Gå til innhold

Lurer på rare ting-tråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest strykebrett

Kan være ett større kjøretøy som hadde problemer med å komme forbi, og derfor brettet de inn for unngå å knuse dem. Alltid lurt å sjekke før man begynner å kjøre:)

Tror ikke det er det, bilen min er formet slik at hvis du kjører så nære så skraper du opp sidene også. Men lurt å sjekke ja! Jeg husker det alltid i en periode etter at jeg har hatt en sånn "speil-opplevelse", men så glemmer jeg det etterhvert. Helt til det skjer igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke det er det, bilen min er formet slik at hvis du kjører så nære så skraper du opp sidene også. Men lurt å sjekke ja! Jeg husker det alltid i en periode etter at jeg har hatt en sånn "speil-opplevelse", men så glemmer jeg det etterhvert. Helt til det skjer igjen..

Hehe, ja det blir ofte sånn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurte på noe i går og tenkte jeg skulle spørre i denne tråden. Men så glemte jeg det. Og nå lurer jeg på hva jeg lurte på... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Jeg lurte på noe i går og tenkte jeg skulle spørre i denne tråden. Men så glemte jeg det. Og nå lurer jeg på hva jeg lurte på... :)

Du lurte på om det er smart å spise menneskehjerner og svaret er

NEI!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du lurte på om det er smart å spise menneskehjerner og svaret er

NEI!

Sånn juridisk er det vel ikke så sunt.

Næringsmessig er det sikkert ikke så værst, mye fett og godsaker oppi der. Så lenge man unngår folk med crautzfeld burde man få seg en grei middag.

Lurer på om poteter passer til?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Sånn juridisk er det vel ikke så sunt.

Næringsmessig er det sikkert ikke så værst, mye fett og godsaker oppi der. Så lenge man unngår folk med crautzfeld burde man få seg en grei middag.

Lurer på om poteter passer til?

Jeg har på følelsen at hjerne går bedre med salat og og frukt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har på følelsen at hjerne går bedre med salat og og frukt!

Well, yeah.

Ikke pastaskruer ihvertfall. De ligner jo nesten akkurat på hjernemasse. :spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så faktisk et program om dette, de velger å bruke moderne banneord i serien, fordi viss dem skulle bruke de orginale ville dem bare høres ut som barte Sam fra loony toons, sånn darntooten osv. Så klart hadde de jo sikkelige banne ord, Fuck er et gammelt ord brukt i minst 500år, Noen mener det er mye eldre, Cunt er også gammelt, og er nå faktisk mer taboo enn det var før, før var liksom cunt et helt greit ord for den anatomiske delen av kvinner. Feks. på seil skip hadde du noe som het contsplice som var to tau bunnet sammen, så det så noe ut som opening in i skjeden. Var vist helt vanlig ord.

Hvorfor de bruker cocksucker så mye er vel fordi cowboy tiden var veldig mach og mannlig, og da en mann som suger kuk er liksom ikke en mann lengre, så det var liksom det værste man kunne si til en mann,

Takk for hjelp. Ble liksom litt lei av det ordet etter en stund, de bruker det jo så voldsomt at det bare blir komisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Lurer på hvorfor det er en liten strek etter smileyene på Facebook?

Jeg lurer på om Capricorn har et litt rart syn?

...jeg har ingen streker etter smileysene ...:vetikke:

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg lurer på hva den lille raden med symboler er nederst på hver side:

Du kan trykke på knappene for å skrive ut/sende/lagre/dele siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...