Gå til innhold

Lurer på rare ting-tråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Gunfreak

Stikk hull på den, ta ut en desiliter, tell dem opp, finn ut antall liter i sekken og regn ut.

Simple as that.

En operasjon i Grey's Anatomy, og en i virkeligheten, er to veldig forskjellige ting.

Husker de har vist hjerteoperasjoner på bl.annet nrk opp igjennom, der man ser hjertet ligger og pumper oppi en åpen brystkasse. Hadde du spist med god apetitt da?

Jeg har spist mens jeg har sett på ekte oprasjoner ikke noe problem, dermot lukte det mens man er der, ikke fult så kult, når de spretter opp brystkassa med sag, og du luker brent bein, og ser det ryker fra beinet, det hadde vert værre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En operasjon i Grey's Anatomy, og en i virkeligheten, er to veldig forskjellige ting.

Husker de har vist hjerteoperasjoner på bl.annet nrk opp igjennom, der man ser hjertet ligger og pumper oppi en åpen brystkasse. Hadde du spist med god apetitt da?

Jeg hadde nok det. Har spist spagetti med masse ketchup og samtidig sett kvalme ting på CSI.

For meg holder det med hår i maten. Jeg kan være skikkelig sulten, men mister matlysten hvis jeg eller andre ved bordet får et hår i maten. Snørr og buser er også kvalmt. Liker ikke at folk snyter seg ved bordet for å si det sånn.

Det som er så rart er at sulten forsvinner fullstendig hvis noe sånt skjer. Hvorfor det? Magen er jo like tom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spist mens jeg har sett på ekte oprasjoner ikke noe problem, dermot lukte det mens man er der, ikke fult så kult, når de spretter opp brystkassa med sag, og du luker brent bein, og ser det ryker fra beinet, det hadde vert værre.

Respect! :pls:

Jeg tror jeg hadde hatt problemer med samme.

Har du bivånet en ekte operasjon, irl? Wow.

Jeg hadde nok det. Har spist spagetti med masse ketchup og samtidig sett kvalme ting på CSI.

Gjelds ikke. CSI er akkurat like mye fiksjon som Greys.

Har som jeg kan huske aldri vært i en spisesituasjon når jeg så på ekte saker, men jeg tror som sagt jeg ville hatt issues med det. Jeg har absolutt ingen issues med å kombinere hollywoodvirkelighet og matauk.

For meg holder det med hår i maten. Jeg kan være skikkelig sulten, men mister matlysten hvis jeg eller andre ved bordet får et hår i maten. Snørr og buser er også kvalmt. Liker ikke at folk snyter seg ved bordet for å si det sånn.

Det som er så rart er at sulten forsvinner fullstendig hvis noe sånt skjer. Hvorfor det? Magen er jo like tom.

Hår i maten gjør det for meg også. Det er innihelvete kvalmt. Snyting kan man fint gjøre på badet eller toalettet, å i det minste skylle hendene etterpå.

Hvorfor man blir kvalm? Si det. Gunfreaks forklaring er kanskje ikke så dum?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker de har vist hjerteoperasjoner på bl.annet nrk opp igjennom, der man ser hjertet ligger og pumper oppi en åpen brystkasse. Hadde du spist med god apetitt da?

Kanskje ikke med lukten som en annen sier her. Men jeg har spist med god appetitt mens folk har snakket om oppkast og det som verre er, der en etter en har måttet legge fra seg kniv og gaffel, så det er greit på det nivået ihvertfall.

Mennesker er heldigvis forskjellige. Noen tåler mer enn andre. Sånn er det bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiskebein i munn eller halsen og jeg finnes ikke sulten lenger. Brekker meg og blir skikkelig kvalm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiskebein i munn eller halsen og jeg finnes ikke sulten lenger. Brekker meg og blir skikkelig kvalm.

Tar det lang tid før sulten kommer tilbake? Jeg blir sulten igjen innen kort tid, men mister appetitten igjen hvis jeg tenker på det. Grei slankekur kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tar det lang tid før sulten kommer tilbake? Jeg blir sulten igjen innen kort tid, men mister appetitten igjen hvis jeg tenker på det. Grei slankekur kanskje?

Noen timer for min del hvertfall. Og jeg trenger ikke slankekur. Men jeg maltrakterer fisken før jeg spiser den nå. Skikkelig og, for å finne alle bein først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går man med øynene åpne eller lukket når man går i søvne? Hvis åpne, kan man se da? Så nettopp noen som gikk i søvne på tv (ordentlig opptak) og hun var på vei ut og så snudde hun og lukket kjøleskapet. Da må hun jo lagt merke til at kjøleskapsdøra var åpen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man går i søvne er man ikke i samme bevissthet som når man er våken. Så man kan vel sikkert se når man går i søvne, men på en annen måte enn når man er våken og rusler rundt. :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid lurt på hvorfor vann fra vasken på badet ikke smaker like godt som fra kjøkkenvasken. Vann fra krana i badekaret smaker aller verst, selvom det er på det kaldeste. Er det noe forskjell i røra, eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går man med øynene åpne eller lukket når man går i søvne? Hvis åpne, kan man se da? Så nettopp noen som gikk i søvne på tv (ordentlig opptak) og hun var på vei ut og så snudde hun og lukket kjøleskapet. Da må hun jo lagt merke til at kjøleskapsdøra var åpen?

Venninnen min går hvertfall med øynene åpne. Hun ser helt våken ut, men er helt fjern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid lurt på hvorfor vann fra vasken på badet ikke smaker like godt som fra kjøkkenvasken. Vann fra krana i badekaret smaker aller verst, selvom det er på det kaldeste. Er det noe forskjell i røra, eller noe?

Det er nok flere filtere i kjøkkenvasken, siden det er ment til å drikkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid lurt på hvorfor vann fra vasken på badet ikke smaker like godt som fra kjøkkenvasken. Vann fra krana i badekaret smaker aller verst, selvom det er på det kaldeste. Er det noe forskjell i røra, eller noe?

Jeg synes det er omvendt. Vannet på badene våre smaker mye bedre enn vannet i kjøkkenvasken.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er omvendt. Vannet på badene våre smaker mye bedre enn vannet i kjøkkenvasken.

Her og. Også blir det kaldere på badet, så jeg henter som regel der på sommern. For på vintern blir det kaldt nok i alle kranene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvorfor gaten jeg skal til ALLTID er lengst vekk fra sikkerhetskontrollen på flyplassen! Innenlands/utenlands/"fine" flyselskaper - det skjer alltid, uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så mange gateadresser som har inngang fra en annen gate. Altså:

Adressen er:

Olavsgate 4

Inngang fra Haraldsgate 7?

Hvorfor kan ikke adressen bare være Haraldsgate 7?? Jeg har sånn adresse både på jobb og hjemme. Utrolig tungvindt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det sant at gutter kan få uttløsning uten at han har orgasme? Slik at det med andre ord ikke er en garanti at han fikk orgasme fordi han spruter? Husker jeg leste det ett sted her på kg, husker bare ikke hvor..:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Er det sant at gutter kan få uttløsning uten at han har orgasme? Slik at det med andre ord ikke er en garanti at han fikk orgasme fordi han spruter? Husker jeg leste det ett sted her på kg, husker bare ikke hvor.. :(

Kan bare snakke for meg selv, men de utløsningene jeg får når jeg runker vil jeg ikke kalle orgasme, det er korte afære også er det over, skjer liksom ikke noe spesielt, blir ikke serlig avslappa, får ikke noe serlig muskelsammentrekinger osv, jeg bare kommer litt så er det over. Det er mer rutine enn noe annet.

Selv lurer jeg på hvorfor ledinga til vannkokeren min altid er borte når jeg skal koke vann, hver gang jeg skal koke vann bruker jeg 2-3 minutter på å finne lendinga!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bare snakke for meg selv, men de utløsningene jeg får når jeg runker vil jeg ikke kalle orgasme, det er korte afære også er det over, skjer liksom ikke noe spesielt, blir ikke serlig avslappa, får ikke noe serlig muskelsammentrekinger osv, jeg bare kommer litt så er det over. Det er mer rutine enn noe annet.

Selv lurer jeg på hvorfor ledinga til vannkokeren min altid er borte når jeg skal koke vann, hver gang jeg skal koke vann bruker jeg 2-3 minutter på å finne lendinga!

Takk for svar, noe så merkelig da.. Kan det skje når du har sex med en dame og da? Har menn egentlig sjelden orgasmer?

Du må la ledningen være i kokeren, og heller ta ut støpselet av stikkontakten.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Takk for svar, noe så merkelig da.. Kan det skje når du har sex med en dame og da? Har menn egentlig sjelden orgasmer?

Du må la ledningen være i kokeren, og heller ta ut støpselet av stikkontakten.. ;)

Det er lenge siden jeg har hatt sex, men jeg håper da jeg er tent nok til at jeg får orgamse, som sagt nå er det bare rutine, er ikke en gang altid kuken blir fullt hard og full størresle,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...