AnonymBruker Skrevet 22. november 2010 #21 Skrevet 22. november 2010 Kanskje henge opp bilder av misbrukte og lemlestede barn på speilet, så får en i alle fall en skikkelig grunn til å grine om en vil det.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2010 #22 Skrevet 22. november 2010 nei jeg er ikke så fornøyd med ansiktet mitt. jeg er bolletryne. kroppen ellers er normalvektig. kinnene mine er så store, jeg eier ikke kinnbein, nesa er en potetklump som attpåtil er skakk på nesetuppen. øynene er små og assymetriske, overleppa mi eksisterer ikke og ene munnviken går opp og den andre går ned. men jeg har litt søtt ansikt. men jeg fins ikke fotogen.
FantasDick Skrevet 22. november 2010 #23 Skrevet 22. november 2010 Ja, jeg liker ansiktet mitt også! Øynene og brynene er litt asymmetriske og jeg får ikke til å sminke forskjellene helt bort, så det irriterer meg litt, men det går helt fint. Leppene kunne også vært litt større, men jeg overlever det også.
Djungelvrål Skrevet 22. november 2010 #24 Skrevet 22. november 2010 Ja er ganske fornøyd, har uvanlig høye kinnben og fin meislet ansiktsform. Har også litt spesielle øyne med lange vipper som skrår litt innover. Det eneste som er dumt er at jeg ikke kan sminke meg som jeg vil fordi øynene er små, sotet sminke får øynene mine til å bli enda mindre og harde. Huden min er også ren, får veldig sjelden kviser, har også nesten ikke rynker, og godt over 30.
tåke Skrevet 22. november 2010 #25 Skrevet 22. november 2010 liker ansiktsformen, øyenene og fylden på leppene mine. men (STORT men!) leppene mine er så ujevne i formen (hvis det var forståelig) jeg har laaang nese og mellomrom mellom tennene
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå