Gjest sunshine-t Skrevet 13. oktober 2003 #1 Del Skrevet 13. oktober 2003 at det er ikke hele tiden at nickene sitter inne, men med en gang dere hører hvilke avatare de enkelte har så, "åhja!! er det h*n du snakker om,.ja!!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 13. oktober 2003 #2 Del Skrevet 13. oktober 2003 Enkelte nick er som klistret; mens andre ikke bør skifte avatar så ofte....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 13. oktober 2003 #3 Del Skrevet 13. oktober 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 13. oktober 2003 #4 Del Skrevet 13. oktober 2003 Jeg ser som regel bare på nick jeg - selvsagt noen avatarer legger men merke til - men det er ikke de jeg ser. Synes man velger avatar etter så forskjellige grunner at de er vanskelige å foholde seg til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 14. oktober 2003 #5 Del Skrevet 14. oktober 2003 Japp - derfor er det håpløst når folk bytter avatar ofte eller to velger den samme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 14. oktober 2003 #6 Del Skrevet 14. oktober 2003 Helt enig - jeg blir forvirret når enkelte bytter avatar til stadighet! :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. oktober 2003 #7 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg føler meg litt sånn når noen for n'te gang bytter: Da kjenner jeg ikke folk igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2003 #8 Del Skrevet 14. oktober 2003 *Starter Folkeaksjonen mot avatarbytter i tide og utide (FMAITOU)* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 14. oktober 2003 #9 Del Skrevet 14. oktober 2003 SÅ får dere vel la være å kjenne meg igjen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 14. oktober 2003 #10 Del Skrevet 14. oktober 2003 Noen kjenner vi alltid igjen, Klips!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 15. oktober 2003 #11 Del Skrevet 15. oktober 2003 Det er bra :D FFANMHLSFAPMITOU kommer til å kjempe til siste slutt. Folkeaksjonen for avatarbytte når man har lyst samt for andre personlige makeovers i tide og utide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 15. oktober 2003 #12 Del Skrevet 15. oktober 2003 Er mest opptatt av folks signaturer jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 15. oktober 2003 #13 Del Skrevet 15. oktober 2003 prøver å legge merke til nick og ikke avatar, men blir forvirra noen ganger jeg også ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå