AnonymBruker Skrevet 20. november 2010 #1 Del Skrevet 20. november 2010 Hvem driver med parterapi i Trondheim? Har forsøkt å søke via google, men har ikke funnet så mye. Hvor mye koster det pr time? Noen som har erfaring med parterapi og kan opplyse meg litt mer om hva det går ut på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2010 #2 Del Skrevet 20. november 2010 http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=134683 jeg har liten tro på "selvhjelpsbøker", men denne er som en bibel for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2010 #3 Del Skrevet 20. november 2010 http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=134683 jeg har liten tro på "selvhjelpsbøker", men denne er som en bibel for meg! Tusen takk for tipset. Denne skal jeg kjøpe. Blir litt mer "ufarlig" enn å gå i parterapi også. Så det kan være en god ide å starte med den boka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2010 #4 Del Skrevet 20. november 2010 Er den boken utgitt på flere språk? Er det i tilfelle mulig å finne en liste over hvilke? Både jeg og kjæresten skulle lest denne på morsmålet vårt, men han er ikke norsk. Vi kommuniserer fint på engelsk, men å lese en (så viktig) bok blir litt verre tror jeg. Høres bra ut at det er med oppgaver også... Finnes det flere gode samlivsbøker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 21. november 2010 #5 Del Skrevet 21. november 2010 Vi har gått i parterapi til en av psykologene i Trondheim Psykologsenter. Er det som redda vårt forhold i alle fall. Angrer ikke et sekund på at vi gjorde det:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2010 #6 Del Skrevet 21. november 2010 Vi har gått i parterapi til en av psykologene i Trondheim Psykologsenter. Er det som redda vårt forhold i alle fall. Angrer ikke et sekund på at vi gjorde det:) Hvem gikk dere til? Hva kostet det? Hva går det egentlig ut på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2010 #7 Del Skrevet 22. november 2010 Er ei kjempeflink dame som holder til på Trondheim medisinske senter i Fjordgata. Ikke veldig dyrt heller, ca. 800.- Reddet oss i allefall, veldig fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ketil og Anita Skrevet 17. februar 2011 #8 Del Skrevet 17. februar 2011 Hvem driver med parterapi i Trondheim? Har forsøkt å søke via google, men har ikke funnet så mye. Hvor mye koster det pr time? Noen som har erfaring med parterapi og kan opplyse meg litt mer om hva det går ut på? http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_love0014.gif' alt=':yvonne:'> Vi gikk til Eva Mohn og fikk kjempehjelp med å finne tilbake til kjærligheten igjen etter å ha strevd som småbarns foreldre i lang tid. Hun er så god å snakke med og forstår oss i den situasjonen vi er i. Du finner henne på www.evamohn.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå