Gjest pålogget Skrevet 15. desember 2012 #2541 Del Skrevet 15. desember 2012 Åååh, akkurat dette har jeg tenkt mye på også! Jeg er slik som deg, når jeg tenker eller dagdrømmer snakker jeg på en måte med meg selv inne i hodet, later som om jeg har samtaler, og ser for meg situasjoner ved hjelp av indre stemmer. Har lurt veldig mye på om jeg er normal i det siste, og tenkt mye på hvordan andre tenker. Betryggende å vite at det er flere som meg! klart de fleste mennesker er som du, hvordan trur du ellers folk er så kreativ? f.eks animasjon, tegneserier, kunst og bilder, et sted må det jo komme ifra. Fantasi er en fin ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 15. desember 2012 #2542 Del Skrevet 15. desember 2012 korleis får ein sitert innlegg innpå signaturen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 15. desember 2012 #2543 Del Skrevet 15. desember 2012 korleis får ein sitert innlegg innpå signaturen?? Kopiere og lime inn antagelig. Jeg vet ikke, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 15. desember 2012 #2544 Del Skrevet 15. desember 2012 Takk for svar, Arabella. Eg tok min eigen vri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 15. desember 2012 #2545 Del Skrevet 15. desember 2012 Jeg hadde en kunde som skulle ha "sånn der ullstoff som man pakker julekulene inn i når man skal steke dem i oven," hva tror dere han egentlig var ute etter? Ehh... Filt? Kjøkkenhåndkle? Nei, jeg aner virkelig ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 15. desember 2012 #2546 Del Skrevet 15. desember 2012 (endret) Jeg hadde en kunde som skulle ha "sånn der ullstoff som man pakker julekulene inn i når man skal steke dem i oven," hva tror dere han egentlig var ute etter? steke julekulene!? jeg lurer på om denne kunden har misforstått et eller annet.. eller kanskje det er jeg som har det? for jeg trodde man brukte å henge dem på treet jeg? (ustekt vel og merke) Endret 15. desember 2012 av NozMonster 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 15. desember 2012 #2547 Del Skrevet 15. desember 2012 korleis får ein sitert innlegg innpå signaturen?? nå er kanskje jeg litt teit, men jeg lurer på om du har hørt med Rskre om det er greit at du bruker hans direkte ord med brukernavn på din signatur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 15. desember 2012 #2548 Del Skrevet 15. desember 2012 nå er kanskje jeg litt teit, men jeg lurer på om du har hørt med Rskre om det er greit at du bruker hans direkte ord med brukernavn på din signatur? godt poeng! takk! *skriv PM til Rskre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 15. desember 2012 #2549 Del Skrevet 15. desember 2012 steke julekulene!? jeg lurer på om denne kunden har misforstått et eller annet.. eller kanskje det er jeg som har det? for jeg trodde man brukte å henge dem på treet jeg? (ustekt vel og merke) Da er vi to. Er ikke disse kulene ofte lagd av plast? Da vil de jo bare smelte. Ferdigstekte julekuler er veldig greie, er bare å henge dem direkte på tre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 15. desember 2012 #2550 Del Skrevet 15. desember 2012 De har vel bilde av en de beundrer kanskje? Hva signlaiserer min avatar da?? (har egentlig ikke lagt noe tanke bak på hva det skal signalisere) Nei, får ingen sterke assosiasjoner av avataren din. Det er selvfølgelig mulig at folk velger seg et bilde litt på måfå. Kanskje det bare er jeg som tenker på avataren som folks "ansikt" på forumet Men jeg lurer på en ting til. Når man er i en ulykke, så oppleves det for noen som om det skjer i sakte film. Hadde en venn som var i en bilulykke, og mens bilen snurret rundt brukte han noe av tiden på å studere hagen til huset ved siden av veien! Min mor falt ned trappen for 30 år siden, og kan fortelle i detalj hva som skjedde, hvordan hun grep tak i gelenderet, snudde seg rundt osv. Jeg falt ned trappen for 2 mnd siden (en liten familietradisjon :gjeiper:) og jeg husker ingenting. Jeg kjente at foten gled, og det neste øyeblikket lå jeg på bunnen av trappen i smerter. Så hvorfor oppleves ulykker i sakte film, og hvorfor svartner noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 15. desember 2012 #2551 Del Skrevet 15. desember 2012 Jeg tror det kan ha noe med hvor alvorlig man oppfatter situasjonen. Om det er fare for å skade seg skikkelig, eller å bare få en liten skramme på en måte. Blir situasjonen oppfattet som relativt ufarlig i øyeblikket, så oppfatter man på en måte bare starten og slutten og resten blir en sånn rar blurry greie man bare har en formening om. Er det en mer alvorlig situasjon med potensiell dødsfare, som å ramle hodestups ned en trapp, kræsje med bil eller noe annet skummelt, oppfatter man nok situasjonen helt annerledes og får med seg sære detaljer og sånt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 15. desember 2012 #2552 Del Skrevet 15. desember 2012 Men jeg lurer på en ting til. Når man er i en ulykke, så oppleves det for noen som om det skjer i sakte film. Hadde en venn som var i en bilulykke, og mens bilen snurret rundt brukte han noe av tiden på å studere hagen til huset ved siden av veien! Min mor falt ned trappen for 30 år siden, og kan fortelle i detalj hva som skjedde, hvordan hun grep tak i gelenderet, snudde seg rundt osv. Jeg falt ned trappen for 2 mnd siden (en liten familietradisjon :gjeiper:) og jeg husker ingenting. Jeg kjente at foten gled, og det neste øyeblikket lå jeg på bunnen av trappen i smerter. Så hvorfor oppleves ulykker i sakte film, og hvorfor svartner noen? Du må se denne forskeren snakker om akkurat dette fenomenet. (Se gjerne hele, fascinerende stoff) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 15. desember 2012 #2553 Del Skrevet 15. desember 2012 Kanskje det bare er jeg som tenker på avataren som folks "ansikt" på forumet Nope! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 16. desember 2012 #2554 Del Skrevet 16. desember 2012 Hvorfor skal strikken i livet på superundertøystillongsen alltid være så stram? Det er jo ubehagelig å ha en bred stram strikk som presser på magen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 16. desember 2012 #2555 Del Skrevet 16. desember 2012 Hvorfor skal strikken i livet på superundertøystillongsen alltid være så stram? Det er jo ubehagelig å ha en bred stram strikk som presser på magen. Fordi stilongsen ikke skal falle ned slik at du blir en "Sagger"? Tenk om superundertøyprodusentene skulle bli assosiert med "sægging" Eller fordi produsentene ser for seg at strikken har en "slankende" effekt og at den dermed må være stram. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 16. desember 2012 #2556 Del Skrevet 16. desember 2012 Jeg hadde en kunde som skulle ha "sånn der ullstoff som man pakker julekulene inn i når man skal steke dem i oven," hva tror dere han egentlig var ute etter? En artig prat, evt å psyke deg ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 16. desember 2012 #2557 Del Skrevet 16. desember 2012 Fordi stilongsen ikke skal falle ned slik at du blir en "Sagger"? Tenk om superundertøyprodusentene skulle bli assosiert med "sægging" Eller fordi produsentene ser for seg at strikken har en "slankende" effekt og at den dermed må være stram. Jammeeen... Vil heller ha en tynn strikk. Som ikke er str "barn" rundt livet. Eller sånn som er i treningstightsen. Den detter jo ikke av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 16. desember 2012 #2558 Del Skrevet 16. desember 2012 Jeg hadde en kunde som skulle ha "sånn der ullstoff som man pakker julekulene inn i når man skal steke dem i oven," hva tror dere han egentlig var ute etter? Nevroleptika? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 21. desember 2012 #2559 Del Skrevet 21. desember 2012 (endret) Hvorfor er istapper ofte gule? Er det jord ? Orker ikke å google det Endret 21. desember 2012 av Evilposelos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 21. desember 2012 #2560 Del Skrevet 21. desember 2012 Hvorfor er istapper ofte gule? Er det jord ? Orker ikke å google det Jepp. Jord, mose, rusk og sikkert masse næringssalter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå