Gjest sexysadie Skrevet 13. oktober 2003 #1 Del Skrevet 13. oktober 2003 Av alle seksuelle avvik er sølibat den mest besynderlige. eller.....? :blunke: D er etterhvert ikke tabu og hygge seg med 1 eller flere sexpartnere; ei onanere. Men d virker som om at d efterhånden har blitt litt "merkelig" å ikke dyrke sex. Når man leser enkeltes innlegg og tråder (mine egne inkludert) får man inntrykk av at vi ikke tenker på annet enn kuk og patter. Og kan bare ikke få nok av det. Hvis typen er borte èn dag så takes batteriwilly opp av skuffen... Kanskje er dette en reaksjon på tidlige tiders "Snill Pike driver ikke med menn og har iallfall ikke lyst på dem" Hadde vært artig med innspill ifra folk som praktiserer sølibat, men de er kanskje heller ikke inn på ett forum for seksualitet...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gundel Gaukeley Skrevet 13. oktober 2003 #2 Del Skrevet 13. oktober 2003 (endret) . Endret 11. februar 2013 av Gundel Gaukeley Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bø Skrevet 13. oktober 2003 #3 Del Skrevet 13. oktober 2003 Ja dette vet jeg noe om. Inntil for tre uker siden hadde jeg levd i sølibat i tre år. Det merkelige er at jeg ikke savnet det noe særlig heller. Men det var jo omstendigheter i livet mitt som forårsaket at jeg levde i sølibat da. Og jeg hadde liksom nok å bale med på andre hold. Tidligere har jeg vært veldig aktiv seksuelt, både sammen med andre og på egenhånd. Men i denne perioden var jeg rett og slett ikke et seksuelt individ. Det var først i sommer at jeg/ kroppen min merket at det manglet noe. Jeg "kom på" at det fantes noe som heter sex. Og da ble jeg fullstendig fiksert. Begynte bl.a. å gå hit inn. Jeg tror IKKE dette er en representativ gruppe for befolkningen. Bl.a. med tanke på hvor mange det er som f.eks. ikke oppnår orgasme under samleie. Dette er et sted for "spesielt interesserte", og man føler seg litt uttafor når man leser om jenter som gnir seg til en kjapp orgasme på do, eller på jobben bak skrivebodet. Her er jentene som har et godt sexliv, og som liker å fortelle om det. Forviller det seg en stakkar inn hit for hjelp til problemer, så får de neppe det. For de faste brukerne her har ikke problemer i sexlivet. (Ikke av en så stor grad at det er noe å snakke om ihvertfall) Så generelt er ikke de som lever i sølibat avvikere. Men her inne er de det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linea_realist Skrevet 13. oktober 2003 #4 Del Skrevet 13. oktober 2003 Ja dette vet jeg noe om. Inntil for tre uker siden hadde jeg levd i sølibat i tre år. Det merkelige er at jeg ikke savnet det noe særlig heller. Men det var jo omstendigheter i livet mitt som forårsaket at jeg levde i sølibat da. Og jeg hadde liksom nok å bale med på andre hold. Tidligere har jeg vært veldig aktiv seksuelt, både sammen med andre og på egenhånd. Men i denne perioden var jeg rett og slett ikke et seksuelt individ. Det var først i sommer at jeg/ kroppen min merket at det manglet noe. Jeg "kom på" at det fantes noe som heter sex. Og da ble jeg fullstendig fiksert. Begynte bl.a. å gå hit inn. Jeg tror IKKE dette er en representativ gruppe for befolkningen. Bl.a. med tanke på hvor mange det er som f.eks. ikke oppnår orgasme under samleie. Dette er et sted for "spesielt interesserte", og man føler seg litt uttafor når man leser om jenter som gnir seg til en kjapp orgasme på do, eller på jobben bak skrivebodet. Her er jentene som har et godt sexliv, og som liker å fortelle om det. Forviller det seg en stakkar inn hit for hjelp til problemer, så får de neppe det. For de faste brukerne her har ikke problemer i sexlivet. (Ikke av en så stor grad at det er noe å snakke om ihvertfall) Så generelt er ikke de som lever i sølibat avvikere. Men her inne er de det. Hva får deg til å innbille deg at du tilhører en mer representativ gruppe? Arroganse? Sjalusi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusse Skrevet 14. oktober 2003 #5 Del Skrevet 14. oktober 2003 Hvis en tar for seg hele den voksne befolkningen, er det vel en ganske stor andel som til en hver tid lever i sølibat, for kortere eller lengre perioder. Men hvor mange av dem er det som virkelig ønsker det? Tror i hvertfall knapt det er noen som ikke onanerer? :o Kan sølibat kalles for et seksuelt avvik? Det betyr jo bare at man lever uten sexpartner(e), ikke at man har noen bestemt seksuell legning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bø Skrevet 14. oktober 2003 #6 Del Skrevet 14. oktober 2003 Denne linken kan dere lese: http://www.oprah.com/relationships/relatio...&subsection=Sex (Jeg håper det går an å klikke seg direkte dit. Hvis ikke: unnskyld :oops: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest unormal? Skrevet 22. oktober 2003 #7 Del Skrevet 22. oktober 2003 Jeg har bare hatt en sexpartner og det er kjæresten min.Hadde aldri hatt noen form, for sex før jeg møtte han(var 26).Har heller aldri onanert. Nå synes jeg selvsagt sex er veldig godt, men jeg klarte meg fint uten. Dessuten føltes det riktig å vente. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå