Gå til innhold

Lurer på rare ting-tråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Stjerner og planeter

:sjenert:

ehm... blinde folk, hvordan vet de at de har tørka seg ren bak når de har gjort nr 2? Lukter de på papiret?

:sjenert: :sjenert:

når førarhunden seier "voff" er det reint papir....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer på hvorfor glitter neglelakk er vanskligere å fjerne enn vanlig neglelakk..?

Det sitter jo som limt på neglen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor putter de akkurat så mange crabnobs i pakningen at selv et barn lett kan spise opp alle, men samtidig nøyaktig 3 for mange til at man unngår å bli kvalm når man da har spist hele pakken? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor putter de akkurat så mange crabnobs i pakningen at selv et barn lett kan spise opp alle, men samtidig nøyaktig 3 for mange til at man unngår å bli kvalm når man da har spist hele pakken? :(

Hæ? Vil du bli kvalm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

Hva er konsekvensen for en muslim som spiser gris? Hva hvis det er et barn som blir servert det ved et uhell?

svinekjøtt innholdt så mye parasitter som igjen blir til larver, som trengte inn i blodet ditt, deretter kommer de inn i nyrer, hjerte, hjerne og musklene våre. det er farlig det :redd:

selvom dette forekommer veldig mye sjeldnere idag, så følger dem fortsatt Gud sitt fastslåtte allmenne forbud mot det..............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er konsekvensen for en muslim som spiser gris? Hva hvis det er et barn som blir servert det ved et uhell?

Mener å ha lest at muslimer får spise svin dersom det er eneste alternativet, altså at valget står mellom svin og å sulte. Og også at de ikke kan klandres for å ha fått det i seg ved et uhell. Dersom de spiser det med viten og vilje risikerer de vel å bli utestengt fra "det gode selskap". Som med så mange andre religiøse spørsmål så handler det om moral og sosiale koder, og det samme skjer med dem som skjer med oss når vi bryter med allmenn akseptert oppførsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Vil du bli kvalm?

Nei, det er akkurat det jeg ikke vil, men når pakken er såpass liten, føler jeg liksom at jeg spise opp alt. Det er bare det at man (eller i alle fall jeg) begynner å bli uvel når det er 3 biter igjen, siden crabnobs har en ganske spesiell smak. Derfor burde de laget en litt mindre pakke. Man blir jo uansett ikke mett av den nåværende størrelsen, men med 3 biter mindre kunne man i det minste unngått å bli kvalm :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er akkurat det jeg ikke vil, men når pakken er såpass liten, føler jeg liksom at jeg spise opp alt. Det er bare det at man (eller i alle fall jeg) begynner å bli uvel når det er 3 biter igjen, siden crabnobs har en ganske spesiell smak. Derfor burde de laget en litt mindre pakke. Man blir jo uansett ikke mett av den nåværende størrelsen, men med 3 biter mindre kunne man i det minste unngått å bli kvalm :gjeiper:

Jeg hadde blitt kvalm etter to, så det hadde blitt en veldig liten pakke. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

svinekjøtt innholdt så mye parasitter som igjen blir til larver, som trengte inn i blodet ditt, deretter kommer de inn i nyrer, hjerte, hjerne og musklene våre. det er farlig det :redd:

selvom dette forekommer veldig mye sjeldnere idag, så følger dem fortsatt Gud sitt fastslåtte allmenne forbud mot det..............

Det dreier seg om trikiner (rundormer). Alle grise og hesteslakt sjekkes for dette på slakteriet. Det er en svært sjelden "gjest" idag, da parasitten smitter til gris fra vill fauna, og de aller fleste griser står idag inne. Fans av økologisk mat ville sikkert hatt samtlige griser på beite, og gomlet kokte trikiner dagen lang. :eeeh:

Bon Appétit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det dreier seg om trikiner (rundormer). Alle grise og hesteslakt sjekkes for dette på slakteriet. Det er en svært sjelden "gjest" idag, da parasitten smitter til gris fra vill fauna, og de aller fleste griser står idag inne. Fans av økologisk mat ville sikkert hatt samtlige griser på beite, og gomlet kokte trikiner dagen lang. :eeeh:

Bon Appétit.

Får de ikke markkurer, sånn som hester gjør? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvorfor jeg blir helt kokt når jeg ligger på magen når jeg soler meg, men ikke når jeg ligger på ryggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer på hvorfor jeg blir helt kokt når jeg ligger på magen når jeg soler meg, men ikke når jeg ligger på ryggen.

For meg er det omvendt, ikke lenge jeg orker ligge på ryggen.. Magen derimot.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om de som sover med åpen munn eller de som sover med lukket munn har dårligst ånde om morgenen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om de som sover med åpen munn eller de som sover med lukket munn har dårligst ånde om morgenen?

Jeg husker ikke hvor jeg hørte det, men jeg mener å huske at de som sover med åpen munn får dårligere ånde. Det har noe med spyttproduksjonen å gjøre. Ikke stol 100% på meg, da :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kevlarsjäl

Må man skrive opp beløpet man har på BSU-konto på selvangivelsen for å få fradrag, eller er dette noe som går automatisk?

*deppa fordi hun ikke kan skjule hvor dum hun er bak AB-funksjonen i denne tråden*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er konsekvensen for en muslim som spiser gris? Hva hvis det er et barn som blir servert det ved et uhell?

har ei venninne som er muslim og vi spurte henne faktisk om dette :P Hun sa at det ikke skjedde noenting, men det er jo en religiøs tradisjon, så da fulgte de den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvor stor prosentavdel av verdens språk som skrives fra høyre?

Jeg har ikke sjekket validiteten på dette, men det var en som sa at alle skriftspråk går i retning Jerusalem (i utgangspunktet ihvertfall), altså vi i vesten skriver fra venstre til høyre, mens de gjør motsatt i Asia. Men jeg vet at noen språk, som kinesisk, skrives ovenfra og ned.

Endret av sofie777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...