Gå til innhold

Lurer på rare ting-tråden

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det har vel samlet mikrober og molekyler og diverse partikler og sånne greier som finnes i lufta (overlater det tekniske vokabularet til fagfolk), som gjør at smaken endrer seg. Tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det smaker litt dødt.. Lunka vann som har stått i noen timer smaker normalt, men så fort det er fra i går, altså har stått 10-12 timer smaker det rart.

Og har ikke dyr, så jeg har ingen å mistenke for å lette på trykket.

Tja. Det har vel noe med at dysen på kranen tilsetter luft i vannet når du tapper det? Hvis vannet står en stund, slipper dette ut, og det smaker dødt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smaker det rart eller bare litt anderledes? Romtemperert smaker anderledes enn kaldt vann rett fra springen...men det kan jo også hende at katten har lettet på trykket i løpet av natten. :fnise:

Hey! :goodbye:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om Donald og Mikke noen gang har utført partner bytte.

Tror ikke Donald har så mye tissefant å skryte av. :fnise:

Så, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har fingre og et nebb

*Prøver å få rare tanker om Minni Mus som koser seg med gakk-gakken sin, ut av hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva heter den nye sangen til Selena Gomez? Ikke den I love you like a lovesong, men den som kom etter.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Lurer på hvorfor womanwoman ikke blir moderert pga ensidig meningspåvirkning?

jeg lurer faktisk på hvorfor du gidder å lure på noe slikt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi hun kupper alle tråder hun er i ed prat om hvor perfekt hun er og hvor deilig hun er. Jeg synes det er irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det heter jo lurer-på-rare-ting-tråden da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor ler man når man blir kilt? Hva skal det være godt for, egentlig? Og hvorfor er noen kjempekilen mens andre ikke er kilen i det hele tatt?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvordan billettkontrollørene husker hvem sine billetter de har sjekke. På togene her i Frankrike, kan man sitte hvor man vil, unntatt på reserverte plasser. Så de kan ikke automatisk huske det på det viset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ler man når man blir kilt? Hva skal det være godt for, egentlig? Og hvorfor er noen kjempekilen mens andre ikke er kilen i det hele tatt?

Det er for at folk uten humoristisk sans også skal kunne få seg en god latter. Se på det som fysiognomiens svar på standup, eller fotbladenes svar på klitorisorgasme.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...