Tingo Skrevet 5. november 2011 #1201 Del Skrevet 5. november 2011 Det har vel samlet mikrober og molekyler og diverse partikler og sånne greier som finnes i lufta (overlater det tekniske vokabularet til fagfolk), som gjør at smaken endrer seg. Tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 5. november 2011 #1202 Del Skrevet 5. november 2011 Det smaker litt dødt.. Lunka vann som har stått i noen timer smaker normalt, men så fort det er fra i går, altså har stått 10-12 timer smaker det rart. Og har ikke dyr, så jeg har ingen å mistenke for å lette på trykket. Tja. Det har vel noe med at dysen på kranen tilsetter luft i vannet når du tapper det? Hvis vannet står en stund, slipper dette ut, og det smaker dødt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 5. november 2011 #1203 Del Skrevet 5. november 2011 Jeg lurer på om Donald og Mikke noen gang har utført partner bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 5. november 2011 #1204 Del Skrevet 5. november 2011 Smaker det rart eller bare litt anderledes? Romtemperert smaker anderledes enn kaldt vann rett fra springen...men det kan jo også hende at katten har lettet på trykket i løpet av natten. Hey! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 5. november 2011 #1205 Del Skrevet 5. november 2011 Jeg lurer på om Donald og Mikke noen gang har utført partner bytte. Tror ikke Donald har så mye tissefant å skryte av. Så, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 5. november 2011 #1206 Del Skrevet 5. november 2011 Tror ikke Donald har så mye tissefant å skryte av. Så, nei. Han har fingre og et nebb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 5. november 2011 #1207 Del Skrevet 5. november 2011 Han har fingre og et nebb *Prøver å få rare tanker om Minni Mus som koser seg med gakk-gakken sin, ut av hodet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 5. november 2011 #1208 Del Skrevet 5. november 2011 *Prøver å få rare tanker om Minni Mus som koser seg med gakk-gakken sin, ut av hodet* Jeg kan nå slå fast at Donald og Minnie driver på http://www.freakingnews.com/pictures/4000/Donald-Duck-Minnie-Mouse-4279.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 5. november 2011 #1209 Del Skrevet 5. november 2011 Jeg kan nå slå fast at Donald og Minnie driver på http://www.freakingnews.com/pictures/4000/Donald-Duck-Minnie-Mouse-4279.jpg Med klærne på?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 5. november 2011 #1210 Del Skrevet 5. november 2011 Det er matrosdress, altså et sexhjelpemiddel... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 5. november 2011 #1211 Del Skrevet 5. november 2011 Det er matrosdress, altså et sexhjelpemiddel... ..for ducks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #1212 Del Skrevet 6. november 2011 Hva heter den nye sangen til Selena Gomez? Ikke den I love you like a lovesong, men den som kom etter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 19. november 2011 #1213 Del Skrevet 19. november 2011 Lurer på hvorfor womanwoman ikke blir moderert pga ensidig meningspåvirkning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Sinnataggen* Skrevet 19. november 2011 #1214 Del Skrevet 19. november 2011 Lurer på hvorfor womanwoman ikke blir moderert pga ensidig meningspåvirkning? jeg lurer faktisk på hvorfor du gidder å lure på noe slikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 19. november 2011 #1215 Del Skrevet 19. november 2011 jeg lurer faktisk på hvorfor du gidder å lure på noe slikt Fordi hun kupper alle tråder hun er i ed prat om hvor perfekt hun er og hvor deilig hun er. Jeg synes det er irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #1216 Del Skrevet 19. november 2011 jeg lurer faktisk på hvorfor du gidder å lure på noe slikt Det heter jo lurer-på-rare-ting-tråden da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 25. november 2011 #1217 Del Skrevet 25. november 2011 Hvorfor ler man når man blir kilt? Hva skal det være godt for, egentlig? Og hvorfor er noen kjempekilen mens andre ikke er kilen i det hele tatt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 25. november 2011 #1218 Del Skrevet 25. november 2011 Jeg lurer på hvordan billettkontrollørene husker hvem sine billetter de har sjekke. På togene her i Frankrike, kan man sitte hvor man vil, unntatt på reserverte plasser. Så de kan ikke automatisk huske det på det viset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 25. november 2011 #1219 Del Skrevet 25. november 2011 Hvorfor ler man når man blir kilt? Hva skal det være godt for, egentlig? Og hvorfor er noen kjempekilen mens andre ikke er kilen i det hele tatt? Det er for at folk uten humoristisk sans også skal kunne få seg en god latter. Se på det som fysiognomiens svar på standup, eller fotbladenes svar på klitorisorgasme. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 25. november 2011 #1220 Del Skrevet 25. november 2011 Jeg lurer på om Donald og Mikke noen gang har utført partner bytte. nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå