Lutetium 71 Skrevet 21. juli 2015 #6101 Del Skrevet 21. juli 2015 Nix. Det eneste som fungerer er å koble fra og til routeren, og laste inn siden på nytt. Det er så forferdelig, fordi da må jeg reise meg opp og gå to meter Hm? ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 22. juli 2015 #6102 Del Skrevet 22. juli 2015 Nix. Det eneste som fungerer er å koble fra og til routeren, og laste inn siden på nytt. Det er så forferdelig, fordi da må jeg reise meg opp og gå to meter Merkelig! Se det på den lyse siden, da får du litt trim xD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 23. juli 2015 #6103 Del Skrevet 23. juli 2015 I klesbutikker finnes det jo massevis av klær i haugevis av størrelser og fargevarianter. Både ute i butikken og bak på lageret. Men alt blir jo ikke solgt ut, og etter hvert går klærne ut av sortimentet fordi nye ting skal inn eller en ny sesong kommer og så videre. Må jo være masse som ikke blir solgt. Spørsmålet: Hvor blir det av alle klærne som blir til overs? Klærne som ikke ble solgt? Tenker både for dyrere butikker og alt annet som bikbok og cubus. Har jeg også lurt på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 23. juli 2015 #6104 Del Skrevet 23. juli 2015 Det er jo bra at det blir lagra så kan de brukes som eksempel i framtida Hvorfor er fisk sunt men ikke ku eller kylling?Anonymous poster hash: b2c58...420 Fisk inneholder flereummmettede fettsyrer som er sunt og kolesterolsenkende, kyllingkjøtt inneholder enumettede fettsyrer og er også ganske sunt. Ku inneholder mettede fettsyrer som man ikke skal ha for mye av. Veldig enkelt forklart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 23. juli 2015 #6105 Del Skrevet 23. juli 2015 Har jeg også lurt på. Trodde jeg hadde svart jeg, men en del kastes. Mesteparten blir gitt/solgt til diverse organisasjoner. Skal ligge link noen sider tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 23. juli 2015 #6106 Del Skrevet 23. juli 2015 Hm? ! Det skal jeg jammen prøve neste gang - takk! (Jeg ble ganske forvirrret av artikkelen, men "learning by doing" har forbløffet meg før.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 25. juli 2015 #6107 Del Skrevet 25. juli 2015 Er det farlig å blø i øret? Jeg er blodig i venstre øra mi fordi jeg har drevet og presset fingeren min inn og ut av øra mi fordi det er så deilig. Noe som bringer meg til spørsmål nummer 2. Hvorfor er det så deilig å plassere fingeren på øre vippa og presse den inn mot øret? Føles nesten som en øre orgasme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. juli 2015 #6108 Del Skrevet 25. juli 2015 (endret) Er det noen her som synger i kor? Jeg lurer på om man blir opplært i å synge sånn overdrevent/animert? Lurer alltid på dette når jeg ser kor på tv. Selv små barn, i alle fall enkelte av dem synger med en mimikk som er meget fascinerende/distraherende. Og i så fall, hvorfor er det slik? Endret 25. juli 2015 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 25. juli 2015 #6109 Del Skrevet 25. juli 2015 Artikulering. Ja, man blir opplært til det. For at teksten skal komme tydelig fram gjennom melodien. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 26. juli 2015 #6110 Del Skrevet 26. juli 2015 Hvis du går i søvne store deler av natta - og kanskje til og med gjør noe aktivt - vil du fortsatt føle deg like uthvilt som ellers når du våkner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 26. juli 2015 #6111 Del Skrevet 26. juli 2015 Artikulering. Ja, man blir opplært til det. For at teksten skal komme tydelig fram gjennom melodien. Ahhh, takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 26. juli 2015 #6112 Del Skrevet 26. juli 2015 Er det farlig å blø i øret? Jeg er blodig i venstre øra mi fordi jeg har drevet og presset fingeren min inn og ut av øra mi fordi det er så deilig. Noe som bringer meg til spørsmål nummer 2. Hvorfor er det så deilig å plassere fingeren på øre vippa og presse den inn mot øret? Føles nesten som en øre orgasmeNoen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 26. juli 2015 #6113 Del Skrevet 26. juli 2015 Er det farlig å blø i øret? Jeg er blodig i venstre øra mi fordi jeg har drevet og presset fingeren min inn og ut av øra mi fordi det er så deilig. Noe som bringer meg til spørsmål nummer 2. Hvorfor er det så deilig å plassere fingeren på øre vippa og presse den inn mot øret? Føles nesten som en øre orgasme Kan jeg ikke tenke meg - i hvert fall så lenge det ikke går hull på trommehinna. Blir det vel bare som et sår ellers på kroppen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 26. juli 2015 #6114 Del Skrevet 26. juli 2015 (endret) Legen sa det var farlig men han var ung så jeg var ikke sikker. Er deg noe som heter øre orgasme? For følelsen jeg får til tider når jeg gjør dette er så deiilig! Men så får jeg vondt etterpå, rare greier o.O Endret 26. juli 2015 av Winza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 26. juli 2015 #6115 Del Skrevet 26. juli 2015 Legen sa det var farlig men han var ung så jeg var ikke sikker. Er deg noe som heter øre orgasme? Får følelsen jeg får til tider når jeg gjør dette er så deiilig! Men så får man vondt med etterpå, rare greier o.O Har hørt om det ja. Har også lest at øret er en erogen sone eller hva jeg skal kalle det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 26. juli 2015 #6116 Del Skrevet 26. juli 2015 Hvem var det som fant opp fonten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2015 #6117 Del Skrevet 27. juli 2015 Jeg har vært med på å rydde opp i noen hus tilhørende noen gamle slektninger. Der fant vi blant annet noen gamle vinflasker som faktisk skal ha gått ut på dato for tjue eller tretti år siden. Kan dette muligens være verdt noe? Hvor kan man gjøre av slike flasker, når man ikke har lyst til å beholde slike selv? Anonymous poster hash: b7314...8de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 28. juli 2015 #6118 Del Skrevet 28. juli 2015 Det kommer helt an på hvilken vin det er snakk om. Noen typer vin blir jo bare bedre og bedre med årene, andre typer vin bør drikkes så snart som mulig. Hør feks med en vinkjenner på ditt nærmeste vinmonopol, eller se om du får kontakt med en sommelier på internett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #6119 Del Skrevet 29. juli 2015 Finnes det ett slags kontrollorgan eller noe som har i oppgave å kontrollere om årstallet og alle opplysningene på vin-etiketten samsvarer med den faktisk alderen på vinen? Ellers er det vel fritt frem for vin-produsenter å skrive for eksempel 1850 på noen vinflasker som egentlig er fra 2010? Dermed kan vel vin-produsentene tjene en solid ekstra slant, ved å selge vinflasker som dem påstår er en veldig gammel årgangsvin? Finnes det i så fall noen eksempler på at noen slike svindel-metoder har blitt avslørt, eller kan man være relativt trygg på at etiketten på vinflaskene faktisk stemmer overens med innholdet på flaskene? Anonymous poster hash: b7314...8de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 31. juli 2015 #6120 Del Skrevet 31. juli 2015 Er det viktig for bilisten elns at det står lengda på tunnlen, eller er det bare ein "fun fact"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå