doktorproktor Skrevet 1. november 2015 #6561 Del Skrevet 1. november 2015 Selfangst er vel ulovlig i Norge så akkurat en sel har man nok ikke lov til å kvele uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 1. november 2015 #6562 Del Skrevet 1. november 2015 Hvorfor skjelver lufta når det er veldig varmt, f.eks i bakgrunnen av et bål? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 1. november 2015 #6563 Del Skrevet 1. november 2015 Selfangst er vel ulovlig i Norge så akkurat en sel har man nok ikke lov til å kvele uansett Kommer an på hvilken art du mener. Grønlandssel blir jaktet på i farvannet rundt Jan Mayen. De fleste andre arter ser ut til å være fredet på Svalvard. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
doktorproktor Skrevet 1. november 2015 #6564 Del Skrevet 1. november 2015 Kommer an på hvilken art du mener. Grønlandssel blir jaktet på i farvannet rundt Jan Mayen. De fleste andre arter ser ut til å være fredet på Svalvard.Jeg ser at jeg tok feil. Kvoten var relativt stor også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 1. november 2015 #6565 Del Skrevet 1. november 2015 (endret) Hvorfor skjelver lufta når det er veldig varmt, f.eks i bakgrunnen av et bål?Quora er en makeløs plass for såntno.Fant en tråd til på Quora.Noe som bringer oss til Schlieren. Endret 1. november 2015 av Lutetium 71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 2. november 2015 #6566 Del Skrevet 2. november 2015 (endret) Selfangst er vel ulovlig i Norge så akkurat en sel har man nok ikke lov til å kvele uansett Ikke engang i selforsvar? Endret 2. november 2015 av Pringle 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
doktorproktor Skrevet 2. november 2015 #6567 Del Skrevet 2. november 2015 Ikke engang i selforsvar? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. november 2015 #6568 Del Skrevet 3. november 2015 Muslimer (ikke alle) mener at kvinner skal dekke håret for bl.a for å unngå uønsket oppmerksomhet fra menn. Hvis kvinners hår er så tiltrekkende for menn, hvorfor skapte da ikke Gud kvinner uten hår på hodet? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 3. november 2015 #6569 Del Skrevet 3. november 2015 Muslimer (ikke alle) mener at kvinner skal dekke håret for bl.a for å unngå uønsket oppmerksomhet fra menn. Hvis kvinners hår er så tiltrekkende for menn, hvorfor skapte da ikke Gud kvinner uten hår på hodet?De har jo lov til å være tiltrekkende for ektemannen, men bare han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 4. november 2015 #6570 Del Skrevet 4. november 2015 Jeg lurer på hva greia er med den hvite sekten i serien The Leftovers er. Hvorfor prater de ikke, hvorfor røyker de konstant, hvorfor ødelegger de bilder av de som er forsvunnet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 4. november 2015 #6571 Del Skrevet 4. november 2015 Jeg lurer på hva greia er med den hvite sekten i serien The Leftovers er. Hvorfor prater de ikke, hvorfor røyker de konstant, hvorfor ødelegger de bilder av de som er forsvunnet? Etter forsvinningene har de gitt opp alt, de kan rett og slett bare dø og en av de sikreste måtene å gjøre det på er å røyke. Dessuten flytter de ikke på seg om de blir påkjørt. Anbefaler å se denne etter hver episode, da får du forklaring, eller i det minste spekulering, på det meste. (Videoer finnes også for andre tv-serier) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2015 #6572 Del Skrevet 11. november 2015 Jeg leser i en tråd her på KG at flere kvinner barberer rumpehullet sitt. Hvordan gjøres dette i praksis? Jeg har aldri tenkt tanken på å ha et barberblad opp der, og kan ikke helt se for meg hvordan det skal gå an uten å skjære seg selv. Anonymkode: 692f6...de5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2015 #6573 Del Skrevet 11. november 2015 Jeg leser i en tråd her på KG at flere kvinner barberer rumpehullet sitt. Hvordan gjøres dette i praksis? Jeg har aldri tenkt tanken på å ha et barberblad opp der, og kan ikke helt se for meg hvordan det skal gå an uten å skjære seg selv.Anonymkode: 692f6...de5Jeg tror de har tatt photoshopping litt for alvorlig.http://www.listsworld.com/wp-content/uploads/2013/04/playboy.jpg Anonymkode: 2c434...631 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2015 #6574 Del Skrevet 11. november 2015 Jeg leser i en tråd her på KG at flere kvinner barberer rumpehullet sitt. Hvordan gjøres dette i praksis? Jeg har aldri tenkt tanken på å ha et barberblad opp der, og kan ikke helt se for meg hvordan det skal gå an uten å skjære seg selv.Anonymkode: 692f6...de5Det ville jo kanskje vært lurt å spørre i den aktuelle tråden for at du skulle fått fler svar da... Anonymkode: 8be70...6ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 14. november 2015 #6575 Del Skrevet 14. november 2015 Hvorfor blir ikke folk som Mullah Krekar påkjørt av av en buss? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 14. november 2015 #6576 Del Skrevet 14. november 2015 Hvorfor blir ikke folk som Mullah Krekar påkjørt av av en buss?De har bra juridisk hjelp, så de vet hvordan de skal oppføre seg i trafikken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 14. november 2015 #6577 Del Skrevet 14. november 2015 Er General Landry fra Stargate SG-1 egentlig bare generell klesvask? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 14. november 2015 #6578 Del Skrevet 14. november 2015 Jeg hadde to gamle Samsung mobiler liggende i en skuff (ca 3-5 år gamle). Idag oppdaget jeg at batteriet på den ene av dem hadde "eksplodert". Det er ikke gått i stykker, men den buler skikkelig og har blitt nesten dobbelt så tykk. Dekselet på telefonen var gått i stykker av trykket.Hva er det som har skjedd? Og hvorfor skjedde det bare med den ene, og ikke med den andre som er eldre, men har blitt lagret og behandlet helt likt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 15. november 2015 #6579 Del Skrevet 15. november 2015 (endret) Stemmer det at mye alkohol gir hikke? Når fulle folk blir parodiert, framstilles de ofte som hikkende og ustø på beina. Personlig har jeg ikke nok erfaringsgrunnlag til å uttale meg, men det har kanskje andre på forumet? Endret 15. november 2015 av Perelandra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K@tt Skrevet 15. november 2015 #6580 Del Skrevet 15. november 2015 Hva er det med katter og pappesker? Katten vår har både myke pledd, myk sofa, mykt teppe, myk stol, egen kattehule og mange andre gode steder å sove, men velger ei pappeske. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå