Gå til innhold

Lurer på rare ting-tråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan være såkalt irritabel blære, eller kanskje du har prostata kreft.

Liten sannsynlighet for kreft tror jeg, er ikke så ofte kvinner får det :P

Men irritabel blære, kan man plutselig få det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Hvorfor har prinsen i eventyrene aldri noe navn? Askepott, tornerose, nøtteknekkeren, det er bare "drømmeprinsen" er det egentlig samme person?

håper da ikke det! fy søren for en tøse-prins :sjokkert:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Hvorfor må jeg plutselig tisse om natta? :(

Drikker ikke noe mer enn jeg pleier, heller mindre.. Er utrolig irriterende.

vel, når du sover, så er jo musklene totalt avslappet!

så da kjenner man vel litt lettere at man må tisse?

og desuten så er det jo væske i mat også, og det tar vel litt lenger tid før

man må tisse av vannet fra maten enn vannet man drikker fra glasset.. ....

så det du spiser på ettermidagen/ tidlig kveld, må kanskje tisses ut etter sengetid ..... :vetikke:

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, når du sover, så er jo musklene totalt avslappet!

så da kjenner man vel litt lettere at man må tisse?

og desuten så er det jo væske i mat også, og det tar vel litt lenger tid før

man må tisse av vannet fra maten enn vannet man drikker fra glasset.. ....

så det du spiser på ettermidagen/ tidlig kveld, må kanskje tisses ut etter sengetid ..... :vetikke:

Problemet er at jeg ikke har endret matvaner nevneverdig, spiser og drikker faktisk mindre enn før. I tillegg, pga dette problemet går jeg på do sikkert 3-4 ganger før jeg legger meg.. Det er utrolig slitsomt :( Er også ufattelig tørst for tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ohoh, Det er klassiske symptomer på diabetes, gå å skjekk deg med en gang, tror du kan kjøpe ganske sikkre prøver på apoteket, men du bør uansett gå til lege og sjekke det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen han tels ikke for han er ikke kongelig.

I alle de andre filmene er det (som regel) en ekte kongelig prins som er "drømmeprinsen". :fnise:

Ser den, men han het jo Eugene etter at de giftet seg også, og DA var han prins!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohoh, Det er klassiske symptomer på diabetes, gå å skjekk deg med en gang, tror du kan kjøpe ganske sikkre prøver på apoteket, men du bør uansett gå til lege og sjekke det.

Ble sjekket for endel år siden, men mye kan jo forandre seg, spesielt siden jeg er ung (19 år).. Tanten min skremte dritten ut av meg nå, så jeg skal først og fremst ta en graviditetstest imorgen, og til legen for å ta en helsesjekk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper da ikke det! fy søren for en tøse-prins :sjokkert:

Og hvor mange prinsesser har ikke Askeladden giftet seg med?

I tegneserien Fables så er det samme drømmeprins som har giftet seg med alle prinsessene. Det ble bare aldri skrevet noe skilsmissene mellom hvert eventyr.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble sjekket for endel år siden, men mye kan jo forandre seg, spesielt siden jeg er ung (19 år).. Tanten min skremte dritten ut av meg nå, så jeg skal først og fremst ta en graviditetstest imorgen, og til legen for å ta en helsesjekk :)

jeg har aktiv blære, kan hende du har det også. sjekket meg for urinveisinfeksjon, diabetes og alt hos legen men det var ingenting.... legger merke til at jeg tisser mye når jeg er stressa, og før jeg får mensen. Så det kan jo være det du har ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvor mange prinsesser har ikke Askeladden giftet seg med?

I tegneserien Fables så er det samme drømmeprins som har giftet seg med alle prinsessene. Det ble bare aldri skrevet noe skilsmissene mellom hvert eventyr.

Men i Fables heter jo faktisk prinsen Charming. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

jeg lurer på hvordan fluene lander i taket..... flyr de nær oppunder taket og snur seg 180 grader og klistrer beina i taket? eller går de inn for landing som et fly nærmer seg bakken- men at de da tar en loop (eller, en halv-loop blir det vel da) ............? .............:klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg lurer på hvordan fluene lander i taket..... flyr de nær oppunder taket og snur seg 180 grader og klistrer beina i taket? eller går de inn for landing som et fly nærmer seg bakken- men at de da tar en loop (eller, en halv-loop blir det vel da) ............? ............. :klo:

...

On approaching the ceiling, and while still flying right side up, flies extend their forelegs over their heads till they can grab a landing spot with the suction cups in their feet. Their momentum then enables them to swing their hind legs up, like a gymnast on a trapeze. Result: inverted fly, home and dry.

http://www.straightdope.com/columns/read/1074/how-does-a-fly-land-upside-down-on-the-ceiling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er altid pølsebrød gammle og harde, mens hamburgerbrød oftes er ganske ferske.

De er jo laget av mer eller mindre det samme og ofte er det samme merke på begge børd typene, men pølsebørdene er altid harde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor er altid pølsebrød gammle og harde, mens hamburgerbrød oftes er ganske ferske.

De er jo laget av mer eller mindre det samme og ofte er det samme merke på begge børd typene, men pølsebørdene er altid harde.

Det er jo selvsagt mer fristende med en saftig hamburger, enn en tørr og sprukken pølse. Det gir dermed lengre hylletid til pølsebrødene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...