Gå til innhold

Lurer på rare ting-tråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det sant at gutter kan få uttløsning uten at han har orgasme? Slik at det med andre ord ikke er en garanti at han fikk orgasme fordi han spruter? Husker jeg leste det ett sted her på kg, husker bare ikke hvor.. :(

Kan bare svare for meg selv. For meg er det heller det at det varierer veldig hvor god orgasmen er. Den kan være helt himmelsk, eller så svak at det ikke er godt i det hele tatt. Så det er hvert fall ikke sånn at man har hatt en fantastisk opplevelse bare fordi man spruter.

Endret av Epidi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Går man med øynene åpne eller lukket når man går i søvne? Hvis åpne, kan man se da? Så nettopp noen som gikk i søvne på tv (ordentlig opptak) og hun var på vei ut og så snudde hun og lukket kjøleskapet. Da må hun jo lagt merke til at kjøleskapsdøra var åpen?

Jeg gikk i søvne en gang som tenåring, og det var kjemperart! Jeg gikk ned trappa, hadde øynene åpne, men det var som om jeg "fløt" og ikke gikk. Jeg gikk inn på kjøkkenet, leste en beskjed en av foreldrene mine hadde skrevet den kvelden, gikk inn i stua for så å bare gå opp trappa og inn på rommet mitt igjen. Var ikke sikker på om det hadde skjedd en gang da jeg våkna, før jeg gikk ned og så at beskjeden faktisk lå der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan man vri f.eks en kran eller andre runde ting mot høyre eller mot venstre? For meg så går rundinger enten medsols eller motsols (evt. med eller mot klokka). Når ene siden av rundingen går til høyre, så går jo den andre siden til venstre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verden er en hipster? Det høres jo ut som et klesplagg, men omtales så vidt jeg forstår som en gruppe mennesker?

Hipster er en type truse, men også navn på en gruppe mennesker, ja. Hipstere har gjerne litt retro stil, men samtig alle de nyeste gadgetene som iPhone. De er opptatt av å være originale og holde seg unna alt som er mainstream. Dette innebærer også ofte å nekte for at man er hipster, siden det i det siste har blitt så vanlig. På mange måter er de som emo-kids, bare i ny innpakning.

Dette er altså stereotypien slik jeg har oppfattet den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan man vri f.eks en kran eller andre runde ting mot høyre eller mot venstre? For meg så går rundinger enten medsols eller motsols (evt. med eller mot klokka). Når ene siden av rundingen går til høyre, så går jo den andre siden til venstre.

Hæ? Nei? Altså, bevegelsen i seg selv går jo mot høyre. Du drar krana mot høyre, drar du mot venstre så slår du den av.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hæ? Nei? Altså, bevegelsen i seg selv går jo mot høyre. Du drar krana mot høyre, drar du mot venstre så slår du den av.

Hvis kranen er et håndtak så skjønner jeg det, men ikke hvis den er helt rund. Hva med f.eks en dimmer eller en volumknott? Jeg vrir dem medsols for å skru opp og motsols for å sku ned/av, ikke mot høyre eller venstre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det har med hva den "øverste" delen av kranen gjør. Den nederste delen er liksom skjult av hånden. Sånn har jeg ihvertfall tenkt på det etter lang spekulasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipster er en type truse, men også navn på en gruppe mennesker, ja. Hipstere har gjerne litt retro stil, men samtig alle de nyeste gadgetene som iPhone. De er opptatt av å være originale og holde seg unna alt som er mainstream. Dette innebærer også ofte å nekte for at man er hipster, siden det i det siste har blitt så vanlig. På mange måter er de som emo-kids, bare i ny innpakning.

Dette er altså stereotypien slik jeg har oppfattet den.

Ah.. Takk for svar. Jeg klarer bare ikke å følge med på disse nye begrepene jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det har med hva den "øverste" delen av kranen gjør. Den nederste delen er liksom skjult av hånden. Sånn har jeg ihvertfall tenkt på det etter lang spekulasjon.

Og hånden beveger seg jo fra venstre til høyre når du skrur på den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man skal ta vaksine for livmorhalskreft, så må man jo være jomfru. Etter det jeg har skjønt sitter jo "viruset", eller hva man skal kalle det for, i sædcellen. Hva hvis man har brukt kondom hele tiden (ok, jeg har hørt uttrykket; en dråpe på lakenet er nok!), eller bare har ligget med menn som er sterilisert, kan en fortsatt ta den da?

Endret av Fashionistaen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har de visst plutselig funnet ut at man kan ha utbytte av den vaksinen langt opp i tredveåra, så du kan fortsatt ta den. Den vil nok ikke være like effektiv som for jomfruer, men hva vet jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Minya sier har de visst kommet fram til noe nytt der ja, jeg jobber på skole og fikk tilbud om å ta den nå samtidig med jentene som skal ta den, og jeg har barn, så jomfru er jeg ikke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gunfreak

Kan leger skrive ut vaniljeis på blå resept?

Nei, det er bare visse medisiner som er godkjent for blå resept, så det er ikke bare vanilje is som ikke kan gå dit, men andre ekte medisiner som ikke finnes på det, jeg prøvde noen piller som ikke var på blå resept, og da måtte jeg betale full pris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

Jeg lurer på hvorfor det ofte hender at noen har bretta inn ett av eller begge speilene på bilen min når jeg har stått parkert. Merker det aldri før jeg er på tur ut på motorveien, er jo farlig jo!

Hvorfor gjør folk sånn??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sitter og ser på Deadwood. Var de virkelig så fascinert av ordet cucksucker på den tida? Ikke store banneordforrådet. :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Sitter og ser på Deadwood. Var de virkelig så fascinert av ordet cucksucker på den tida? Ikke store banneordforrådet. :klo:

Jeg så faktisk et program om dette, de velger å bruke moderne banneord i serien, fordi viss dem skulle bruke de orginale ville dem bare høres ut som barte Sam fra loony toons, sånn darntooten osv. Så klart hadde de jo sikkelige banne ord, Fuck er et gammelt ord brukt i minst 500år, Noen mener det er mye eldre, Cunt er også gammelt, og er nå faktisk mer taboo enn det var før, før var liksom cunt et helt greit ord for den anatomiske delen av kvinner. Feks. på seil skip hadde du noe som het contsplice som var to tau bunnet sammen, så det så noe ut som opening in i skjeden. Var vist helt vanlig ord.

Hvorfor de bruker cocksucker så mye er vel fordi cowboy tiden var veldig mach og mannlig, og da en mann som suger kuk er liksom ikke en mann lengre, så det var liksom det værste man kunne si til en mann,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvorfor det ofte hender at noen har bretta inn ett av eller begge speilene på bilen min når jeg har stått parkert. Merker det aldri før jeg er på tur ut på motorveien, er jo farlig jo!

Hvorfor gjør folk sånn??

Kan være ett større kjøretøy som hadde problemer med å komme forbi, og derfor brettet de inn for unngå å knuse dem. Alltid lurt å sjekke før man begynner å kjøre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...