrev (På 13.12.2010 den 7.27):

Har fått noen "du er så tett i nøtta-blikk" av katten min mange ganger :fnise:

Jeg tror ikke at katter gidder å ta seg bryet med å bli irriterte på oss. De er rolige og overbærende i stedenfor. Hjertesukk fra katt: "Stakkars, de er jo bare mennesker og kan ikke bedre"...

Hunder er for hengivne og glade til å bli irriterte.

---

Hadde våre liv blitt tristere uten kontakten med dyr?

Ville vi ha visst det da, siden vi ikke hadde hatt kontakt med dyr noen gang?

Hadde det blitt stilt diagnose hos bedrevitere, som kunne skrive ut mystisk resept på: "Plei omgang med èn hårete ting tre ganger om dagen"? :klø:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjesper ofte når katten er til stede, men han har aldri gjespet når jeg gjesper. Men skal teste de nøyere ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror at menneskegjesping bare oppfattes som beroligende signaler av katter,- ikke som noe de skal "svare på". Akkurat som det å se en annen vei og blunke langsomt... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir snegler/skilpadder født med skallet sitt?

Eller dannes det etterhvert?

Hvordan blir det i tilfelle til et "hus"?

:vetikke::lur:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei altså, jeg lurer på hva denne betyr: :pasha:

Et marsvin som ruller rundt? Isåfall, hvorfor? Ser ikke ut som det ler, så det er neppe et lolmarsvin. Er det sinnsforvirret? Har noen foret det med E? Er det et skjult budskap, et tegn, en kode, noe for spesielt innvidde, slik at hvis man bruker det i et foruminnlegg så blir det lagret i en egen mappe hos PST? Eller har det rett og slett bare spist for mye gulrot og driver nå og trimmer magen?

Dette har kostet meg en del nattesøvn så jeg håper noen har svaret.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.12.2010 den 22.25):

Blir snegler/skilpadder født med skallet sitt?

Eller dannes det etterhvert?

Hvordan blir det i tilfelle til et "hus"?

:vetikke::lur:

Babyskilpadder er født med skallet på, de klekkes ut av egg og da er skallet litt mykt men det blir fort hardnet når de har vært "luftet" litt :) Snegler husker jeg ikke helt hvordan fungerer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fisk:

Tingo skrev (På 19.12.2010 den 0.34):

Et marsvin som ruller rundt? Isåfall, hvorfor? Ser ikke ut som det ler, så det er neppe et lolmarsvin. Er det sinnsforvirret? Har noen foret det med E? Er det et skjult budskap, et tegn, en kode, noe for spesielt innvidde, slik at hvis man bruker det i et foruminnlegg så blir det lagret i en egen mappe hos PST? Eller har det rett og slett bare spist for mye gulrot og driver nå og trimmer magen?

Er det et marsvin? Trodde det var er katt jeg.

Jeg også lurer på hva denne betyr nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  capricorn74 skrev (På 19.12.2010 den 9.51):

:fisk:

Er det et marsvin? Trodde det var er katt jeg.

Jeg også lurer på hva denne betyr nå :)

Jeg syns den ser ut som en hamster :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mauna Lee
  Tingo skrev (På 19.12.2010 den 0.34):

Kanskje den betyr den typiske chatforkortelsen ROFL (rolling on the floor laughing)? bortsett fra at den ler ikke så mye da... men kanskje noen synes det er hysterisk morsomt med et marsvin som ruller rundt på gulvet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mauna Lee
  Mauna Lee skrev (På 18.12.2010 den 18.13):

Smitter menneskers gjesping over på dyr?

Det her testet jeg litt ut på valpen min i dag tidlig. Stortsett gjespet hun først, noe som smittet meg så jeg gjespet jeg også (men hu gjespet ikke igjen da, noe som sikkert er bra ellers ville det kanskje blitt en sirkel vi ikke kom oss ut av). Men en gang gjespet jeg først, og da gjespet jammen jeg valpen min også. Det kan jo selvfølgelig være en tilfeldighet da, siden det bare har skjedd en gang.. og vi begge to var ganske morgentrøtte... :hund:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...